EVO V kysymyksiä

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Vexx

New Member
Liittynyt
27 Maaliskuu 2009
Tervehdys,

Olen siirtymässä saksalaisesta merkistä Mitsun pariin ja muutamia juttuja kysyisin arvon tietäjiltä:

EVO 5 tulossa jossain vaiheessa Japanista, joten onko jotain tiettyä asiaa tähän Evo -malliin liittyen, jonka kanssa tulee olla tarkkana?

Mitkä ovat tämän Evon tyypillisimmät viat / oireet?

Autosta ei olla tekemässä LHD:tä vaan tarkoituksena tehdä kilpa-auto, ja siihen liittyen kaipaan myös vinkkejä tehojen nostoon yms.
 

KaeVuRi

Holset HX35 Super
Liittynyt
24 Elokuu 2007
Sijainti
Espoo
Vs: EVO V kysymyksiä

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?action=search :)

Vaikken kyseistä versiota itse omistakaan, niin sen verta olen lukenut muidenkin topicceja että aikalailla kaikkiin näihin kysymyksiin löytyy vastaus jos vain VIITSII etsiä ja lukea... Näitä vastaavia kysymyksiä Evoista vain tulee mielestäni nykyään liian usein, koska uuteen autoon siirtyvä haluaa vain nopeasti ja helposti tietoa mallista.

*ei herneitä*...
 

Vexx

New Member
Liittynyt
27 Maaliskuu 2009
Vs: EVO V kysymyksiä

Osaan käyttää hakua ja tätä kokeilleena kysynkin suoraan omana theadina, koska laittakaapa hakusanoiksi Evo V viat, tulee kaikki vastaukset, joissa esiintyy em sanat vaikka eivät ole peräkkäin.
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: EVO V kysymyksiä

Mahdolliset viat:

- kytkin loppu (saa vaihtaa aika useissa autoissa)
- laatikon synkat huonossa hapessa
- pyörän laakerit
- jarrut kolisee (jokaisen uudemman evon ominaisuus)
- AYC rikki (tämä se useimmiten on vikana, jos ayc vilkuttaa) Pumppu ei siis kerää enään tarpeeksi painetta
- jouset kolisee (ominaisuus)
- hydrauliset venttiilivälyksen tasaajat naputtaa voimakkaasti (ominaisuus ellei öljyjä ole säännöllisesti vaihdettu..uusia saa onneksi hyvin)
- syyläri vuotaa (moni on uusinut)

tekniikka itsessään on pomminvarmaa ja helppoa korjata...konehan on "valurautaa" joka kestää (tiettyyn pisteeseen asti)
 

Vexx

New Member
Liittynyt
27 Maaliskuu 2009
Vs: EVO V kysymyksiä

Kiitoksia tiedoista.

Mulla olis videonpätkää yhdestä Evo V:stä, jossa kuuluu juurikin naputusta ja tälle haluaisin ammattimiehen kommenttia, mistä se tulee, kun en saanut/osannut/voinut sitä tänne ladata.

Jos joku viitsisi laittaa privalla vaikka e-mail osoitteen niin lähetän videon sinne
 

Merliini

Evo IX
In Memoriam
Liittynyt
11 Tammikuu 2007
Vs: EVO V kysymyksiä

rolla sanoi
Onko varaosat evoon kalliita vai halpoja? Vakuutusten hinta?

Melkolailla on samanhintaisia ovat kuin muihinkin autoihin. Osaa on hyvin saatavilla nykyään kun on se intter.net olemassa. Vakuutus ei ole niitä kaikkein halvimpia (jos ei kalleimpiakaan). Se onko se kallis vai halpa on jokaisen itse pääteltävissä.
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: EVO V kysymyksiä

Merliini sanoi
Melkolailla on samanhintaisia ovat kuin muihinkin autoihin. Osaa on hyvin saatavilla nykyään kun on se intter.net olemassa. Vakuutus ei ole niitä kaikkein halvimpia (jos ei kalleimpiakaan). Se onko se kallis vai halpa on jokaisen itse pääteltävissä.

Tuohon listaan vielä , että...

Jos ajat niin tankilla saapi käydä , vertailuun voit ottaa jonkun V8 jenkin omistuksen... tosin ei ole 4WD :tä tarjolla eikä ole yhtä nopee...

