Eclipseen takapyörän laakerit??

E

evh1980

Guest
Onkos kellään heränny ajatuksia tällaiseen asiaan?: Mulla olis -94 vm 2.0l Eclipse etuvetoinen, takapyörän laakerit on heikossa kunnossa. Oon kerran käyttäny takapäätä auki ja näyttää siltä että laakerit olis vaihdettavissa prässäämällä. Ongelma on ku oikeanlaisia laakereita ei meinaa löytyä varaosaliikkeistä. Mitsun merkkiliike tarjosi keskiön kans ko. laakereita hirveään hintaan. Onko kellään tietoa käykö jonkin muun Mitsun tai ehkä jonku toisen vastaavanlaisen auton takapään laakerit ??? Tai mistä löytäis sopivat laakerit ilman että tarvis keskiön kans ostaa niitä??? Ja edelleenki hakusessa.... :seina
 
GTi Galantiin on ainakin saatavilla erikseen takapyörän laakerisarja hintaan 79.50€ Motonetistä. En mene vielä vannomaan käykö se 1gen ecliin, mutta tarkistan asian hetimiten kun pääsen töistä kotiin.
Palailen sitten.

btw. Laitoin privaviestin.
 
Jeps, eli ilmeisesti tuo koskee rumpujarrullisia malleja (ei siis gti galanttia kuten aiemmin arvailin):-\

Sama keskiösetti löytyy seuraavista kärryistä vain:
1992-1996 sohc 3.0 V6 Diamante/Sigma
1992-1995 dohc 3.0 V6 Diamante/Sigma

Mitäpä kynivät mitsulla setistä?
 
Kyllä noi gti:n navat saattavat sopia...
pyörän pulttijako muuttuu 5:destä 4:jään... :-[

tuossa voisi olla yksi hyvä vertailu... voisi kokeilla saako Galantiin 5pulttiset vanteet... ;D
 
Siis yllämainitsemat on ihan laakerit, mutta ne on rumpumalliin. Ei nyt ole taas yhtään mitään järkeä mitään galantin napoja alkaa sovittelemaan... Joku raja sentäs 8)
 
Sorry väärinkäsitys...

tarkotin että kun oon tällänen säätäjä
voisin kokeilla Galanttiin Eclipsen napoja... :peukku

vaikka menee vähä O.T :p
 
Takaisin
Ylös Bottom