EVO V kysymyksiä

Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Vs: EVO V kysymyksiä

MakeM sanoi
Jos vitosessa on sama säiliö kuin kolmosessa, niin säiliön yläosaan tulee putki joka ottaa välijäähdyttimen vesiruiskulle veden, eli jos säiliö ei ole suhteellisen täynnä niin ei toimi.

Noniin, seuraava kyssäri olikin mulla että mikä on se silikonputki mikä tulee säiliön yläosasta. Onko kuvaa mihin se pitäisi mennä? Itselläni se on vain konehuoneessa irrallaan.
 
Vs: EVO V kysymyksiä

Ei ainakaan tuossa, siihen säiliön muottiin on valettu putki joka tulee ehkä 2/3 säiliön korkeudelle tms.
 
Vs: EVO V kysymyksiä

nokonzok sanoi
Kyllä se 90 tkm on. Ei toki haittaa ollenkaan jos 60 tkm välein vaihtaa.
Itse olen kuullut myös 60tkm. Koskeeko tuo 90tkm kaikkia Evoja? Mikäs mahtaa olla ikäraja?
 
Vs: EVO V kysymyksiä

Ja soppaa kun hämmennetään vähän lisää niin Englannissa 45 tml eli 72 tkm :nykii
 
Vs: EVO V kysymyksiä

Eli yhteenvetona oikea vaihto väli on näiden kolmen keskiarvo ;)
 
Vs: EVO V kysymyksiä

Onko ne nuo GSR:n vakiovanteet nyt ozit kuten etupuolella lukee vai enkeit niinkuin takapuolella lukee?
 
Vs: EVO V kysymyksiä

frede sanoi
Eli yhteenvetona oikea vaihto väli on näiden kolmen keskiarvo ;)

Joten sovitaanko ,että sopiva vaihtoväli on 60-90tkm ja tuo 90 tkm on ihan max :peukku.Itse vaihdatan kun tulee edellisestä kerrasta tuo 60tkm.
 
Vs: EVO V kysymyksiä

Tämä viestiketju on lukittu.

Foorumin ylläpito kehottaa ensin käyttämään hakua ja tarkistamaan löytyisikö valmiksi vastausta tai sopivaa viestiketjua jossa asiasta voisi kysyä tai keskustella. Jos ei löydy, avaa uusi viestiketju aihetta KUVAAVALLA otsikolla ja pyri pitämään eri aiheet omissa viestiketjuissaan ettei kaikki tieto huku ylipitkien ketjujen sekamelskaan.

P.S. Lancer Evolution malleissa on suurimmaksi osaksi yhteneväistä tekniikkaa seuraavissa malleissa: Evo 1-3, Evo 4-6, Evo 7-9. Voit usein löytää vastauksen mallikohtaiseen kysykseesi tutkimalla myös teknisesti vastaavista malleista käytävää keskustelua!
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Takaisin
Ylös Bottom