EVO III pakosarjan tiiviste?

Jyrki K

New Member
Liittynyt
27 Helmikuu 2013
Mistäs lähtis haeskelemaan kannen ja pakosarjan välistä tiivistettä evo kolmoseen, tilasin merkkiliikkeeseen(2kpl) mutta tulee japanista asti ja kestää muutanam kuukauden.
Olisko jollain "lainata" tai myydä vai sopiiko jonku muun evon?

Sitten ahtimen huoltajia, kertokaa kokemuksia ja hintoja.

Kiitoksia avuista, vähän alkutaipaleella näiden mitsujen näppäily, auto on N-ryhmän ralli evo.
 

Haanpää

New Member
Liittynyt
7 Tammikuu 2011
Sijainti
Valkeakoski
Vs: EVO III pakosarjan tiiviste?

Lainaan aihetta hieman. Mitä kannentiivistettä porukka suosittelee Evo III moottoriin ? Itse lueskelin että Cometic ei ole paras vaihtoehto, ja uudemman 4G63 moottorin tiivisteiden sopivuudesta löysin vähän eriäviä mielipiteitä? Joku kohtuuhintainen metallitiiviste joka kestäisi vielä 400hv hujakoilla?
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Vs: EVO III pakosarjan tiiviste?

Haanpää sanoi
Lainaan aihetta hieman. Mitä kannentiivistettä porukka suosittelee Evo III moottoriin ? Itse lueskelin että Cometic ei ole paras vaihtoehto, ja uudemman 4G63 moottorin tiivisteiden sopivuudesta löysin vähän eriäviä mielipiteitä? Joku kohtuuhintainen metallitiiviste joka kestäisi vielä 400hv hujakoilla?

eikös evo3 ole jo M11 kansipulteilla? sillonhan ei ole tuota "sopivuus" ongelmaa, mulla oli tuuria todenäköisesti pahvin kanssa kun kävi suoraan.
yhtään välystä ei kyllä ole, meinasinkin että 12,5mm terä saa käydä läpi pultien reijät ;)
 
Ylös Bottom