Evo 4 varaosanumerot

Mikael

三菱エボリューション5
Liittynyt
12 Elokuu 2005
Vs: Evo 4 varaosanumerot

Mikael sanoi
Raidetangon ulompi pää MB912519
Mahtaako ko. osa sopia evo5:een? jos ei, niin mikä on raidetangonpään (ulompi) varaosanumero?

tämä asia selvisi. Nyt uutta osaa tarvis tilailla, onko tämä osa (http://www.camskill.co.uk/m8b0s2323p10604/_MITSUBISHI_OE_GENUINE_PARTS_SERVICING_PARTS_TUNING_SPARES_and_SERVICE_ACCESSORIES_-_Wheel_Stud_-_Mitsubishi_Lancer_Evolution_5_6_CP9A) yhtä kuin "vanteen kiinnitys pultti" eli vois mahd. saada vaihdettua pelkästään pultin, ettei tarvi koko napaa vaihtaa. Pikaset neuvot tulis tarpeeseen, kiitos...
 

remba

ei kulje
Liittynyt
22 Syyskuu 2011
Sijainti
kirkkonummi
Vs: Evo 4 varaosanumerot

vittisköhän joku heittää ne hellan sähk.moottori tuotenumerot Tj kun en oriniaaleja satu löytämään lähempää ku austraaliasta :D eivät myy suomeen :(
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: Evo 4 varaosanumerot

Evo 4-6 polttoainesuodatin: Motonet 19-1087 (Carisma). 19-1165 EI SOVI, vähän liian iso ja kartio tulevassa päässä aavistuksen erilainen, ei tiivisty oikein.
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: Evo 4 varaosanumerot

ast sanoi
Tankissa on bensaa, mutta ihan mielenkiinnosta: millaisiin?
Motonetin yleisimmät sudit on edelleenkin Ashika/Fram-merkkisiä,joissa käytetään pehmytmuoveja paperin liimauksessa/koko suodatin täysmuovinen,jotka ei ole speksattu E85:lle,ja joidenkin sutien kanssa ongelmia jo E10:lla.

Eli sulattaa muovin->suutinhan ei tästä hirveästi tykkää/suti menee tukkoon.
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: Evo 4 varaosanumerot

ast sanoi
Ostamani suodatin ei ole kumpikaan kyseisistä merkeistä.
On niitä sitten muillakin merkeillä..

Hmm,pitäisiköhän tästä alkaa tehdä jonninlaista stickya.?
 

timppa811

Member
Liittynyt
21 Syyskuu 2010
Vs: Evo 4 varaosanumerot

ST sanoi
On niitä sitten muillakin merkeillä..

Hmm,pitäisiköhän tästä alkaa tehdä jonninlaista stickya.?

Mikä tarvikesuodatin sitten kestää e85? Oma ei ole vakiopaikalla, joten muodolla/koolla ei kauheasti ole merkitystä.
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: Evo 4 varaosanumerot

timppa811 sanoi
Mikä tarvikesuodatin sitten kestää e85? Oma ei ole vakiopaikalla, joten muodolla/koolla ei kauheasti ole merkitystä.
Selvittelyn alla mm Mann:n suhteen..
 

Tunari-82

Active Member
Liittynyt
14 Maaliskuu 2005
Vs: Evo 4 varaosanumerot

Pitäisi vaihtaa raidetangon sisäpää ja ajattelin samalla vaivalla vaihtaa sen suojakumin.
Mistä automallista mahtaisi löytyä evoon(6) sopiva kumi,että saisi tarvikkeena?
 

Mikael

三菱エボリューション5
Liittynyt
12 Elokuu 2005
Vs: Evo 4 varaosanumerot

motonet

17-3139
Nimike
Hammast suojakumi Galant V/O
Hinta
5.90 €
 

timppa811

Member
Liittynyt
21 Syyskuu 2010
Vs: Evo 4 varaosanumerot

Motonetistä tuli haettua uusi VW:n suodatin. Hinta noin 10e.
Vanhaa en vielä avannut, jotta näkisi missä kunnossa on. Koitan avata lähipäivinä.

