Evo 4 massatodistus

santikko

Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Terve! Vanhoja aiheita tuli pläräiltyä aiheesta, mikähän on nykypäivän tilanne mistä saa nopeiten neloseen massatodistuksen paikkojen lisäämiseksi?
 
Vs: Evo 4 massatodistus

Tuosta ketjusta löytyy asiaa, linkattuna viesti josta löytyy toimintaohjeet tiivistettynä:
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=24562.msg438920#msg438920
 
Vs: Evo 4 massatodistus

Hankala saada kiinni tämä meriläinen pakettiautopoikien hinnat kuulosti aika suolaiselta?
 
Vs: Evo 4 massatodistus

santikko sanoi
Hankala saada kiinni tämä meriläinen pakettiautopoikien hinnat kuulosti aika suolaiselta?

Pakettiautopoikien papereilla ei painojen osalta tee mitään. Noin muuten niitä tarvitaan, joskin Trafilta on tulossa ihan näillä näppäimillä uusi ohjeistus, jonka mukaan nelosen ikäiseen autoon ei tarvittaisi lappuja ollenkaan.
 
Vs: Evo 4 massatodistus

Mulle tuli katekan kautta missä katsastettiinkin auto (K1 katsastus) laput/paperit oli kohtuu hinnassa ja katsastus meni ilma typeriä kitinöitä
Paitsi ajovalojen osalta piti hyväksyttää asiantuntijalla ja se reissu oli eri juttu
 
Vs: Evo 4 massatodistus

santikko sanoi
Hankala saada kiinni tämä meriläinen pakettiautopoikien hinnat kuulosti aika suolaiselta?
Yleiset huhut ja viimeaikaiset kokemukset viittaavat siihen suuntaan, että nuo vastaavuustodistukset kannattaa tosiaan hommat esim. K1:n kautta, eikä pakettiautopojilta.
 
Vs: Evo 4 massatodistus

Jouni_K sanoi
Yleiset huhut ja viimeaikaiset kokemukset viittaavat siihen suuntaan, että nuo vastaavuustodistukset kannattaa tosiaan hommat esim. K1:n kautta, eikä pakettiautopojilta.

Omat kokemukset ovat täysin päinvastaisia. Ja massoihin ne ei tosiaan anyway auta.
 
Vs: Evo 4 massatodistus

Galantin vastaavuustodistuslappu olis ollu pakettiautopojikka 370€ ja k1:llä 202€.
 
Vs: Evo 4 massatodistus

Mulle tuli pakettiautopojilta lappu vitoseen ja siinä riitti painot 5 paikkaan toisin kuin japanin otteessa.
 
Vs: Evo 4 massatodistus

Minulla ei ole hallussani edes tuota tüv-lappua. Ilmeisesti tüv-lapussa olevat massat jotkut katsurit vaatii hyväksyttämään maahantuojalla (meriläisen rooli tässä kuviossa)?
K1 asemalle soitin aiheesta porissa, sieltä neuvottiin vaan olemaan yhteydessä maahantuojaan että saa laput massoista. On kyllä byrokratia mahtavaa, näitä autoja on suomen liikenteessä kuitenkin useampipaikkaisena jo aika monta, että jokaisesta perätään laput yksilöinä.
Mutta minkä tässä pieni ihminen mahtaa, muutakun vaihtaa nippu seteleitä A4:siin. ::)
 
Vs: Evo 4 massatodistus

MäTSi sanoi
Galantin vastaavuustodistuslappu olis ollu pakettiautopojikka 370€ ja k1:llä 202€.

Toimitusaika tuppaa olemaan k1:llä kaikkea pitkän ja todella pitkän väliltä. Pakettiautopojilta saa nopeammin, kalliimmalla tosin.

lancer evo-r sanoi
Mulle tuli pakettiautopojilta lappu vitoseen ja siinä riitti painot 5 paikkaan toisin kuin japanin otteessa.

