E
Erkhart
Guest
Elikkäs kävi niinkin mukavasti, että pääsi öljyproppu putoamaan kesken ajon, ilmeisesti sitten ajatuksissaan unohtaut sen kiristää. Kone ei montaa sekuntia ehtinyt käymän valon palaessa kun jo väänsin virrat pois. Ajoin kuitenkin ennen tätä kohtalaisen raskaalla kaasujalalla, ja sitämyöten mahdollisesti on öljynpaineet käyneet alhaisina jo aikaisemmin. Öljyvalohan syttyy kun käytännössä painetta ei ole enää lainkaan, luokkaa alle 0,5bar? Öljyissä jotka kone siihen bussipysäkille sylki ei juurikaan näkynyt sitä kuuluisaa glitteriä. Hinasin auton pajalle ja uudet öljyt ja suodatin sisään. Nyt kuuluu mielestäni todella vaimea kk laakerien naputus... Onko siis Evo 5 mahdollista vaihtaa kk laakerit, ja mahdollisesti jopa runkolaakerit alakautta koneen ollessa paikallaan? Tottakai fiksuinta olis napata koko moottori ylös, mutta mikäli siellä ei kammessa jälkiä olis, niin ajattelin että vois mennä vaan uudet liuskat sujauttamalla? Pikaisella googlailulla "fiksut" jenkkipojat on ainakin alakautta joihinkin 4g63 vehkeisiin laakereita vaihdellut, jopa runkolaakereita, mutta miten on?
Tällä hetkellä ei oikein tiloja eikä mahdollisuutta nostaa konetta pois...
Tällä hetkellä ei oikein tiloja eikä mahdollisuutta nostaa konetta pois...