Etupään tärinä kiihdytyksessä...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tepi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

tepi

Active Member
Club Member
Liittynyt
23 Elokuu 2006
Sijainti
Suomi
Elikkä nostetaan kissa pöydälle, taitaa tämä asia olla vaiettu salaisuus niinkuin ennen vanhaan ea gallujen takakaarien ruostuvuus :eek:

Eli:
Mitä olette tehneet asialle ja mikä on auttanut ?

Listataas jotain syitä jotka voisivat aiheuttaa ko asian, kertokaa lisää....:

- alatukivarret / pallonivelet
- raidetangonpäät
- renkaiden tasapainoitus
- muut puslat
- väljät vetarit <---- Tämä paljastui lopulta syyksi isoimmassa osassa tapauksia. Pelkkä sisempien nivelten (malja + tripodi) vaihtaminen ei välttämättä riitä. Samaa vikaa etu- ja nelivedoissa ???
- moottorin tukikumit
- renkaiden suuntaus
- ripustuksien muut komponentit
- vaihdelaatikon täristäminen (automaatti)

Edit: Koskeeko tärinä ainoastaan tomaattilaatikollisia ? Joku manuaalin omistaja vois avautua ko asiasta että tärisee....
EDIT: Ei liity vaihteistoon tärinä mitenkään. Väljät vetarit niin manuaalissa kun automaatissa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

Tähän maljaan itsekin kaadun ;D

MikkoM; saikos vapariin varaosana pelkät maljat? Oliko ko. ajoneuvoissa tomaateista vain kyse?

Ugelle kiitos nroista:

Akselit eteen olisi MR246170 oik. MR246169 vas. Sisempi nivel MR336597 oik. MR336596 vas.
Eri akselit on normi etuvetoisessa.
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

Uge vois sen hinnanki kattoo ::)

Aika sama mitä maksaa... kuntoo laitetaa :driver
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

Maljaa ei saa erikseen, tulee sisänivelen mukana. Hinnat akselilla luokkaa 700e ja sisänivelellä 350e, ja ei jostain syystä suomen varastossa. Numerot on katottu Miikan auton alustanumerolla. Jostain syystä oik niveltä ja vas. akselia ei ole hinnastossa.
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

Mun auto on sitten manuaali, ottakaa huomioon se :)
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

miikka sanoi
Mun auto on sitten manuaali, ottakaa huomioon se :)

Harrin Bläkissä olisi muuten samat mutta vas. akselille antaa numeron MR246173.
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

:offtopic

Tuli joskus kanssa itse ajettua semmosta vapari V6 manuaalia jossa sama vika eli täristi hieman kiihdytyksessä 50 tienoilla. Kovin myyjä silloin lupaili että ois vaan koneen tukikumit. Auto jäi kauppaan eikä muuten ollut ajettu muistaakseni lähellekkää 200tkm.

Mulla oli sama ongelma myös GTI galantissa aikanaan ja vika ei lähtenyt vaikka vaihto koko vetarit, ilmeisesti siellä tekikin haittaa vielä toinen pyöränlaakeri ???
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

Mulla tärinä esiintyy vain 70-130 välillä kiihdyttäessä.
Mitä enemmän on painoa kyydis niin se viel esiintyy selvemmin.

Uge: tarkistitko vapari -99-00 mallien tiptronicin vetarit ettei oo samat?
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

Näyttää olevan nämä akselit ihan omiaan, jos vertaa varaosanumeron perusteella. Suurin ero voi olla sisäpäässä, koska se ei mene vaihteiston sisään, vaan tavallaan sieltä tulevan akselin päälle. 3000 GT:ssä vas. akseli on samannäköinen mutta eri varaosanumerolla. Siitähän saisi sisäpään jos pystyis vertaamaan keskenään onko sama.
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

Harri K sanoi
Mitä enemmän on painoa kyydis niin se viel esiintyy selvemmin.

