Eclipse vm.-95-99

pakkeli

New Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Mistäs löytyis kaikennäköstä tuning sälää kyseiseen vermeeseen?Esim. lexus takavalot, tummat etuvalot ym.. ym.. ja ei haittaa vaikka olis ulkomailta mutta vielä parempi jos suomesta...
 
Re: Eclipse -95-99

Mä voin myydä sulle lexus-valot sopuhintaan. Ja tuning-palikkaa saat melkein mistä vaan, jos sul on visa. Mut jos ei, niin se rajoittaa paljon. Mitävaa saa USAsta ja diilereitä on euroopassa. Tummat etuvalot... saat tummentamalla ne, ellet tarkoita projektori etuvaloja, jotka mun mielestä pitäs kyllä laittaa 97-99 Eclipseen.
 
eiks -95 saa samanlaisia projektori lamppuja sopiin ku -97-99?Onks sulla kuvia sun lexus valoista?Annas vähän linkkejä mistä tuning sälää saa jenkkilästä?Onko sulla muuten vapari vai turbo eclipse?
 
Ei, -95 ja -96 vissii on olemassa projektori lamppui, mut -97-99 niitä löytyy yllin kyllin. Jos laittaisin omaani, -95, -97-99 projektorit jäisi sinne sellainen ikävä n. 3cm "reikä". Kuvia valoista ei nyt mulla taida olla, mutta uusimmassa gti-lehdessä on kuva mun autosta ja siitä saattaa jotain nähdä, sivu 62. Linkkejä en oikestaan muista, esim. googlella niitä löytyy paljon. Vapari ja kohta myynnissä. Mitä osia oot aatellu?
 
takavalot, kirkkaat äärivalot, ehkä etuvalot, kirkkaat sivuvilkut, ja mitä muuta ny yleensä löytyykään...Korisarjaa en viitsi laittaa koska se on alkuperäisenä jo ihan hieno omasta mielestä...Ittelläni on turbo malli...Oox sä tuonu omas saksasta?
 
Valoja siis... mä myyn sulle takavalot. Ostin henkilöltä, joka oli tuonut sen aikoinaan USAsta.
 
sellaset aika siistit projektorit sais varmaan alle 400€, mut ne on 97-99... ja sul on näköjää jostaa syyst vanhat valot ja koko vaki "korisarja", mikä mul kyhjöttää jossaa nurkas.
 
Takaisin
Ylös Bottom