Evo ix -07 hyytyi

JHN

New Member
Liittynyt
22 Marraskuu 2014
Sijainti
nurmijärvi
osaako kukaan lonkalta ampua missä vika. Tänä aamuna viemässä autoa hallille(lambda paskana), niin hyytyi veto päällä. Kerran starttasi ja sit kaput. Kone pyörii, ei starttaa. Tulpat? Lukaisen koodit kunhan töiltäni ehdin.
 
Vs: Evo ix -07 hyytyi

Ootko pessy konehuonetta jossai välissä lähiaikoina? (tulppakaivot vettä täynnä varmasti jos olet pessy)

Tai sitte mites jakopää millon vaihdettu? (minkä verran ajettu koko autolla)

Vaikeeta arvailla. Jako kannattaa tsekata kuiteki ensin myös.
 
Vs: Evo ix -07 hyytyi

Pyöriikö polttoaine pumppu ?

Asioita voi olla tuhat ja arvailua voidaan jatkaa loputtomiin.
 
Vs: Evo ix -07 hyytyi

pumppua tai tulppia veikkasin itsekkin. Jos kerran lambda pimeänä, niin saanut kaiketi kakkua "riittävästi". No iltapäivästä ollaan viisaampia :p
 
Vs: Evo ix -07 hyytyi

Nurmijärvi, juuri hankittu. Eli uusi hahmo olen täällä. Mukava huomata aktiivista porukkaa :peukku
 
Vs: Evo ix -07 hyytyi

JHN sanoi
Nurmijärvi, juuri hankittu. Eli uusi hahmo olen täällä. Mukava huomata aktiivista porukkaa :peukku

Kerro vika koodit niin jatketaan "arvauksia". :)

Mulla pitäis olla parikin polttoaine pumppua ,jossain , jos siinä on vika. (orkkista ja 255 Walbroa) , tulppiakin ehkä... ?
 
Vs: Evo ix -07 hyytyi

Kun starttaa niin liikkuuko kierroslukumittari?
 
Vs: Evo ix -07 hyytyi

cubeqtio sanoi
Kun starttaa niin liikkuuko kierroslukumittari?

Täälläpäin tuli ihan sama mieleen. :) Eli jos ei kiekkamittari heilahda niin vahva arvaus = kampiakselin asentotunnistin rikki.
 
Vs: Evo ix -07 hyytyi

No niin, koodit lukaistu ja:

p0335

p0136

eli nokka-akselin asentotunnistin ja lambda, eikö?
 
Vs: Evo ix -07 hyytyi

Väärin. Ei nokka- vaan kampiakselin asentotunnistin.
 
Vs: Evo ix -07 hyytyi

Juu, aivan siis kampiakselia tarkoitin. Tässä kun yrittää multitaskingia harrastaa, ei tuu mittään...
 
Vs: Evo ix -07 hyytyi

Pitänee lisätä tuo tunnistin ostoslistaan, alkaa olla mittaa silläkin, mutta iloista ilmettä ja kättä taskuun :driver
 
Vs: Evo ix -07 hyytyi

JHN sanoi
Pitänee lisätä tuo tunnistin ostoslistaan, alkaa olla mittaa silläkin, mutta iloista ilmettä ja kättä taskuun :driver

Eipä tuo maksa kuin 86 taalaa + postit ja alvit (oemmitsubishiparts.com), joten ei tarvitse kovin syvältä kaivaa. :)
 
Vs: Evo ix -07 hyytyi

JHN sanoi
Pitänee lisätä tuo tunnistin ostoslistaan, alkaa olla mittaa silläkin, mutta iloista ilmettä ja kättä taskuun :driver

Katso tarkkaan ettei puutu anturista palasta. Jos puuttuu palanen niin kampura heilahtanut. :) Ei ois eka.

Mutta, varmaan anturi vain kuollut. :)
 
Vs: Evo ix -07 hyytyi

Pitää tarkistaa, eipä tuo ole kun 150€ merkkitiskiltä, sama hakee sieltä kun vieressä on.
 