Sama oli mulla aikanaan. Moottorinkannakkeet ilmenee ainakin startatessa selkeesti jos paskana joten sitä lienee turha epäillä ( näin minun mielestä) ;D
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

Sisävetarin malja on sama molemmin puolin, itse nivelessä jotain eroa varmaan on puolin toisin.

Vasemmalle saa ihan mitsun varaosamyynnin kautta, koska samalla nrolla on N94W eli -99 Space Star nelikon sisempi vetarin nivel.
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

JESH!!! Oikea sisempi vetarin nivel vaihdettu uuteen. Tärinät katos !! :driver :peukku

Syykin luultavasti selvä miksi oli kulunut. Oikealle nimittäin on vaihdettu tarvike vetarinsuojakumi. Tämä tietää sitä, että orkkis on jossai vaiheessa hajonnut ja likaa päässyt niveleen. Rasva oli nyt sellaista paakkuuntunutta. Myös vasempaan vaihdoin samalla rasvat, mutta se oli normaalissa kunnossa vielä. :peukku

Pientä hankaluutta kuiteki oli vaihdossa. Nimittäin, jos ottaa vetarin maljat laatikosta irti siten, ettei irroita vetaria navasta, vaan irroittaa etummaisen alimmaisen tukivarren korin puoleista päästää niin napa kääntyy tarpeeksi sivuun, jotta maljan irtoaa laatikosta. Kuitekin tässä tapauksessa OIKEAN PUOLEINEN vetarin nivel menee sellaiseen kulmaan,että se tiukkenee ja aiheutta sen, että vetoakselin jatko (20cm pätkä joka on maljan toisessa päässä kiinni ja menee jakolaatikon lävitse) lähtee mukaan helposti. Helposti siksi, että siihen kohdistuu suora veto, koska se akseli on laakeroitu. (tämä samainen akseli evoista irroitettava että saa vaihdelaatikon irti) Tällöin akselia joutuu painamaan takaisin sisään, jotta saa vetoakselin "katkaistua" nivelestä vetämällä pois. Minulla tapahtui sisäänpainaessa se, että akselin lukitussokka ( U-sokka booreissa) katkesi kahtia kun akseli oli väännätyksessä. Onneksi Evo IX RS:n akseli on 100% sama niin lukitussokkia löytyi kunhan kävin rallipajalta hakemassa :peukku
Eli jos akselikin rikkoutuu niin tietää mikä osa on sama!

Eli irroituksessa kannattaa avata vetarin suojakumi ja ottaa nivelestä auki vetari ja sitte vasta vetää malja laatikosta irti.
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

Lisäys: Sama nivel käy molemmin puolin autoa. Eli tuo Space Wagonin ja ovh 300e ja risat...
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

mystinengalant sanoi
:offtopic

Tuli joskus kanssa itse ajettua semmosta vapari V6 manuaalia jossa sama vika eli täristi hieman kiihdytyksessä 50 tienoilla. Kovin myyjä silloin lupaili että ois vaan koneen tukikumit. Auto jäi kauppaan eikä muuten ollut ajettu muistaakseni lähellekkää 200tkm.

Mulla oli sama ongelma myös GTI galantissa aikanaan ja vika ei lähtenyt vaikka vaihto koko vetarit, ilmeisesti siellä tekikin haittaa vielä toinen pyöränlaakeri ???

Ei auttanu laakerin vaihto...
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

elikkä ei tarvii kun sanoa tuo space wagon etuvetarin sisempi nivel niin tulee oikea osa? tai onko niitä erilaisia?
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

rooney sanoi
elikkä ei tarvii kun sanoa tuo space wagon etuvetarin sisempi nivel niin tulee oikea osa? tai onko niitä erilaisia?