TUV-lapun painot ei oikeasti pitäisi kelvata konttorilla. Jos sulla meni noin niin se on vain hyvää tuuria.

santikko sanoi
Minulla ei ole hallussani edes tuota tüv-lappua. Ilmeisesti tüv-lapussa olevat massat jotkut katsurit vaatii hyväksyttämään maahantuojalla (meriläisen rooli tässä kuviossa)?
K1 asemalle soitin aiheesta porissa, sieltä neuvottiin vaan olemaan yhteydessä maahantuojaan että saa laput massoista. On kyllä byrokratia mahtavaa, näitä autoja on suomen liikenteessä kuitenkin useampipaikkaisena jo aika monta, että jokaisesta perätään laput yksilöinä.
Mutta minkä tässä pieni ihminen mahtaa, muutakun vaihtaa nippu seteleitä A4:siin. ::)

Trafilta on tulossa ohje ihan päivänä minä hyvänsä, jonka mukaan nelosen ikäisissä autoissa ei tarvita lappua ollenkaan. Kannattaa olla yhteydessä Trafiin ennen luin maksaa satasia paperista. Idea on, että rakennemuutosmääräyksen menetelmiä voidaan käyttää myös rekisteröintikatsastuksessa. Kun muutoskatsastuksessa ei tarvi olla päästölappuja, ei niitä oikein voi edellyttää rekisteröinnissäkään.
 
Vs: Evo 4 massatodistus

Meriläinen saatu puhelimen päähän, hän lupasi hoitaa massalapun. hienoa, että moiset valtuudet omaavaa miestä kiinnostaa auttaa alan harrastajia. :peukku
 
Vs: Evo 4 massatodistus

Katsuri kaipaili virallista tyyppihyväksyntäkilpeä, ei itsetehtyä ::) pitänee soitella trafille, saako tuosta mitään kirjallista faktaa että saa itse tehdä tuon kilven.
 
Vs: Evo 4 massatodistus

santikko sanoi
Katsuri kaipaili virallista tyyppihyväksyntäkilpeä, ei itsetehtyä ::) pitänee soitella trafille, saako tuosta mitään kirjallista faktaa että saa itse tehdä tuon kilven.

Se lukee ihan suoraan Trafin ohjeissa. En nyt puhelimella jaksa kaivaa linkkiä, mutta katsuria voisi kehottaa tekemään työnsä.
 
Vs: Evo 4 massatodistus

Empä minäkään löytänyt varsinaisesti missä sanottaisiin kuka tuon saa tehdä. Pitää soitella sinne konttorille, jos maahantuojalta tilaa ko. Auton tyyppikilven heidän toiveensa mukaan, ei siinäkään massoja lue.
 
Vs: Evo 4 massatodistus

Ei voi kyllä mitenkään moittia deltan / meriläisen toimintaa. Kysyin satakunnan autotalosta tuota tyyppikilpeä, juuri sain meriläiseltä vastauksen, ynnä lausunnon tyyppikilvestä. Eli ei ole saatavilla koska moista ei ole ikinä tehty.
Tai saattaisi mitsun tehtaalla päästä huutonauru, kun jussille porista pitää painaa oma tyyppikilpi k1:sen pyynnöstä ;)
 
Vs: Evo 4 massatodistus

santikko sanoi
Ei voi kyllä mitenkään moittia deltan / meriläisen toimintaa. Kysyin satakunnan autotalosta tuota tyyppikilpeä, juuri sain meriläiseltä vastauksen, ynnä lausunnon tyyppikilvestä. Eli ei ole saatavilla koska moista ei ole ikinä tehty.
Tai saattaisi mitsun tehtaalla päästä huutonauru, kun jussille porista pitää painaa oma tyyppikilpi k1:sen pyynnöstä ;)

Kohtuullisen surullista, että tämä itsestäänselvyys täytyy katsurille jotenkin erikseen todistaa.
 
Vs: Evo 4 massatodistus

No nyt on viisi istumapaikkaa. Oli toinen katsuri, hön sanoi heti kun kävin lappujen kanssa että joo, monihan näihin on tarroja tehnyt, tee säkin joku tarra. Viimeksi kaksi setää pähkäili. No, meistasin sinkittyyn peltilappuun ja niittasin kiinni. Homma hoidossa, suuret kiitokset meriläiselle :peukku :driver
 
Takaisin
Ylös Bottom