14l/100 Km on keski kulutus.
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: EVO V kysymyksiä

rolla sanoi
Onko varaosat evoon kalliita vai halpoja? Vakuutusten hinta?

Liikennevakuutus on itse asiassa halvempi kuin -90 vapari-neliveto-Galantissa. Toiset osat ovat kalliita toisia saa puoli-ilmaiseksi tarvikkeenakin.
 

rolla

New Member
Liittynyt
29 Joulukuu 2008
Vs: EVO V kysymyksiä

Biim sanoi
On, on ja on.
(Tosin jos olet moista miettinyt ja tarvii tuollaisia kysyä niin jätä ostamatta)

Kiitos tästä vastauksesta. :peukku

Saakos evoon varaosia miten hyvin tarvikkeena vai meneekö marmoritiskillä notkumiseksi? Esim jakopään rensselit? Millä kilometreillä noissa on isompia huoltoja? Onko tekniikassa mitään heikkoa kohtaa vai onko nuo perusvarmoja japseja?
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: EVO V kysymyksiä

rolla sanoi
Kiitos tästä vastauksesta. :peukku

Saakos evoon varaosia miten hyvin tarvikkeena vai meneekö marmoritiskillä notkumiseksi? Esim jakopään rensselit? Millä kilometreillä noissa on isompia huoltoja? Onko tekniikassa mitään heikkoa kohtaa vai onko nuo perusvarmoja japseja?

saa marmorilta tai www.camskill.co.uk
googleta "evo buyer's guide" ja lancerregisterin sivuilta....
 

Biim

New Member
Liittynyt
24 Elokuu 2007
Sijainti
Vantaa
Vs: EVO V kysymyksiä

rolla sanoi
Kiitos tästä vastauksesta. :peukku

Saakos evoon varaosia miten hyvin tarvikkeena vai meneekö marmoritiskillä notkumiseksi? Esim jakopään rensselit? Millä kilometreillä noissa on isompia huoltoja? Onko tekniikassa mitään heikkoa kohtaa vai onko nuo perusvarmoja japseja?

Eipä kestä. Soisi vaan nykyään ihmisten etsivän tiedon itse. Näistä kun on monella foorumilla puhuttu kaikki mitä puhua voi.
Uudet osat Camskilliltä ja jos käytetyt kelpaa niin MLR:n foorumilta. Monesti halpaa kuin saippua. Jotkin osat voi olla tyyriitä johtuen siitä että ne on suunniteltu nopeaa vaihtoa ajatellen - ei rahansäästöä. Jakopää 90tkm välein enkä suosittele itse vaihtamaan jossei meisselit oikeasti pysy hyvin käsissä. Nämä on tehty ralliautoiksi, joten ei voi olettaa olevan täysin samaa perusvarmaa, mutta pitäisin silti tällaisenaan luotettavampana kuin monia euromerkkejä. Riippuu miten on saanut kenkää edellisessä elämässään. Ja lähes jokainen näistä on. Bensaa menee paljon. Tuplaa normaalin pikkuauton kulutus.

Marmoritiskiltä olen ostanut ainoastaan tuon automaatin alkuperäiset laatikkoöljyt. Siellä kun hinnat on monesti sen tuplat tai yli. Vaan lue tuo harrin mainostama buyers guide nyt ensin.
 

Kapteenivamma

Kapteenin pakasta puuttui kortteja..
Liittynyt
27 Toukokuu 2008
Sijainti
Lappeenranta
Vs: EVO V kysymyksiä

Olisin mielenkiinnosta kysellyt lähinnä tuon evo 5 ja evo 6 eroista kun puhutaan GSR malleista.

Kannattaako maksaa tuo 1500€ enemmin tuosta 6? Jos olen oikein ymmärtänyt niin tuolla rahalla saa: isomman väli-ja öljynjäähdyttimen sekä "jollain tavalla" erillaiset männät. Ulkonäkö on katsojan silmissä mutta omaa silmää tuo 5 miellyttää enemmin.
 

nokonzok

Active Member
Liittynyt
31 Lokakuu 2005
Sijainti
Espoo
Vs: EVO V kysymyksiä

Kapteenivamma sanoi
Olisin mielenkiinnosta kysellyt lähinnä tuon evo 5 ja evo 6 eroista kun puhutaan GSR malleista.