Toki niitä on erilaisia!
Kerro ny ensin onko omas edes automaatti vai ei... automaatti vr4 galanttii sopivat akselit/sisänivelet oli tämän jutun toisessa postauksessani jossa on myös tuo varaosanro. Eli kerrot vain varaosanron..ja tiedätkö kummalta puolen tärinä tulee? (toki sisänivelet käyvät ristiin...kumissa on vain eroa)
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

automaatti kyl juu. En tiedä kummalt puolelta mut molemmat sisemmät ajattelin vaihtaa.
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

Itsellä moinen tärinä on, noin 40 nopeudessa tjtn. Ei isommissa tahdeissa mitään. Nyt sitten huomasin että lyhyemmästä eli vasemman puolen vetarista on kumi pettänyt ja ampunut rasvat ulos, täytyy kyllä olla aika tuore juttu. Ei oo voinu olla noin katsastuksessakaan, en usko ainakaan. Pyörä ei oo kyllä ollu kertaa irti mutta kyllä sinne nyt näkee muutenkin. Onko tosiaan niin että uutta osaa löytää oikeestaan vaan mitsulta ja hinta 3xx? Kannattaisko kummiskin aluksi vaihtaa vaan rasvat ja kumi, voihan tuo tärinä olla jotain muutakin.
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

Onhan se nyt muissakin mitsuissa nähty,ja eihän noita sisäpäitä saa kuin Veholta/alkuperäisenä.
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

ST sanoi
Onhan se nyt muissakin mitsuissa nähty,ja eihän noita sisäpäitä saa kuin Veholta/alkuperäisenä.

Joo no sainkin nyt Harrilta ohjeen minkä mukaan määrittää tartteeko uutta osaa, se tripodi siis kuluttaa maljaa ja jos maljassa on tietynasteista kulumaa-> täristää. Eli pitänee irrottaa ja tutkia.
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

mystinengalant sanoi
Joo no sainkin nyt Harrilta ohjeen minkä mukaan määrittää tartteeko uutta osaa, se tripodi siis kuluttaa maljaa ja jos maljassa on tietynasteista kulumaa-> täristää. Eli pitänee irrottaa ja tutkia.
Ja kai Harri muisti mainita veijari-kikan,eli vaihdat sisäpään kupit ristiin,ja taas pääsee eteenpäin..

Paitsi että päteehän tuo mihin tahansa.
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

ST sanoi
Ja kai Harri muisti mainita veijari-kikan,eli vaihdat sisäpään kupit ristiin,ja taas pääsee eteenpäin..

Paitsi että päteehän tuo mihin tahansa.

kuka ny sellast tekee...sitte se täristää moottorijarrussa...not good.. uutta palikkaa vaa tilalle. Köyhäily kyykkyy jos vr4;sen ostaa ;D
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

OT:
Nyt kun näitäkin jo useampi mennyt+ne 2,5l 2wd omistajat joilta mennyt,niin eikös vaan kaikilla olekkin pelkkä kuppi antautunut,niin että itse tripoidi on pinnaltaan kuitenkin kunnossa/ei ole väljä.
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

ST sanoi
OT:
Nyt kun näitäkin jo useampi mennyt+ne 2,5l 2wd omistajat joilta mennyt,niin eikös vaan kaikilla olekkin pelkkä kuppi antautunut,niin että itse tripoidi on pinnaltaan kuitenkin kunnossa/ei ole väljä.

Juurikin näin... tripodin mittasin tarkasti ja eihän siinä mitää vikaa ollut (toki siis uuden laitoin ku kuului sarjaan)
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

Harri K sanoi
Juurikin näin... tripodin mittasin tarkasti ja eihän siinä mitää vikaa ollut (toki siis uuden laitoin ku kuului sarjaan)
Eli olisiko EA-sarjalaisissa hieman laadusta lipsuttu,kun vanhemmissakin sama rakenne,ja niissä kuitenkin kestää kilometrejä huomattavasti enemmän.
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

ST sanoi
Eli olisiko EA-sarjalaisissa hieman laadusta lipsuttu,kun vanhemmissakin sama rakenne,ja niissä kuitenkin kestää kilometrejä huomattavasti enemmän.

