Evo4 rötää hetken vaihteen vaihdon jälkeen.

Heekeli

New Member
Liittynyt
28 Syyskuu 2011
Eli Autona evo4 jossa evo6 moottori ja lisäsoppana keitossa evo5 ecu :)

Ongelmana on kun täyskaasuvedosta vaihdan isommalle ja lopetan kiihdyttämisen siihen (Kaasu noin puolivälissä sen jälkeen) niin tuntuu kuin auto rötäisi hetken (noin sekunti) ennen kuin käynti taas normaali ajonmukainen. Tuntuu kuin lappaisi bensaa vaihdon hetkellä ylimääräistä joka sitten tasoittuu hetkenpäästä.
Ei selvää ongelmaa täysiävedettäessä vaihteen vaihtojen kera.

Ahtopaineet OK

Tuli myös mieleen että miten seokset käyttäytyisi vedoissa jos kokeilisin paluuta nelosen ecuun että selviäis onko sen kanssa ajettaessa sama homma? (uskallanko?)
Suuttimien koko erohan nuiden ecujen tiedoissa muunmuassa on.

Oisko mitään ideoita mielessä ?
 
Vs: Evo4 rötää hetken vaihteen vaihdon jälkeen.

On kyllä nelosen ilmamassamittari muttei dumppia. Ihan vakio oikeastaan kaikelta muulta osin, vain se evo6 moottori kokonaisuudessaan ilman turboa ja sitten se vitosen ecu. Voiskohan joku olla ladannut tuohon ekuun jotain omia hienouksiaan ? sillä mietin sitä evo4 ecun koittoa.
Turbossakin paikoillaa uudempien evojen hukkaportinkello joka ainakin ennen remonttia pelasihyvin kun en sitä kauaa kerennyt käyttääkään.
 
Vs: Evo4 rötää hetken vaihteen vaihdon jälkeen.

Voihan siellä olla vaikka mitä kivaa.. onko sulla nelosen vai kutosen suuttimet paikallaan?
 
Vs: Evo4 rötää hetken vaihteen vaihdon jälkeen.

Kuvaa autosta? Jos joku sattuisi tietämään entuudestaan.....
 
Vs:

Ja eikös flash-piuha pitänyt vetää erikseen kun vaihdetaan neloseen uudempi ecu? Mihin pinniin jos joku ulkomuistista osaa sanoa?
 
Vs: Evo4 rötää hetken vaihteen vaihdon jälkeen.

Heekeli sanoi
Tuli myös mieleen että miten seokset käyttäytyisi vedoissa jos kokeilisin paluuta nelosen ecuun että selviäis onko sen kanssa ajettaessa sama homma? (uskallanko?)
Suuttimien koko erohan nuiden ecujen tiedoissa muunmuassa on.

Ottamatta kantaa siihen että uskallatko vaihtaa ecut päittäi johdotusten puolesta, niin kaveri on ajellut vissiin kolmatta vuotta nelosen eculla ja kutosen koneella ja suuttimilla. Että ei varmaankaan tule ongelmaa siitä. Paksummallehan se kaiken järjen mukaan menee kun ecu luulee suihkuttelevansa 510cc suuttimia mutta siellä onkin 560cc..
 
Vs: Evo4 rötää hetken vaihteen vaihdon jälkeen.

Auto ollut minulla reilu 4 vuotta ja ostin sen ESV ltä kilvettömänä ja vakio nelosena.

Nyt tosiaan vaihdoin pakonedessä kutosen motin kutosen suuttimilla ja suuttimen kokoerojen vuoksi sen vitosen ecun.
Nuin minäkin sitä järkeilin että jos suuttimen aukipito ajat pysyy samana niin sitten vain sais reilummin soppaa.

Mutta josko sitä tänään jotain selviäisi Santtuboi n avulla :D
 
Vs: Evo4 rötää hetken vaihteen vaihdon jälkeen.

Noniin löytyihän sieltä ecusta vaikka ja mitä näytti olevan Mines dataa täynnä antilaggien kera ei ihme että tuntui olevan jotain ylimääräistä normiajossa :D
No mulla katti ja vakio hilipettä muutenkin niin hyvillä mielin sai antilagin tiputtaa pois pelistä.
Lisäksi vielä tyhjäkäynnin opettelu uusiksi niin johan pelittää :driver (Ei tietenkään sais vielä hehkuttaa)

Yllätys sekin ettei ollut nopeudenrajoitinta enään olemassa tuolla eculla kun vähän happea antoi ;D

No ISO kiitos SanttuBoille avusta :peukku
 
Takaisin
Ylös Bottom