Evo 5 moottorinvikavalo syttyy tasan 100km/h ajaessa.

Ronstahh

New Member
Liittynyt
16 Heinäkuu 2014
Sijainti
Helsinki
Elikkäs olis tossa tollanen evo 4 jossa evo 5 tekniikka ja tasan 100kmh tai oikeestaan 97-103kmh ku ajelee kymmenisen sekunttia ni moottorin vikavalo syttyy eikä enää vastaa kaasuun. Virrat pois ja päälle ni vikavalo nollaantuu ja auto käy ja kukkuu normaalisti kunhan ei aja sitä hemmetin satasta :D Evoscannia hki alueella? ellei joku suoraan osaa sanoa... ainiin ja mikä öljynsuodatin motonetistä käy evovitoseen? Kiitos!
 
K

kirppu1990

Guest
Vs: Evo 5 moottorinvikavalo syttyy tasan 100km/h ajaessa.

Josset heti saa piuhaan autoa niin koodit voi lukea itse. Vaikka sähköjohtoa kuorit molemmista päistä, yhdistät pistokkeen navat 1 ja 4, virrat päälle ja sitten alkaa vilkkua. Moottorin vikavalosta lasket tyyliin: pitkät=10 ja lyhyet=1 :)
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Vs: Evo 5 moottorinvikavalo syttyy tasan 100km/h ajaessa.

Ens viikolla voisin kattoo evoscannilla tota ellet löydä apua aiemmin.
 

evoxx

New Member
Liittynyt
1 Huhtikuu 2014
Vs: Evo 5 moottorinvikavalo syttyy tasan 100km/h ajaessa.

Otappas lämpötunnistimen liitin irti nii mulla ainakin toimii mutta, pistä tietoa jos syy löytyy
 

tommyz

DSM FTW
Liittynyt
19 Joulukuu 2011
Sijainti
Helsinki
Vs: Evo 5 moottorinvikavalo syttyy tasan 100km/h ajaessa.

Vikakoodi oli sytytyspuola. Muistaakos kukaan ensiö ja toisiopuolen resistansseja noista evon puolista?
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: Evo 5 moottorinvikavalo syttyy tasan 100km/h ajaessa.

Ronstahh sanoi
ainiin ja mikä öljynsuodatin motonetistä käy evovitoseen? Kiitos!

Käytä alkuperäis suodattimia. Ei ole kalliita maksaa vähemmän kuin tankillinen bensaa.

Näistä kumpikin käy : MD356000 tai MZ690116

EDIT: korjattu osanumero
 

Lesea

But did you die?
Liittynyt
26 Tammikuu 2014
Sijainti
Nurmes
Vs: Evo 5 moottorinvikavalo syttyy tasan 100km/h ajaessa.

Mulla temppuili puola juuri noin, siinä oli moottorin maadoituskaapeli jäänyt jostain remontista irti. Siinä vaihdelaatikon päällä mutta ei ollut pultin alla.
 
Ylös Bottom