Onko näitä nyt sitten hajonnut 2.5 V6:ssakin enemmän kuin pitäis? Yksi asia ainakin pitää muista että tuossa vr-4:ssaon kuiteskin hieman toiseen tapaan tehoa ja vääntöä kun noissa vanhemmissa galanteissa missään. Itseasiassa nyt kun muistelen niin tyhmänä kun vaihdettiin mun ex-gti galluun noita vetareita kuppeineen niin ei me taidettu tutkia hirveesti oliko se korvaava osakaan (purkuautosta) kupiltaan vähemmän kulunut kun vanha.
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

mystinengalant sanoi
Yksi asia ainakin pitää muista että tuossa vr-4:ssaon kuiteskin hieman toiseen tapaan tehoa ja vääntöä kun noissa vanhemmissa galanteissa missään.
No eipä noita ole poikinut pahemmin VR4:sta vanhemmista/TD:stäkään (galant,SW yms),vaikka niissäkin vääntöä on.
Eikös varhaisin mitä on mennyt kilometreiltään 8G VR4 ole luokkaa ~80tkm.?



P.S.Ja noita perustylsien etuvetovessojen laatikoita on nyt pyörinyt enemmänkin jaloissa/mitä niitä tullut ihmeteltyä (ajettu 200-350tkm),ja missään niissä ei ole kupeissa vielä löysää.Ja vaikka tehoa onkin vähemmän,niin kilometrit silti näkyy,jos on näkyäkseen.
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

Yritin eilen ettiä ozvr4:Stä että onko tämä tyyppivika, pitäisi kuulemma olla automaattilaatikoisissa nimenomaan. En kuitenkaan löytänyt mitään aiheesta. Vanhassa vr-4 on vakiona tehoa 204 ja väännöt jossain 300 hujakoilla, 8g on 280 ja 360-370, toki voisin kuvitella että nelivedossa nämä eivät olisi niin rasituksella. Alkaa kuiteskin tyyppivialta haiskahtamaan. Pitää taas verrata kuuluisaan 850 teevitoseen jossa voi olla samat tehot ja väännöt 8G kanssa mutta vetarit lähes ikuisia. ;D
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

Noniin kävi se minkä arvasinkin. Auto kun seiso viikon pukeilla, niin eipä täristänyt kiihdytyksissä sitä 30-50 väliä ihan heti, mutta kyllä se taas alkoi. :peukku Ei auta muuta ku ensavuks ostaa e39:n kumi ja kokeilla meneekö sinne. >:(

Edit. Tarkistinpa. Enpä ollu vaihtanu e33 gti:hin sisäpään nivelen kuin vasemmalle eli kuskin puolelle. Eli jos kyseinen yksilö täristää vielä niin syy on varmaan siinä. Toivottavasti se nyt ois tuossa vr4:ssa sama.
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

mystinengalant sanoi
Noniin kävi se minkä arvasinkin. Auto kun seiso viikon pukeilla, niin eipä täristänyt kiihdytyksissä sitä 30-50 väliä ihan heti, mutta kyllä se taas alkoi. :peukku Ei auta muuta ku ensavuks ostaa e39:n kumi ja kokeilla meneekö sinne. >:(

Edit. Tarkistinpa. Enpä ollu vaihtanu e33 gti:hin sisäpään nivelen kuin vasemmalle eli kuskin puolelle. Eli jos kyseinen yksilö täristää vielä niin syy on varmaan siinä. Toivottavasti se nyt ois tuossa vr4:ssa sama.