Kannattaako maksaa tuo 1500€ enemmin tuosta 6? Jos olen oikein ymmärtänyt niin tuolla rahalla saa: isomman väli-ja öljynjäähdyttimen sekä "jollain tavalla" erillaiset männät. Ulkonäkö on katsojan silmissä mutta omaa silmää tuo 5 miellyttää enemmin.

Aikuisten oikeasti niissä ei ole mitään eroa. Vitonenhan oli vain hetken myynnissä ja kutonen onkin käytännössä vitosen aerodynamiikkapäivitys. Varmaksi en sano, mutta melkeinpä väittäisin, että välijäähdyttimessa, öljycoolerissa ja männissäkään eroa ei ole. Ja vaikka olisikin, mitään käytännön merkitystä näillä ei ole. Silti kutonen on rock :)
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: EVO V kysymyksiä

On niissä männissä ainakin eroa, moottorissa on jotain muutakin pientä kuten termostaattikotelo yms.

Mutta mitään todella merkittävää ei taida olla? Viitonen on paremman näköinen ja halvempi, joten valinta on aika helppo :)
 

Tunari-82

Active Member
Liittynyt
14 Maaliskuu 2005
Vs: EVO V kysymyksiä

Olin kanssa sillon vitosta ostamassa,koska tykkäsin sen ulkonäöstä enemmän,tuo kutosen keula ei jotenkin miellyttänyt.
Mutta kyllä kun auto oli pihassa,niin pukkasi vetää suuta messingille,eikä näyttänyt kutonenkaan enään pahalta.
Perästä kutonen on mielestäni hienompi kuin vitonen,mutta vitosessa etupuskuri on kyllä hitusen komeampi.
 

Kapteenivamma

Kapteenin pakasta puuttui kortteja..
Liittynyt
27 Toukokuu 2008
Sijainti
Lappeenranta
Vs: EVO V kysymyksiä

ast sanoi
On niissä männissä ainakin eroa, moottorissa on jotain muutakin pientä kuten termostaattikotelo yms.

Mutta mitään todella merkittävää ei taida olla? Viitonen on paremman näköinen ja halvempi, joten valinta on aika helppo :)

Joo niinhän se on tosin se on makuasia kun mäyräkoira muniaan nuolee, mutta itekkin tykkään tosta 5 enemmin. Mut ihan minkä takia tähän topicciin kirjoittelin ni tosiaan olen kanssa sitä mieltä et ei ole tarvetta maksaa tuota 1500€ kun sillä käytännössä saa "paremmat" männät ja isomman välijäähdyttimen.

Ja mitä tuohon ulkonäkökysymykseen tulee niin on se 6 kanssa helvatan siisti ja lähes poikkeuksetta kuva ei anna autoille, varsinkaan evoille "arvoa". Eli oli Evo sitten 1 tai 10 niin paikanpäällä on ne kaikki "vaikuttavan" näköisiä vehkeitä :nykii
 

pexi

Evo V -98, V70 D4 AWD -14, Octavia TDi RS -15
Liittynyt
22 Huhtikuu 2003
Sijainti
Lohja
Vs: EVO V kysymyksiä

TIM:n mukaan eroavaisuudet V vs VI ovat seuraavat:

Engine:
Pistons provided with cooling channels and reduced in weight
Baffle plate in engine oil pan improved
Engine oil cooler improved in cooling performance
Engine coolant temperature control changed from inlet control to outlet control
Intercooler & radiator water spray tank changed in configuration
Turbocharger compressor inlet enlarged in bore diameter
Turbocharger turbine wheel made of titanium-aluminum adopted <RS>
Arrangement of fuel gauge unit and pump & gauge assembly revised
Fan motor relay control optimized

Power train:
Twin plate clutch made available optionally <RS>
Drive shaft length revised

Drive-control components:
Installation method of front lower arm ball joint changed for higher driving stability
Forged front knuckle adopted
Rear suspension lower arm, trailing arm and toe control arm replaced by aluminum forged ones
Rear suspension lower arm joint on crossmember side provided with a pillow ball bushing
Newly designed aluminum wheels installed
Brembo disc brake revised in pad mounting method

Exterior:
Front bumper reshaped
Front airdam reshaped
Rear spoiler reshaped
Decal for model name emblem (EVOLUTION-VI) revised

