Vs: Evo V konerikko
Äkkiseltään ajateltuna siis olisi varmempia ajokilometrejä edessä jos kasaisi vaan uudet kamat tohon vanhaan lohkoon, mikäli se on vielä käyttökelpoinen? Löytäisi nyt aikaa purkaa niin näkisi mitä sieltä poksahti... Aika pitkälle varmaan näkee sillä että kansi pois ja öljypohja pois? Sitten vaan käsillä vatkaa jokasta osaa jokasuuntaan että saa mahdollisen laakeririkon tms paikallistettua ja mäntävauriot näkee silmällä? Vähän jäi häiritsemään kun jokainen kone mitä tähän asti mennyt sammunut kerralla ja mennyt aivan mössöksi kun tuo tosiaan kävi, käynnistyy jne, tosin käy vaan vajailla, kalkattaa saakelisti eikä voimaa ole ollenkaan. Tuli semmonen mieleen että mitä tuo vitosen vakiokampura kestää, eli kannattaako sitä käyttää vielä uuden koneen kasauksessa mikäli on ehjä vai suosiolla hankkia billetkampura tjtnsp ??? Ja ei, en halua tästä mitään kuurakettia vaan hyvän luotettavan kesäkäyttiksen jolla voi käydä ratapäivilläkin eli se 400hp riitää.. Eli siis mielummin niin päin että extrakilometrejä kuin extraheposia ;D