:offtopic Jep,eipähän siihen ollu vaihettu kun toinen,tais olla tuossa huoltokirjassakin kirjattu, mutta se on jo hoidettu :peukku Nyt on dynamic2 siirretty toisen omistajan huomaan,ja itselle uudempi alle..
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

maikku sanoi
:offtopic Jep,eipähän siihen ollu vaihettu kun toinen,tais olla tuossa huoltokirjassakin kirjattu, mutta se on jo hoidettu :peukku Nyt on dynamic2 siirretty toisen omistajan huomaan,ja itselle uudempi alle..

Siis meinasko toi se on jo hoidettu että sinne vaihdettiin toinenkin ulompi nivel, selviskö siis tärinän syy ikinä ? :) Sen takia kovin kiinnostaa kun ihan sama oire tuossa vr4:ssä.
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

mystinengalant sanoi
Siis meinasko toi se on jo hoidettu että sinne vaihdettiin toinenkin ulompi nivel, selviskö siis tärinän syy ikinä ? :) Sen takia kovin kiinnostaa kun ihan sama oire tuossa vr4:ssä.

Koko akselin nappattiin toisesta ja tärinä hävis...
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

Nyt on nivelen tilaus edessä. Herttoniemen veho ei menaa löytää edes varaosanumerolla (MR336597). Myhäilitvät hinnaks 432€.
Onkos tolle nivelelle korvaava tuo Space Wagonin nivel. Ja sitten jos tietäs sen osanumeron ni kiitos.
Tai sitten jos ei ole ni mikä liike täällä pk-seudulla osaa hoitaa näitten Legnumien osien tilaukset?
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

Fabioh sanoi
Nyt on nivelen tilaus edessä. Herttoniemen veho ei menaa löytää edes varaosanumerolla (MR336597). Myhäilitvät hinnaks 432€.
Onkos tolle nivelelle korvaava tuo Space Wagonin nivel. Ja sitten jos tietäs sen osanumeron ni kiitos.
Tai sitten jos ei ole ni mikä liike täällä pk-seudulla osaa hoitaa näitten Legnumien osien tilaukset?

siis se on samalla nrolla. Koititko sitä toista nroa? MR336596 siis? Osa on täysin sama...suojakumissa on vissiin pienen pieni ero, mutta jos vanhassa on ehjä kumi niin käyttää siitä sen.
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

Fabioh sanoi
Nyt on nivelen tilaus edessä. Herttoniemen veho ei menaa löytää edes varaosanumerolla (MR336597). Myhäilitvät hinnaks 432€.

Voi herranjumala :seina Mitä tollaki rahalla sais. Yks nivel vielä. Muistaakseni jompi kumpi oli 300e hujakoissa. Kokeile vaan ensin vaihtaa ne kupit päittäin. Huvittavaa et tommonen summa voi olla vaikka noin puolet auton huutokauppahinnasta :seina
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

Huomenna onkin sitten ton numeron tiedustelu edessä. Eihän sille mitään mahda jos on ton hintane. Kyllähän se on kuntoon laitettava.
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

No nyt tuli järkevämpää hintaa nivelelle. MR336596 tollanumerolla ilmotti hintaa reilut 300€.
Nyt sitten odottelua milloin se tulee.
Hyvä että tuli toi vaihtoehto, siinä olis taas menny satane "hukkaan".
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

Joo, jep. Täällä myös vetarin tärinä ongelmaa. Eli siis tuo space wagonin osa tilaukseen ja palikka kiinni niin matka jatkuu?

Homma ilmeni moottoritiellä ajettaessa n 120km/h yht'äkkisenä tärinänä, joka laimeni kun vauhtiä hölläsi. Kun taas kiihdytti 100km/h -> tärinä alkoi voimakkaana.. Nyt täristää jo n. 40km/h -> nopeuksilla.

Legnum Autom. kyseessä.
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

Ja onko toi spacewagonin 300+e hinta kappalehinta?

