-JP- sanoiKiristin asiaa :
En tiedä syytä ,mutta ysissä tuo kiristin menee ajankuluessa "jumiin" , todettu nyt kesänaikana kahdesta eri vm. 2006/2007 Evo ysistä.
Jumiin menee , varsinainen "kiristin" (jousi?) + rulla.
N-Ryhmäläisiin kuuleman mukaa asenneltu jonkinlaisia kumiläppiä estämään veden, kuran ja pölyn joutuminen ko. osaan.
Harri K sanoiJep kura ja pska tuohon on syynä. Itsekin irrottelin/putsasin tuon kun vaihtelin laakerin rullaan samalla.
Tunari-82 sanoiJätin sitten kiristimen tilaamatta, pitää kokeilla lauantaina sitä hieman jumppailla jos se siitä liestyisi.
aksuvaan sanoiAiheesta liipaten uskallan laittaa tänne eli tietääkö kukaan pystyykö moniurahihnan rullaan ( ei siihen kiristimeen ) vaihtamaan pelkkää laakeria, en tosin löytänyt camskililtä koko rullaakaan... Ja tarkoitan kuvassa olevaa 48821Q osaa!!
http://www.camskill.co.uk/smsimg/17/3325md355488.jpg
aksuvaan sanoiAiheesta liipaten uskallan laittaa tänne eli tietääkö kukaan pystyykö moniurahihnan rullaan ( ei siihen kiristimeen ) vaihtamaan pelkkää laakeria, en tosin löytänyt camskililtä koko rullaakaan... Ja tarkoitan kuvassa olevaa 48821Q osaa!!
http://www.camskill.co.uk/smsimg/17/3325md355488.jpg
Täh. Itse ohjeistit mulle sen laakerin tyypin (ei, en muista mut voin kattoo jos huomenna pengon). Vai onko tosiaan niin että ns. 7-9 kiristimessä on eri lakru?ast sanoiSe laakeri on jotain aika erikoista tyyppiä muistaakseni ja pirun tiukassa rullassa. En tiedä saako uutta jostain.
Urran sanoiTäh. Itse ohjeistit mulle sen laakerin tyypin (ei, en muista mut voin kattoo jos huomenna pengon). Vai onko tosiaan niin että ns. 7-9 kiristimessä on eri lakru?
Ei todella paha paikka vaihtaa oikeilla työkaluilla. Pitää vaan kysyä kaverilta kenen kanssa tehtiin se et mitä työkaluja me käytettiin Sen muistan et lakru prässättiin takaisin mut oisko ollu ihan perus ulosvedin millä nyppästiin se ensin ulos. Laakerin hinta siis muistaakseni 2,99e lähi autotarvikeliikkeessä..
Halpahan tuo on, Sigmaan maksaa lähes 500€..MakeM sanoiOn kyllä kallis osa timanttitiskillä, taisin itsekin maksaa ~200e..
Görand sanoiEli koitetaan nostella vanhaa aihetta...
Eli 7 evo kyseessä, vinkuu ja kitajaa tyhjäkäynnillä kylmänä ja välillä myös kiihdytyksessä. Loppuu hetkeksi aina kun ruikkii remmiin pitosprayta mutta palaa hetken ajon jälkeen taas.
Uusittu on, kampiakselin hihnapyörä, moniurahihnan ohjurirulla, itse hihna, ja kiristimen laakeri. Ja kiristintä on uitettu öljyssä ja paineilmaa annettu ja nitkutettu ruuvipenkissä jne..
Ei tunnu auttavan, eli vika on varmaan siinä kiristimessä ja siinä olevassa jousessa vai mikä muu mahdollisuus olisi vielä? Kiristin lämpenee jonkun verran kun koittaa ajon jälkeen. Ja uusi remmi on aivan vastaavan näköinen kuin vanha remmi.
Jep niin se varmaan täytyy tehdä hieman on jännä "vika" kun välillä voi olla pitkiäkin aikoja hiljaa ja välillä winkua koko ajan. Mutta tuntuu että koko ajan pahemmaksi menee.-JP- sanoiKyllä se jossain vaiheessa kypsyy totaalisesti. Uutta kehiin vaan.