Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Zvortex sanoiOmassa galantissa ollu klupin tarrat ainakin 3 vuotta. Ja hyvin kestäny takalasin ulkopinnassa. Laadukasta tarraa ja asennus puhtaalle pinnalle. Takalasia on raapattu, harjattu, pesty painepesurilla, harjapesulla jne jne.. Kyllä pysyyeukku
mystinengalant sanoiNo pitää vissiin vastata tähän.
madu sanoiMä olen välillä hoitanut autonpesut joko ammattilaisilla (autodentillä perusteellinen käsinpesu ilman ajanvarausta kustantaa kaksikymppiä, eli halvempi kun iso osa noista automaateista) tai sitten kaverin pihassa ite painepesurilla, mutta silloin kun ei jaksa lähteä toteuttamaan kumpaakaan noista, Rusan Shellin itsepalvelukopit on kyllä paljon houkuttelevampi vaihtoehto kuin automaattipesurit.
ast sanoiMiten hoidat alustapesun talvella jos et käy automaattipesussa koskaan?
Ruoste tykkääeukku
Jouni_K sanoiAinakin Konalasta löytyy tee-se-itse-pesula, en tiedä tuosta Herttoniemen pisteestä. Ei tarvitsisi automaattiin viedä, voi itse suihkia painepesurilla.
http://www.autopesucenter.fi/
Mpower sanoiHertsikan autopesu-center on hyvä paikka. Kumpaakin pesumuotoa käyttänyt. Itäväylän kupeessa, onkohan se nyt Roihupellon teollisuusaluetta.
Mpower sanoiHertsikan autopesu-center on hyvä paikka. Kumpaakin pesumuotoa käyttänyt. Itäväylän kupeessa, onkohan se nyt Roihupellon teollisuusaluetta.