Moi
Sovittelin evo3 kitkalukkoa dynamic galantin perään. Laakerointi niissä on sama, joten pyörimään lukon sinne saa. Lautaspyörä evossa on isompi, joten koneistusta dynyn lautaspyörän sovittamiseksi on. Mutta näyttäisi olevan tehtävissä.
Evo 3 kitkalukossa on sitten isompi vetarin boori kuin Dynamicissa, ja ajattelinkin kysyä, että onko mitään bolt on konstia sovittaa tuo vetari? Siis evo3 sisempi nivel ja Dynamicin 3 pulttinen ulompi? Ja onko evoissa sama 4 pulttinen systeemi kuin galantin VR4 mallissa? Entisöitävänä siis -89 VR4 kilpuri. Vähän originaalia kunnioittaen koetetaan mennä, siksi en heti ole tuota evon voimalinjaa autoon sovittelemassa, vaikka se järeämpi onkin.
Vai olenko aivan hakoteillä tämän homman kanssa.?
Juha
Sovittelin evo3 kitkalukkoa dynamic galantin perään. Laakerointi niissä on sama, joten pyörimään lukon sinne saa. Lautaspyörä evossa on isompi, joten koneistusta dynyn lautaspyörän sovittamiseksi on. Mutta näyttäisi olevan tehtävissä.
Evo 3 kitkalukossa on sitten isompi vetarin boori kuin Dynamicissa, ja ajattelinkin kysyä, että onko mitään bolt on konstia sovittaa tuo vetari? Siis evo3 sisempi nivel ja Dynamicin 3 pulttinen ulompi? Ja onko evoissa sama 4 pulttinen systeemi kuin galantin VR4 mallissa? Entisöitävänä siis -89 VR4 kilpuri. Vähän originaalia kunnioittaen koetetaan mennä, siksi en heti ole tuota evon voimalinjaa autoon sovittelemassa, vaikka se järeämpi onkin.
Vai olenko aivan hakoteillä tämän homman kanssa.?
Juha