EVO V bensatankin täyttöputki

Sandeels

Member
Liittynyt
10 Maaliskuu 2016
Tosiaan bensatankin täyttöputki oli aika rapeassa kunnossa ja tankkauksen jälkeen näyttää n. 5min kostealta ja bensa haiskahtaa, eli vaihtaahan se pitäisi. Millainen operaatio täyttöputken uusiminen on ja pitääkö koko tankki irroittaa/uusia tuota varten vai saako pelkän täyttöputken uusittua?
 
Vs: EVO V bensatankin täyttöputki

Sandeels sanoi
Tosiaan bensatankin täyttöputki oli aika rapeassa kunnossa ja tankkauksen jälkeen näyttää n. 5min kostealta ja bensa haiskahtaa, eli vaihtaahan se pitäisi. Millainen operaatio täyttöputken uusiminen on ja pitääkö koko tankki irroittaa/uusia tuota varten vai saako pelkän täyttöputken uusittua?

Pelkän täyttöputken saa vaihdettua suht helposti. Se on sitten toinen asia miten ruosteessa on ne klemmarit mitkä pitää sitä kiinni. Eli ennen tankkia on kaksi kumiletkua (isompi ja pienempi) jotka ovat klemmareilla kiinni täyttöputkessa. Myös yksi kiinnike korissa sekä kaksi pulttia siellä täyttöaukon luona.
 
Vs: EVO V bensatankin täyttöputki

Ookei, kiitos neuvoista! Kannattaako tohon hommata jostain orkkis täyttöputki tilalle vai tehdä esim itse jostain kestävämmästä putkesta? Mistäköhän mahtaisi löytyä ja missäköhän hinnoissa pyörii...
 
Vs: EVO V bensatankin täyttöputki

Ellei halvalla itse korjaaminen ole periaatteiden vastaista, niin vanhatkaan eivät yleensä ole kauttaaltaan pehmeitä, vaan vain yhdestä kohtaa. Olen hitsaillut näihin paikkaa päälle pakoputken osia käyttäen.
 
Vs: EVO V bensatankin täyttöputki

Sandeels sanoi
Ookei, kiitos neuvoista! Kannattaako tohon hommata jostain orkkis täyttöputki tilalle vai tehdä esim itse jostain kestävämmästä putkesta? Mistäköhän mahtaisi löytyä ja missäköhän hinnoissa pyörii...

Satkun taitaa olla timanttitiskillä. En kyllä varma.

Siitä sitten voi laskeskella miten paljon haluaa käyttää rahaa kaasuun ja aikaan ja muihin matskuihin jos alkaa paikkaa JO ruosteista.
 
Vs: EVO V bensatankin täyttöputki

cubeqtio sanoi
Satkun taitaa olla timanttitiskillä. En kyllä varma.

Siitä sitten voi laskeskella miten paljon haluaa käyttää rahaa kaasuun ja aikaan ja muihin matskuihin jos alkaa paikkaa JO ruosteista.

Joo en mä sitä vanhaa paikkailemaan ala vaan lähinnä meinasin, että voisko sitä koko putkea tehdä vaikka alumiinista, rosterista tms jotta ei heti mätäne uudestaan?
 
Vs: EVO V bensatankin täyttöputki

Sandeels sanoi
Joo en mä sitä vanhaa paikkailemaan ala vaan lähinnä meinasin, että voisko sitä koko putkea tehdä vaikka alumiinista, rosterista tms jotta ei heti mätäne uudestaan?

Mites , jos sen uuden orkkisputken tai vanhan korjatun vaikka ruostesuojais ?
 
Vs: EVO V bensatankin täyttöputki

-JP- sanoi
Mites , jos sen uuden orkkisputken tai vanhan korjatun vaikka ruostesuojais ?

+1

Itse sipasin pintahilseet pois ja ruostesuojamaalasin.
 
Takaisin
Ylös Bottom