V
veikka81
Guest
Helvata
, onkos nuo kytkin paketit kalliita, tuntuis luistavan kiihyttäessä :seina

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
veikka81 sanoiHelvata, onkos nuo kytkin paketit kalliita, tuntuis luistavan kiihyttäessä :seina
Olisit onnellinen että on raskas, taitaa olla jytkympi asetelma. Ei muuta kuin punttisalille tekeen jalkakyykkyä !!!veikka81 sanoiTuota tuota, kuuluuko tuon Evon kytkin polkimen olla noin jäykkä, tuntuu että toisessa autossani ei ole kuin pelkkä poljin, kun on niin kevyt painaa pohjaan kun taas Evossa on aika raskasta painaa tuo poljin pohjaan.
veikka81 sanoiTuota tuota, kuuluuko tuon Evon kytkin polkimen olla noin jäykkä, tuntuu että toisessa autossani ei ole kuin pelkkä poljin, kun on niin kevyt painaa pohjaan kun taas Evossa on aika raskasta painaa tuo poljin pohjaan.
jees hyvä juttu..ast sanoiEi pitäisi olla ongelma 6-pulttisilla kampiakseleilla varustetuissa koneissa. Ainoastaan 7-pulttiset evo 1-4 ja DSM.
veikka81 sanoiNo niin, osat tuli eilen Fin-Ranacon kautta ;D
ACT Xtreme asetelma
Helix massalevy
ja painelaakeri
ja (oma) vauhtipyörä shimmattuna
Toivottavasti tänään pääsee testilenkille ;D :driver, ellei tule sitten jotakin ylläreitä
Suosittelen ainakin Polton palveluita, osia löytyy hyllystä ja eikä ole hinnalla pilattuja + niillä on sitten vielä koneistuspalvelukin.
Palataanpa asiaan jahka vehkeet on saatu toimimaan.
KaeVuRi sanoiOmani asennuksessa tuli komplikaatioita eli polkimen liikerata ei riittänyt aluksi. Paketti siis purkuun ja uusi konstruktio taas sisään ;D Mielenkiintoista kuulla onko tässä sitten sama ongelma vai meneekö heittämällä kiinni.
veikka81 sanoiNo niin, Evolla on nyt heitetty testilenkit, mitään ei tippunut, eikä mikään kolise ;D
Kytkin irroittaa ihan normaalisti, ei rusahda vaihteet vaihtaessa ja toimii normaalisti :nykii , harvinaista, mutta niin kuin Polttokin mulle sanoi että, se on niin yksilöllistä että joutuuko sinne painelaakerille tekemään sen tukirenkaan, taisi käydä todella iso tuuri meikeläisen kohalla.
Tänää on sammunut auto varmaan 10 kertaa, huomaa kun on ajellu disukilla pari kuukautta, jossa ottaa kytkin ihan erinlailla, ja on kymmenen kertaa kevyempikin.
tiiti sanoiItellä täytyy ilmeisestikin vaihtaa kytkimeen nesteet kun välillä etenkin pienenpään vaihtaessa jää tuo kytkinpoljin hiukan jumiin eli joutuun varpailla nostamaan sen takas ylös "normiasentoon".
Toivottavasti ny vaan sillä korjaantuis, uus kytkin olis ostoslistan häntäpäässä, tärkeemmän ensin!
ast sanoiKasvanut kampiakselin päitttäisvälys voi myös näkyä kytkinongelmina ensimmäisenä ja kuten tiedämme Evo 1-4 mallit kärsivät tästä ongelmasta enemmän tai vähemmän.
ast sanoiHuonolla tuurilla se kasvaa näissä vanhemmissa Evo malleissa lopulta niin reiluksi että kampiakseli ja lohkokin menevät uusiksi.
ot. tuli joo huomattua oman galantin kanstepi sanoivanha auto, niin ne vivustotkaan enään 100% kunnossa oo. Ei tee hyvää laittaa mega jäykkiä asetelmia.
stara sanoipaljon kytkin tarvitsee liikevaraa että irrottaa kunnolla?paikalleen menossa vakiolevy ja act extremen asetelma.näyttää nyt siltä että on vaan alle 1cm siirtohaarukalla liikevaraa. Ja paljon painaa vakio vauhtipyörä?Ei ollu mahdollisuutta punnita tarkasti ennen sorvailuja![]()
Kauan sulla kesti toi paketti?ettei vaan tullu käytyä kivetyllä :driverveikka81 sanoiPari kuvaa kertoo enemmän kuin tuhat sanaa
Olipa yllättävän kestävä Act:n astelma :seina
No nyt on sit pieni tauko ajelullaveikka81 sanoiLaskun päiväys on 28.3.2008 , muista nyt tarkalleen että mikä päivä se oli kun hajin sen matkahuollosta ja laitoin paikoilleen.
Ja pitäishän tuommosen astelman kestää, ja ennen en ole kuullut että menis nuo jouset tai kammat mitä nyt onkaan niin poikki :seina.
Miks tän piti tapahtua just mun kohalle ???
stara sanoifftopic
Onko muuten paljon päittäisvälystä tossa laatikosta kulmavaihteeseen tulevassa akselissa? Mulla ainakin pääsee liikkumaan millin verran...Onko normaalia?
epestrand sanoiNo nyt on sit pieni tauko ajelullamun pitäis teettää jakopää remppa kun saan tilattua osat,tiedätkö osaako joku täällä koskella tehdä moista?
Kinnusta minäkin aattelin!Onko tosiaan noin että eivät tule yhtään vastaan,on se niin väärin kun tilaa jotain ja se hajoo käsiin niin ilmoitetaan että mitäs ostit :seinaveikka81 sanoiJoo ei ajella ei.
Nyt kyllä kysyit vaikeita, ei taida täälläpäin olla noita mitsun rassaajia.
Mites tämä:
Autohuolto H. Kinnunen
Tuosta oon kuullut vain pelkää hyvää, ja tunti veloituskaan ei ollut viime vuonna kovinkaan suuri vielä, verrattuna Santaan tai ok autoon.
Ja takaisin kytkimeen.
Ei kuulemma ole viritys osille takuuta
No ootellaas tarjouksia uudesta asetelmasta
veikka81 sanoiEi kuulemma ole viritys osille takuuta![]()
tepi sanoiEiks tän takia just kannattanut ostaa Suomesta :nykii
Tuntuu kyllä jonkin sortin materiaalivialta tuommoinen.
veikka81 sanoiEi kuulemma ole viritys osille takuuta![]()
tepi sanoiEiks tän takia just kannattanut ostaa Suomesta :nykii
Tuntuu kyllä jonkin sortin materiaalivialta tuommoinen.
Thank you for your email and support of ACT products. Our warranty is 90 days against manufacturers defects from the date of purchase.