Vs: Evoa ostamassa
Eiköhän nyt rauhoituta kaikki.
Ne jotka on nähny, koeajanut tai muuten oikeasti tietää kyseltävästä yksilöstä niin vastailee ko yksilöön esitettyihin kysymyksiin jos haluavat. Yleisiin kysymyksiin toki saa/pitää vastailla =)
Ja siitäkään ei pidä pillastua jos ei vastauksia tule, se voi olla sen merkki että kukaan ei oikeasti tiedä tai jos tietää autosta niin on silti hiljaa.
Sillon on parasta hypätä junaan tai bussiin ja ottaa rahaa mukaan tarvittava määrä ja käydä itse auto koeajamas ja katsomassa (ja nostamassa nosturilla ylös ja päiväsaikaan muutenkin auto koeajetaan aina valosan aikaan).
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=45114
Suomessa autonoston välimatkat on todella pienet! jossain 10ke autossa ei 100e matkakulut voi olla enään ongelmakaan.
Ja yksilöitähän evot alkaa olemaan kaikki jo. Vanhemmat iäkkäitä niin on palikoita vaihdettu ja joutuu aika varmasti jatkossakin vaihtamaan. Nyrkkisääntönä : mitä vakiompi niin luultavammin myöskin pääset helpommalla (imo)
Senverran sanon jo omastakin evo7 joka on jo 15v vanha kohta mutta hyvin pidetty ja pienet virit tehty/teetätetty. Missään en ole autoa myynyt mut vaan tänäkin kesänä se ois pois multa ostettu parikin kertaa. Käyttöautona koko ajan työmatka-ajossa jne. Mutta jos kaikki pienetkin remontit oisin muualla teettänyt niin kallis auto olisi pitää. Nyt tosin halpana pidän kun hintakin pysyy ihan ok. Fakta on kuitenkin se että auto on JO 15v vanha kohta! ja se on paljon se. Itse en sen vanhempaa mitenkään käyttöautoksi enään oikein ottaisi (riippuu toki hinnasta, kunnosta jne)
Jos joku nuori ihminen tulisi nyt kysymään multa neuvoa ensiauton ostossa niin ohjaisin samalle tielle jossa nyt olen:
Ensiauto oli halvahko mutta perusvarma käyttis. Sitte nuorensin sitä 1v jälkeen ja alkoi "rakentelu". Sillä Lancerilla mentiin se muutama vuosi sitten käytiinkin pankissa hakeen laina ja auto ulkomailta jota tein muutaman kappaleen verran ja sain aina käyttöauton joka maksoi itse itsensä takaisin kun myin. Sittemmin ostin yhden korjattavan turboauton sekä näiden parin tuontiauton avulla tein itseni autovelattomaksi muutamassa vuodessa ja sai siirtyä next level:lle. Tässä vaiheessa ehkä jos ois pää kestäny ni oisin tehny importtia enemmän vaan tyydyin siihe missä olin.
Sori offtopic mut jos joku tuosta saa vinkkiä niin saa käyttää. Rahaa on siis menny mut todella järkevällä tavalla mielestäni kun "autosijoitus" harvoin on kannattava.
Mieti siis mitä haluat seuraavan autosi jälkeen, saatko nyt ostamastasi vielä ok hinnan, vai onko se täysi rahareikä johon laitat kaiken eikä sekään riitä... se on se huonoin vaihtoehto!