Evo VI kytkin

mikkokki

New Member
Liittynyt
10 Elokuu 2018
Moro, parit tyhmät kysymykset liittyen kytkimiin ja tästäkin varmasti löytyy aiempia topicceja mutta:

Autona siis Evo VI ja vauhtipyörä+kytkinsetti hakusessa. Auto perusvireillä ~350hp ja käyttöautona, mitä kytkintä kannattaisi lähteä etsimään, Evo9 vauhtipyörä+kytkin vaiko jotain muuta, ja ennen kaikkea että mistä? :D Onko operaatiossa jotain muuta mitä kannattaisi ottaa huomioon? Kiitokset jo etukäteen
 

Webtrap_86

Well-Known Member
Club Member
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2004
Sijainti
Lahti
Jos haluaa että kytkin poljin tuntuma säilyy karkeasti samana ja tehoja ei meinaa hirveesti kasvatella niin ehdottomasti evo9n vakio kytkin ja vauhtipyörä paketti.
 

Webtrap_86

Well-Known Member
Club Member
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2004
Sijainti
Lahti
kysymällähän se selviää ;) kyllä se sen 500 varmaan kestääkin tosin tietysti kuinka lähettelee jne. mutta jos meinasit 550-600nm saada niin ei varmaankaan silloin puhuta enää kevyestä viristä et jospostauksen alussa laitoit 350hv kohdilla. Noi väännöt varmaan tuleekin jo 400-450 hepoilla.

halvin ja nopein olisi varmaan evo 9 vakio tai = tarvike vastaava. Helixistä ei itsellä kokemusta mutta kuullut hyvää siitä tosin vähän eri autossa.
 

*SS*

IX 362hp / 499nm
Liittynyt
23 Joulukuu 2013
Sijainti
SLN
multa jäi kytkinrempan yhteydessä evo ysin vauhtipyörä ylimääräseks jos kiinnostaa, ajettu 157tkm asetelma tais olla myös ehjä. laita viestiä jos kiinnostaa, löytyy savonlinnasta
 

alec1984

Member
Liittynyt
25 Helmikuu 2009
Löytyykö muita paloja? Ettimäs vahvempaa kytkin settiä jo valmiiksi ja vetaria kuskin puolelle. Minkä värinen yssikkä? Bellaa ulkoiluttanu parina päivänä ja varmasti jutulle oisin tullu jos nähnyt.
multa jäi kytkinrempan yhteydessä evo ysin vauhtipyörä ylimääräseks jos kiinnostaa, ajettu 157tkm asetelma tais olla myös ehjä. laita viestiä jos kiinnostaa, löytyy savonlinnasta
 
Ylös Bottom