Equipment:
Front turn signal lamps changed in lens and bulb colors
Washer tank relocated from engine compartment to luggage compartment
Blue-faced combination meter adopted
 

Kapteenivamma

Kapteenin pakasta puuttui kortteja..
Liittynyt
27 Toukokuu 2008
Sijainti
Lappeenranta
Vs: EVO V kysymyksiä

pexi sanoi
TIM:n mukaan eroavaisuudet V vs VI ovat seuraavat:

Turbocharger compressor inlet enlarged in bore diameter

Eli tällä ilmeisesti tarkotetaan sitä inlet putkea, kun ahtimethan noissa GSR:issä on yksi yhteen (TD05HR-16G6-10.5T )
Eli 6 RS mallissa + TME on tuo TD05HRA-16G6-10.5T malli jossa on nuo titanium siivet turbiinissa
 

Bosch

Evo V hieman solmussa.
Liittynyt
1 Tammikuu 2008
Sijainti
lohja
Vs: EVO V kysymyksiä

Mistä mahtais löytyä vitoseen voimansiirron osia? erityisesti nyt haussa kulmavaihde ja tavarat sinne sisälle. Tuntuu olevan kaikki aika kiven alla. Jollain hyviä neuvoja mistä vois lähteä kyselemään? Vaihdetaanko rallitiimeissä kulmia vai miten niitä siellä yleensä menee?
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: EVO V kysymyksiä

Kapteenivamma sanoi
Eli tällä ilmeisesti tarkotetaan sitä inlet putkea, kun ahtimethan noissa GSR:issä on yksi yhteen (TD05HR-16G6-10.5T )
Eli 6 RS mallissa + TME on tuo TD05HRA-16G6-10.5T malli jossa on nuo titanium siivet turbiinissa

Sillä tarkoitetaan ahtimen kompressorikoteloa. Niissä on eri kokoinen liitäntä ilmansuodattimelta tulevalle letkulle viitosessa ja kuutosessa.

TME GSR:n ahdin taas ei ole 16G6 kompressorisiivellä vaan pienemmällä 15GK2 siivellä (sama kompressorisiipi kuin 7 GT-A:ssa).
 

osku

RS -04
Liittynyt
23 Kesäkuu 2005
Sijainti
Uusmaa
Vs: EVO V kysymyksiä

Bosch sanoi
Mistä mahtais löytyä vitoseen voimansiirron osia? erityisesti nyt haussa kulmavaihde ja tavarat sinne sisälle. Tuntuu olevan kaikki aika kiven alla. Jollain hyviä neuvoja mistä vois lähteä kyselemään? Vaihdetaanko rallitiimeissä kulmia vai miten niitä siellä yleensä menee?

http://www.lancerregister.com/search.php?searchid=4578416 ja sieltä tonkimaa
 

pexi

Evo V -98, V70 D4 AWD -14, Octavia TDi RS -15
Liittynyt
22 Huhtikuu 2003
Sijainti
Lohja
Vs: EVO V kysymyksiä

Bosch sanoi
Mistä mahtais löytyä vitoseen voimansiirron osia? erityisesti nyt haussa kulmavaihde ja tavarat sinne sisälle. Tuntuu olevan kaikki aika kiven alla. Jollain hyviä neuvoja mistä vois lähteä kyselemään? Vaihdetaanko rallitiimeissä kulmia vai miten niitä siellä yleensä menee?

Jos uusia haluaa, niin täältä. Hintataso hyvin kohtuullinen jos suomen timattitiskin hintoihin vertaa. Jos hinnastosta ei löydy, niin kyselyä maililla. Palvelevat sujuvasti englanniksi ja paketit tulee ripeästi.
 

Bosch

Evo V hieman solmussa.
Liittynyt
1 Tammikuu 2008
Sijainti
lohja
Vs: EVO V kysymyksiä

No perhana. Toi sivu ollu jo hetken aikaa häviksissä :peukku
 

rolla

New Member
Liittynyt
29 Joulukuu 2008
Vs: EVO V kysymyksiä

Minkä kokoinen on evo vitosen vakiokatti? Autossa hks:n putkisto ja eilen nosturilla tutkiessa katti näyttää myös 3 tuumaiselle ja ei alkuperäiselle, eli oiskohan tuohon japanissa vaihdettu isompi katti putkiston vaihdon yhteydessä.
 

