Evo VI kytkin

Liittynyt
10 Elokuu 2018
Tykkäykset
0
#1
Moro, parit tyhmät kysymykset liittyen kytkimiin ja tästäkin varmasti löytyy aiempia topicceja mutta:

Autona siis Evo VI ja vauhtipyörä+kytkinsetti hakusessa. Auto perusvireillä ~350hp ja käyttöautona, mitä kytkintä kannattaisi lähteä etsimään, Evo9 vauhtipyörä+kytkin vaiko jotain muuta, ja ennen kaikkea että mistä? :D Onko operaatiossa jotain muuta mitä kannattaisi ottaa huomioon? Kiitokset jo etukäteen
 

Webtrap_86

Active Member
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2004
Tykkäykset
11
Sijainti
Lahti
#2
Jos haluaa että kytkin poljin tuntuma säilyy karkeasti samana ja tehoja ei meinaa hirveesti kasvatella niin ehdottomasti evo9n vakio kytkin ja vauhtipyörä paketti.
 

Webtrap_86

Active Member
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2004
Tykkäykset
11
Sijainti
Lahti
#5
kysymällähän se selviää ;) kyllä se sen 500 varmaan kestääkin tosin tietysti kuinka lähettelee jne. mutta jos meinasit 550-600nm saada niin ei varmaankaan silloin puhuta enää kevyestä viristä et jospostauksen alussa laitoit 350hv kohdilla. Noi väännöt varmaan tuleekin jo 400-450 hepoilla.

halvin ja nopein olisi varmaan evo 9 vakio tai = tarvike vastaava. Helixistä ei itsellä kokemusta mutta kuullut hyvää siitä tosin vähän eri autossa.
 

*SS*

IX 362hp / 499nm
Club Member
Liittynyt
23 Joulukuu 2013
Tykkäykset
0
Sijainti
SLN
#6
multa jäi kytkinrempan yhteydessä evo ysin vauhtipyörä ylimääräseks jos kiinnostaa, ajettu 157tkm asetelma tais olla myös ehjä. laita viestiä jos kiinnostaa, löytyy savonlinnasta
 
Ylös Bottom