Vs: Evo ix -07 hyytyi

ja samallahan se nyt tulee tarkistetuksi onko siellä kenties tp hihna poikki ja vieny anturin mennessään...
ja jos hihna on poikki niin syyllinen voi olla tämä:
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=52218.0
 
Vs: Evo ix -07 hyytyi

No niin, nyt sai haettua asento-anturin. Vasara ja meisseli pysyy kädessä, liekkö miten paljon saa jokopäätä purkaa ennen kuin pystyy vaihtamaan ko. osan?
 
Vs: Evo ix -07 hyytyi

JHN sanoi
No niin, nyt sai haettua asento-anturin. Vasara ja meisseli pysyy kädessä, liekkö miten paljon saa jokopäätä purkaa ennen kuin pystyy vaihtamaan ko. osan?

Alakoppa auki ja sitten kahdella pultilla + liittimellä kiinni anturi.
 
Vs: Evo ix -07 hyytyi

No ei paha, en oo töiltäni jaksanu talliin vielä laahustaa ja vaihtaa. Kiitos tästä, kohta mennään taas :driver
 
Vs: Evo ix -07 hyytyi

JHN sanoi
No ei paha, en oo töiltäni jaksanu talliin vielä laahustaa ja vaihtaa. Kiitos tästä, kohta mennään taas :driver

Vähän ahdasta tosin.. :D koska hihnat tiellä...
 
Vs: Evo ix -07 hyytyi

JHN sanoi
eikös kaikki diggaa pienistä ja ahtaista koloista...

OT: Pienet ahtaat kolot .. ja isot korisarjat.. niistä ne isot pojat tykkää...
 
Vs: Evo ix -07 hyytyi

Ainakin Evo 5:ssa joutuu purkamaan paljon enemmän mm siksi että johto kulkee hankalassa paikassa ylös.
 
Vs: Evo ix -07 hyytyi

ast sanoi
Ainakin Evo 5:ssa joutuu purkamaan paljon enemmän mm siksi että johto kulkee hankalassa paikassa ylös.

Nojuu - rupesin muistelee niin koppamuovit pois, kenties moniurahihna irti.. Kyllä siinä hommaa on.
 
Vs: Evo ix -07 hyytyi

Ja taas mennään, nyt kaikki visvat vaihtoon evosta ja sit aletaan ettii voimaa ;D
 
Vs: Evo ix -07 hyytyi

JHN sanoi
Ja taas mennään, nyt kaikki visvat vaihtoon evosta ja sit aletaan ettii voimaa ;D

:peukku Kuulostaa asialliselta toiminnalta. :)

Yhden vinkin annan "virittämiseen" : "Älä pilaa hyvää autoasi."
 
Vs: Evo ix -07 hyytyi

-JP- sanoi
:peukku Kuulostaa asialliselta toiminnalta. :)

Yhden vinkin annan "virittämiseen" : "Älä pilaa hyvää autoasi."

OT: Jaa niinkuin mä tein vai? :D
 
Vs: Evo ix -07 hyytyi

mitsumikko sanoi
Miten se auton pilaaminen oikeen tapahtuu käytännössä?

Jonkun mielestä jo tarvikeosan asentaminen orkkiksen tilalle on pilannut auton. Onneksi omalle autolle saa tehdä mitä haluaa :peukku.
 
Vs: Evo ix -07 hyytyi

mitsumikko sanoi
Miten se auton pilaaminen oikeen tapahtuu käytännössä?

Vaikka esim. tähän tapaan :

Asennetaan "pienenämpärin" kokoinen turbo ,että saadaan 800hv dynossa printattua A4 arkille. Autolla ei tee enää mitään ,mutta Essolla kaverit tarjoaa "Sankarille" pullakahveet.
 
Vs: Evo ix -07 hyytyi

-JP- sanoi
Vaikka esim. tähän tapaan :

Asennetaan "pienenämpärin" kokoinen turbo ,että saadaan 800hv dynossa printattua A4 arkille. Autolla ei tee enää mitään ,mutta Essolla kaverit tarjoaa "Sankarille" pullakahveet.
Näillä mennään, toivottavasti joku tarjoaa kesällä pullakahvit teboililla. ;)
 
Vs: Evo ix -07 hyytyi

Jos tämä aihe "auton pilaaminen" jatkuu niin uusi aihe kiitos. Ettei tarttis alkaa riehuu.
 
Takaisin
Ylös Bottom