ST sanoi
Selvittelyn alla mm Mann:n suhteen..
 

kinnunen90

New Member
Liittynyt
9 Tammikuu 2011
Vs: Evo 4 varaosanumerot

minkähän laiset jarrupalat kannattais ostaa evo 4 eteen jotkut ihan normaali palat? ja jos on varaosa numeroa niin kiitos :)
 

janza

Member
Liittynyt
23 Maaliskuu 2011
Sijainti
Tampere
Vs: Evo 4 varaosanumerot

kinnunen90 sanoi
minkähän laiset jarrupalat kannattais ostaa evo 4 eteen jotkut ihan normaali palat? ja jos on varaosa numeroa niin kiitos :)

Riippuu varmaan aika monesta tekijästä. Ajatko paikasta a paikkaan b ja et vaadi jarruilta sen enempään mihin noi vakiot pystyvät peruspaloilla vai haluatko vähän paremmat palat ja hieman enemmän irti nelosen jarruista.
 

kinnunen90

New Member
Liittynyt
9 Tammikuu 2011
Vs: Evo 4 varaosanumerot

no vakiopaloja olen aatellut mutta meinasin kyllä radalla kesällä käydä että voishan ne astetta paremmat laittaa niin sais irti enemmän. nimittäin etupalat rupee olee finaalis.
 

timppa811

Member
Liittynyt
21 Syyskuu 2010
Vs: Evo 4 varaosanumerot

kinnunen90 sanoi
no vakiopaloja olen aatellut mutta meinasin kyllä radalla kesällä käydä että voishan ne astetta paremmat laittaa niin sais irti enemmän. nimittäin etupalat rupee olee finaalis.

Ite viimevuonna mietiskelin samaa ja tilasin camskilliltä ebc yellowstuffit. Oli suhteellisen edulliset ja varmasti paremmat kuin vakiopalat.
 

tommyz

DSM FTW
Liittynyt
19 Joulukuu 2011
Sijainti
Helsinki
Vs: Evo 4 varaosanumerot

Joku vois muokkaa, kampiakselin stefan uusi päivitetty numero on MD343563.
Deltalta 20,5€
 

kinnunen90

New Member
Liittynyt
9 Tammikuu 2011
Vs: Evo 4 varaosanumerot

Jos joku sitten ehtii alapalloniveliä evo 4 multa voi kysyä mistä niitä saa hommattua itse juuri äsken vaihdoin uudet alapallot ja säästin uusien tukivarsien ostossa yli 400e :)
 

janza

Member
Liittynyt
23 Maaliskuu 2011
Sijainti
Tampere
Vs: Evo 4 varaosanumerot

kinnunen90 sanoi
Jos joku sitten ehtii alapalloniveliä evo 4 multa voi kysyä mistä niitä saa hommattua itse juuri äsken vaihdoin uudet alapallot ja säästin uusien tukivarsien ostossa yli 400e :)

Niin no, samalla vaivalla olisit toki voinut asian kirjottaa tähänkin ellei se ole salaisuus.
 

kinnunen90

New Member
Liittynyt
9 Tammikuu 2011
Vs: Evo 4 varaosanumerot

janza sanoi
Niin no, samalla vaivalla olisit toki voinut asian kirjottaa tähänkin ellei se ole salaisuus.
minä en itse tiedä sitä mistä se on tilattu mut kaverin tiedän joka sen tilas ku se ehti netistä jostain sen osan ja vaihto mulle sen, sillä on semmonen pieni oma auto korjaus firma täällä varkaudes, olisin kyllä kertonut mikä sivu se oli mistä tilas jos tietäisin, ei kertonut minulle kun kysyin.
 

