Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
samita sanoiralliartin boksi nostaa ahtoja 1,3bar. 3"putki kisakatilla, vapaavirtaus suodatin,lyhempi ahtoputkisto...jää alle kolmen sadan.. eri asia jos ohjelmoitava boksi sit mahikset yli...
Eiköhän siihen jonkinlaiset alut joudu hommata,viimeistään kun saa auton suomeen asti.wesa sanoiJos halvalla haluaa talvivanteet niin sinne sopii etuveto nissanin peltivanteet, keskireikää tarttee parimilliä vaan vinguttaa isommaksi.
stara sanoiTäällähän on näköjään muitakinMulle pitäis evo3 tulla kans joulukuussa...
Taitaa olla tosi monesta noi alalipat rikki,tuossa mun punasessakin näyttää irvistävän.UITTO- sanoikävin kattomassa murtoon evoa tänään. on kyllä tosi hieno sisältä. todella siististi laitettu lisämittarit ja muut härpäkkeet. kaukokäynnistys plussaa ku käynnistyy jopa 100 metrin päästä
Huomenna haen pojan kotiin.
Kipeaästi tuo tarvittee ylimaalausta mutta kuitenkin kaikinpuoli9n ok peli.
Etupuskimen alalippa on rikki, mutta saako niitä sitte palinilta uusia ??
UITTO- sanoikävin kattomassa murtoon evoa tänään. on kyllä tosi hieno sisältä. todella siististi laitettu lisämittarit ja muut härpäkkeet. kaukokäynnistys plussaa ku käynnistyy jopa 100 metrin päästä
Huomenna haen pojan kotiin.
Kipeaästi tuo tarvittee ylimaalausta mutta kuitenkin kaikinpuoli9n ok peli.
Etupuskimen alalippa on rikki, mutta saako niitä sitte palinilta uusia ??
Tunari-82 sanoiTaitaa olla tosi monesta noi alalipat rikki,tuossa mun punasessakin näyttää irvistävän.
Ei muutakun orkkis värillä ylimaalaus,kun kerta konehuonekkin on harmaa ja ite ainakin sisältä vaihtaisin nuo maalatut osat takas mustiksi.
Onkos tuo ollut jokin lisävaruste uutena,tuo kauko käynnistys?
UITTO- sanoiKatossa menee palkkien pistehitsauskohdista maalipinta rikki kun ei ole ruostesuojattu.
paspe sanoi:seina Miks te saatte jo joulukuussa, mulle tulee 3. 'vasta' tammikuussa!![]()
UITTO- sanoiniinjuu. Tossa mun yksilössä on tommoset 114.3 kertaa 5 jakoset navat, et onkohan ne jokku vahvistetut tjsp? Ku eikös vakiot ole 114.3 kertaa 4
paspe sanoiOnko yhtään tietoo LHD mallin veroista, paljonko olis? Ite veikkaisin että 6k€? noin 150tkm ajettu kolmonen.
Gsr malli kyl on, mut oisko noi navat rs:stä sitten?Harri K sanoiRS malli ?
UITTO- sanoiKatossa menee palkkien pistehitsauskohdista maalipinta rikki kun ei ole ruostesuojattu.
ST sanoiYksi sana,happosateet..
UITTO- sanoiyks oleellinen kysymys viel kolmosesta, että tukeekos tuo obd2 diagnostiikkaa vaiko mitäkö?
nokonzok sanoiKäykö Evo kolmoseen perus Lancerin sisälokasuojat?
nokonzok sanoiKäykö Evo kolmoseen perus Lancerin sisälokasuojat?
Olisiko sitä mahdollista saada tännen näytille, jos jostain sen löydät?Harri K sanoiEi tosiaan käy. kaari on 1" säteeltään isompi.
Jossain oli muuten vertailutaulukko mulla tallessa, mitkä mitsujen osat (mm tukivarret ja raidetangonpäät yms käy yksiin normi Mitsujen kanssa evo3:seen)
Tunari-82 sanoiOlisiko sitä mahdollista saada tännen näytille, jos jostain sen löydät?
UITTO- sanoien siis ole ainoa jolla on silvottu sisälokarit??
Biim sanoiKaikki kolmoset mitä olen luonnossa nähny on olleet varustettuna risoilla sisälokareilla.![]()
UITTO- sanoiHarri: Meneekö kolmoseen joku universaalimpi alapallonivel vaiko tarviiko tilata mitsulta setti tukivarsi ja alapallo :/