eclipse korisarja? (Yhdistetty "Korisarja..?" aiheen kanssa)

J

ja_ni

Guest
onko kellään hajuu et mistä sais -93 mallin eclipseen korisarjoja yms.
 
Korisarja..?

Niin mistä löytyis Eclipsee vuosimallia 94´ korisarja.. Oisin todella kiitollinen jos joku viisampi valaisisi mua..
 
Re:Korisarja..?

no tuota noin.just tulin yheltä mun kaveriltä jolla on semmonen eclipse.siinä ainaki on amerikasta tilattu korisarja.kuulemma saa aika paljonki halvemmalla.rahti 400egee,paketti ovelle asti.se koko auto on kyl tuotu sieltä amerikasta,ei se ite oo tuonu sitä vaan se osti sen hämeenlinnasta.se on vähän tyylikäs :) se laittaa siihen isomman taka spoikan,ilmajouset,lexusvalot ja isommat vanteet.eikä oo ihan vakio sisusta.se meinaa mennä ens vuonna jonneki messuille jos se vaan pääsee :)
 
Re:eclipse korisarja?

no kannattaa tilata amerikasta.mä tiedän ku mun kaveri tilas.400egee rahti ja kaikkea semmosta pientä.on varmasti suomen hienoimpia eclipsejä.
 
Re:eclipse korisarja?

www.andysautosport.com <--- dragonZ

www.importfan.com <---- Drift


nuo oikeastaan ainoat mitä wanhaan eclipseen kehtaa laittaa.
 
Itekkin olen aikeissa hommata vuoden -92 Eclipseen takavalot. Suunnittelin semmosia hiilikuitu valoja. Olis ne kyl niin komeet ;).
Ei taida edes euroopasta oikein löytyä Eclipseen osia. Amerikasta melkein tilattava. Kuulema jotkun liikkeet eivät suostu postittamaan Amerikan ulkopuolelle mitään.
 
jos meinaat niitä apc:n, ei kannata. surkeeta laatua:
Saumat pettäneet lämpimillä keleillä ja järjestään jokainen keskipala vetää vettä sisäänsä. Sitäpaitsi jenkkiversion vakio kokopunaiset ovat mielestäni hienommat.
 
Takaisin
Ylös Bottom