Samppa

Voima hävis, vääntö jäi.
Liittynyt
20 Helmikuu 2008
Vs: EVO V kysymyksiä

rolla sanoi
Minkä kokoinen on evo vitosen vakiokatti? Autossa hks:n putkisto ja eilen nosturilla tutkiessa katti näyttää myös 3 tuumaiselle ja ei alkuperäiselle, eli oiskohan tuohon japanissa vaihdettu isompi katti putkiston vaihdon yhteydessä.

On se vakiona ohuemmalla putkella. Ei ole 3".
 

Krister

Member
Liittynyt
5 Joulukuu 2006
Vs: EVO V kysymyksiä

Tuli itsekin ostettua EvoV nyt viikonloppuna ja pari kysymystä on herännyt:

-Käkkärin vieressä on ilmeisesti välijäähdyttimen vesiruisku mutta kun sitä painaa niin kuuluu konehuoneesta pumpun ääni mutta vettä ei tule. Onko tälle oma säiliö vai toimiiko kusipojan säiliöstä?
-Voimansiirrosta kuuluu vaimea ulina n. 1900rpm kohdalla, ei kuulosta laakerilta. Normaalia vai ei?
-Ilmeisesti AYC pitää hieman ääntä kun pumppu säätelee paineita tietyssä tilanteessa. Varmaankin öljyt kannattaa vaihtaa pikimiten niin saattaa hiljentyä?
 

Samppa

Voima hävis, vääntö jäi.
Liittynyt
20 Helmikuu 2008
Vs: EVO V kysymyksiä

Krister sanoi
-Käkkärin vieressä on ilmeisesti välijäähdyttimen vesiruisku mutta kun sitä painaa niin kuuluu konehuoneesta pumpun ääni mutta vettä ei tule. Onko tälle oma säiliö vai toimiiko kusipojan säiliöstä?

Samaa säiliötä käyttää.

Krister sanoi
-Ilmeisesti AYC pitää hieman ääntä kun pumppu säätelee paineita tietyssä tilanteessa. Varmaankin öljyt kannattaa vaihtaa pikimiten niin saattaa hiljentyä?

Näin tekee.
 

cubeqtio

Mr. Cube
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
28 Tammikuu 2009
Vs: EVO V kysymyksiä

Krister sanoi
-Käkkärin vieressä on ilmeisesti välijäähdyttimen vesiruisku mutta kun sitä painaa niin kuuluu konehuoneesta pumpun ääni mutta vettä ei tule. Onko tälle oma säiliö vai toimiiko kusipojan säiliöstä?

Itsellä kutosessa ainakin erillinen säiliö... Tosin nyt onkin kysymys vitosesta.
 

evo6

evo6 -> subaru -> Toyota ja vieläpä iso sellainen
Liittynyt
2 Kesäkuu 2009
Sijainti
Vantaa
Vs: EVO V kysymyksiä

cubeqtio sanoi
Itsellä kutosessa ainakin erillinen säiliö... Tosin nyt onkin kysymys vitosesta.
Onko kellään tietoa, että mikäköhän on ollut syynä kun kutosessa niillä on eri säiliö?
 

Samppa

Voima hävis, vääntö jäi.
Liittynyt
20 Helmikuu 2008
Vs: EVO V kysymyksiä

Missäs kohalla/millanen säiliö kutosessa tuolle on? Löytyskö joltain kuvaa? Tuosta vois "sisäiselle kusiruutalle" rakennella erillisen säiliön siististi, jos sopiva pönttö olis.
 

Samppa

Voima hävis, vääntö jäi.
Liittynyt
20 Helmikuu 2008
Vs: EVO V kysymyksiä

Krister sanoi
Eli onko tuo vinkuva ääni AYC:stä normaalia vai ei?

Tahtoo ne aina vähän valittaa. AYC nesteet muutaman kertaan vaihtoon, niin yleensä hiljenee ainakin jonkun verran.
 

cubeqtio

Mr. Cube
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
28 Tammikuu 2009
Vs: EVO V kysymyksiä

Samppa sanoi
Tahtoo ne aina vähän valittaa. AYC nesteet muutaman kertaan vaihtoon, niin yleensä hiljenee ainakin jonkun verran.

Juuri näin.