Voi jessus... Noh.. herkuttelu maksaa :peukku
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

Jos se vedossa täristää niin kyllä varmaan. Tuu ylihuomen vantaamiittiin niin testataan onko se vetariravistus ;) Oletko juuri madaltanut autosi?
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

öööö. mikä tärinä?.... ei mun (ennennaama nosto)legu kyl mitään täristä,ja leipää annan kyl..
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

Alustasarja on laitettu joskus viime syksynä. Tein säädettävä alusta. :P
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

Itselläni oli täristystä kiihdyttäessä, mutta korjaantui oikean sisemän etu nivelen vaihdolla.
MR336596 toi nivel kävi paikoilleen ja hintaa sillä oli 300€ kantturoissa.


Tuossa on vielä kuva vanhasta kuluneesta maljasta.
http://eclipse.dy.fi/murros/DSCN3255.JPG
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

Fabioh sanoi
Itselläni oli täristystä kiihdyttäessä, mutta korjaantui oikean sisemän etu nivelen vaihdolla.
MR336596 toi nivel kävi paikoilleen ja hintaa sillä oli 300€ kantturoissa.


Tuossa on vielä kuva vanhasta kuluneesta maljasta.
http://eclipse.dy.fi/murros/DSCN3255.JPG

Kiva nähdä muiltakin tätä "maljapornoa" Omista toinen tuossa http://lateshow.1g.fi/kuvat/vr4/vetonivelet/HPIM8428.JPG Mutta tuosta ei näytä selkeesti puuttuvan palaa niinku sulla. Outo juttu kyllä. :seina :seina

Edit: Kerrotko viel for the record missä nopeudessa kiihdyttäessä täristi.
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

Tärinää oli 80-120km/h kiihdyttäessä, ja heti kun löysäs kaasun pois tärinä loppu. Ja mitä enemmän oli painoa kyydissä niin sitä enemmin täristi.

Hämmästystä tossa maljan kulumisessa aiheuttaa itelleni se että se on vain yhdeltä sivulta kulunut, eikä suinkaan kaikilta kolmelta.

Oma diaknoosini ton aiheutumiselle on se että downpipe joka kulkee kovin läheltä murrosta lämmittää sitä, ja sen ansiosta rasvat kuivuvat ja kovettuvat jolloi se ei enää voitele niveltä. Toisella puolela oli nivelessä vielä notkeat rasvat ja ei kulumista, ainaskaan sormilla tunnettavaa. Seuraavaan downpipeen pitää sitten askarrella vaikka termotec nauhaa siihen kohille.

Mutta ei toi minusta mitenkään paha "tyyppivika" ole kun onhan tolla autollakin ajettu jo 145tkm.
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

Auton kun sai ylös ja heiluttaa kuskin puolen rengasta edestakas niin sielä tuntuu muutaman millin klappi. Vaikuttaa laakeri vialle nyt sitten kuitenkin, mutta kun rengasta klappaa edestakas niin väljyys vaikuttaisikin olevan ulommassa vetarissa? :o Onko kellään niissä ollut ongelmia? Tokihan tuo selviää kun auton alkaa purkamaan..

Mutta mutta, jos nyt niin että ulompi vetari meni, niin onkohan sekin sama palikka kuin avaruus vankkurissa?
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

Eihän pelkkä ulomman nivelen rikkoutuminen/kuluminen voi tuntua pyörää heiluttaessa?
Ellei nivel mene navan lävitse työntyvästä tapista poikki, joka tuskin tässä tapauksessa on mahdollista.

Että kyllä se laakerivikaselta kuullostaa, jos ei ole välystä nivelissä/puslissa.
 
Vs: Etupään tärinä kiihdytyksessä...

Tuos vajaa viikko sitte laitoin camskillille kyselyä sisemmistä vetonivelistä.

vastaus:
Hi

Thanks for that

I've asked for a price from Japan as the 96 part number has never been sold
in the UK and the 97 part number is £ 211 + vat !!

Mike

oottelen lisävarmistuksia :)
 
Takaisin
Ylös Bottom