EVO 6 tankin koko?

][_äski

New Member
Liittynyt
30 Kesäkuu 2009
Sijainti
Espoo
cubeqtio sanoi
EVO 1-6 bensamittari on niinsanotusti "suuntaa-antava".

Esim. Tankista alle 1/4 jäljellä niin siellä voi olla 10-20l vielä bensaa.

Oman 6:n kohdalla on näin ja MLR:n forumilla on samat kokemukset.


edit: tarkennus..

OT: Paljon on muuten EVO 6 Tankin koko? 40litraa?
 
Vs: EVO 6 tankin koko?

50 litraa taitaa olla. Omaan neloseen olen onnistunut tunkemaan parhaimmillaan 48 litraa.
 
Vs: EVO 6 tankin koko?

ast sanoi
50 litraa taitaa olla. Omaan neloseen olen onnistunut tunkemaan parhaimmillaan 48 litraa.

Juu 50 omassakin pitäis olla. 48L kans tungettu kerran.. :)


Ottaa sitten huomioon että se tankki on periaatteessa kaksiosainen koska kardaani menee sen lävitse. Kun kattelee sitä bensamittaria niin se on todellakin suuntaa antava vaan. Se ilmoittaa milloin tankki on täynnä ja milloin se on "melkein tyhjä". Muuten se on aika.. no.. erikoinen.. :)
 
Vs: EVO 6 tankin koko?

Bensamittarilla on kaksi anturia eli tankin kummallakin puolella. Näyttää kuitenkin siltä että keskimmäinen 2/4 laskee mittarissa nopeammin kuin laidimmaiset 1/4:t eli käytös ei ole kovin lineaarista.
 
Vs: EVO 6 tankin koko?

ast sanoi
Bensamittarilla on kaksi anturia eli tankin kummallakin puolella. Näyttää kuitenkin siltä että keskimmäinen 2/4 laskee mittarissa nopeammin kuin laidimmaiset 1/4:t eli käytös ei ole kovin lineaarista.

Juuh, olen huomannu! Ensimmäinen puolitankkia näyttää kuluvan hitaasti, sitten loppu puoli tankkin menee noin 50km matkalla mukamas :D sit menee tankkaamaan niin ei mene kuin 20 litraa bensaa?

Eilen ajoin tankin aika kuivaksi, mutta tuntuu ettei se viisari tipu sitten enää kun se on siellä ihan niillä viimeisillä viivoilla... täytyy ottaa jerrykannu mukaan jokupäivä ja kokeilla että saa jotain tolkkua tuohon :) (jopa meni 35litraa kun olin ajanu "kuivaksi" tankin...
 
Takaisin
Ylös Bottom