kinnunen90

New Member
Liittynyt
9 Tammikuu 2011
Vs: Evo 4 varaosanumerot

http://www.ebay.com/itm/2-FRONT-LOW-BALL-JOINT-MITSUBISHI-LANCER-EVO-4-5-96-98-/260813195290
http://www.ebay.co.uk/itm/2-FRONT-LOW-BALL-JOINT-MITSUBISHI-LANCER-EVO-4-5-96-98-/220776069034
tuommoset alapallot ne on näköjää löytää ihan itsekkin minulle jäi maksamaan 105e
 

santikko

Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Vs: Evo 4 varaosanumerot

Viitisenkymppiä pari britti-ebayssä.
Puolaa lukee paketissa, valmistajan varaosanumero alapalloille ZSD-MS-030. Space wagon lukee pussukassa, mutta motonetin spacewagonin palleroissa on kartiotappi ja mutteri kiinnitys. Googlettamalla löytyy tolla numerolla, puolasta varmaan saisi edullisesti.
 

Slider

Galant VR-4 Monte Carlo e39 / Lancer 1.6 CB RE85
Ylläpitäjä
Club Member
Liittynyt
11 Toukokuu 2003
Sijainti
Taipalsaari
Vs: Evo 4 varaosanumerot

HUB ASSY, RR WHEEL 02 KPL
MB892400 ja korvaava MR403968, takanavan numero siis.

Amayamassa orggisnapa japanista näköjään 200e kpl ja UAE:ssä 130e kpl..
 

Slider

Galant VR-4 Monte Carlo e39 / Lancer 1.6 CB RE85
Ylläpitäjä
Club Member
Liittynyt
11 Toukokuu 2003
Sijainti
Taipalsaari
Vs: Evo 4 varaosanumerot

MD758763 OIL SEAL,T/M FR DIFF CASE tuo kai se vissiin on pakko olla, kun noissa evoissa onkin ihan oudosti päin noi laatikot. ;D varmista ny viel.
 

simppako

Member
Liittynyt
11 Huhtikuu 2013
Sijainti
Joensuu
Vs: Vs: Evo 4 varaosanumerot

Slider sanoi
MD758763 OIL SEAL,T/M FR DIFF CASE tuo kai se vissiin on pakko olla, kun noissa evoissa onkin ihan oudosti päin noi laatikot. ;D varmista ny viel.
Yess kiitos :) pitääpä viel varmistaa.
 

zookermaa

Member
Liittynyt
4 Toukokuu 2015
Sijainti
Kuopio
Vs: Evo 4 varaosanumerot

Ainakin evo 5 käypänen MR407383 mutta liekkö vaan yks kpl?... https://www.rosssport.com/Brands/Mitsubishi-OEM-Parts/Pin-Rear-Brake-Caliper-Retainer-Evo-5-MITMR407383


samuup sanoi
Morjens. Takajarruihin liukutappisarjat?
 

Th169

New Member
Liittynyt
1 Heinäkuu 2016
Miten guruilta löytyy tietoa Evo 4 sisätilapuhaltimen moottori, sopiiko jonkin toisen mallin (motonet) puhallin vai pitääkö Delta marmoritiskiltä mennä etsimään. 2 kpl olen jo hakenut motonetistä ja kumpikaan ei sopinut mitä sieltä tarjosivat.
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Purkuautosta saat helposti. Voin kattoo huomenna onko mulla ylimääräistä.
 

Th169

New Member
Liittynyt
1 Heinäkuu 2016
Miten guruilta löytyy tietoa Evo 4 sisätilapuhaltimen moottori, sopiiko jonkin toisen mallin (motonet) puhallin vai pitääkö Delta marmoritiskiltä mennä etsimään. 2 kpl olen jo hakenut motonetistä ja kumpikaan ei sopinut mitä sieltä tarjosivat.
updatee: Deltalta ei saa enää osanumero MR 283302 sentään löytys
 
Ylös Bottom