Omassa piti pientä ääntä tullessaan Suomeen. Vaihdettiin uudet nesteet ja avot -> ei mitään ihmeempiä enään.
 

nokonzok

Active Member
Liittynyt
31 Lokakuu 2005
Sijainti
Espoo
Vs: EVO V kysymyksiä

Samppa sanoi
Missäs kohalla/millanen säiliö kutosessa tuolle on? Löytyskö joltain kuvaa? Tuosta vois "sisäiselle kusiruutalle" rakennella erillisen säiliön siististi, jos sopiva pönttö olis.

Kutosessa ja siitä eteenpäin coolerin pönttö on siinä missä normaalisti on pissapoika ja pesunesteen säiliö on takakontissta vasemmassa reunassa verhoilujen takana. Olisin väittänyt, että vitosessakin on näin, mutta ilmeisesti siis ei kuitenkaan?
 

Samppa

Voima hävis, vääntö jäi.
Liittynyt
20 Helmikuu 2008
Vs: EVO V kysymyksiä

nokonzok sanoi
Kutosessa ja siitä eteenpäin coolerin pönttö on siinä missä normaalisti on pissapoika ja pesunesteen säiliö on takakontissta vasemmassa reunassa verhoilujen takana. Olisin väittänyt, että vitosessakin on näin, mutta ilmeisesti siis ei kuitenkaan?

Jep jep.. Ei sitten ole apua tuohon kusiruuttaan. Pitänee laittaa samasta säiliöstä, jos laittaa...

Ei oo vitosen kontissa ku AYC-nesteet, ainakaan mulla.
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: EVO V kysymyksiä

nokonzok sanoi
Kutosessa ja siitä eteenpäin coolerin pönttö on siinä missä normaalisti on pissapoika ja pesunesteen säiliö on takakontissta vasemmassa reunassa verhoilujen takana.
Korjataan senverta että ysissä taas on pissapojan säiliö takakontin oikeassa kulmassa verhoilujen takana ::)
 

nokonzok

Active Member
Liittynyt
31 Lokakuu 2005
Sijainti
Espoo
Vs: EVO V kysymyksiä

Harri K sanoi
Korjataan senverta että ysissä taas on pissapojan säiliö takakontin oikeassa kulmassa verhoilujen takana ::)

Mielenkiintoista knoppia, kasissa nimittäin on vielä vasemmalla :)
 

Samppa

Voima hävis, vääntö jäi.
Liittynyt
20 Helmikuu 2008
Vs: EVO V kysymyksiä

Nokolla tainnu olla tuulilasi sumee ja AYC:n toiminta heikkoa ;D
 

nokonzok

Active Member
Liittynyt
31 Lokakuu 2005
Sijainti
Espoo
Vs: EVO V kysymyksiä

overboost sanoi
GSR:ssä ainakin oikealla pissapoika ja vasemmalla ACD/AYC-öljysäiliö

Perhana, tekeekö muisti nyt pahasti tepposia, olisin voinut vaikka vannoa, että pissapoika on vasemmalla. Eipä toisaalta ole ihan viime aikoina kasien pakseja tullut tarkasteltua. No, takaluukussa anyway :)

Samppa sanoi
Nokolla tainnu olla tuulilasi sumee ja AYC:n toiminta heikkoa ;D

Ilmankos oli tosiaan näkyvyys vähän heikkoa ;D ;D
 

MakeM

Active Member
Liittynyt
2 Elokuu 2008
Sijainti
Espoo
Vs: EVO V kysymyksiä

Jos vitosessa on sama säiliö kuin kolmosessa, niin säiliön yläosaan tulee putki joka ottaa välijäähdyttimen vesiruiskulle veden, eli jos säiliö ei ole suhteellisen täynnä niin ei toimi.
 

rolla

New Member
Liittynyt
29 Joulukuu 2008
Vs: EVO V kysymyksiä

Mites tuon kartanlukuvalon polttimot saa vaihdettua?En ainakaan äkkiseltään saanu auki sitä.
 

cubeqtio

Mr. Cube
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
28 Tammikuu 2009
Vs: EVO V kysymyksiä

rolla sanoi
Mites tuon kartanlukuvalon polttimot saa vaihdettua?En ainakaan äkkiseltään saanu auki sitä.

Varovasti raottamalla reunasta ainakin kutosessa. On sellasilla muovisilla ulokkeilla kiinni.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös Bottom