Evon sisusta!

hegepro

Evolution IV
Liittynyt
18 Huhtikuu 2014
Morjesta! Elikkä tekis itsellä mieli päivitellä sisustaa (kojelautaa, lisämittareiden paikoittelua), niin kyselisin että minkäslaisia toteutuksia muut ovat tehneet? Jos vähän ideoita saisi muiden rakenteluista. Itselläni ei juuri nyt ole kuvaa saatavilla, mutta muut laitelkaas kuvia ;)!
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: Evon sisusta!

OT:

Mulla olis kohta yksi mittarisarja ylimääräisenä ,jos kiinnostaa. (öljypaine,öljynlämpö,ahtopaine 52mm)
 

pexi

Evo V -98, V70 D4 AWD -14, Octavia TDi RS -15
Liittynyt
22 Huhtikuu 2003
Sijainti
Lohja
Vs: Evon sisusta!

Tossa meikäläisen vitosen konttoria
 

Liitetiedostot

  • sisusta2 (Small).JPG
    sisusta2 (Small).JPG
    69.5 KB · Lukukerrat 580
K

kirppu1990

Guest
Vs: Evon sisusta!

Oho, ton vitosen rattiin kun pääsis taas hihittää ;D

Mutta asiaan. Jotkut nukkaa kojelaudan jne.
Myös jotkut pienet mittarit voi änkee tohon mankan ylä- tai alapuolelle. Itse olen funtsinu keskituuletusritilään niitä mut toisaalta myös en :D a-pilari on myös vaihtoehto, toki aika kulunut idea 8)
 

MakeM

Active Member
Liittynyt
2 Elokuu 2008
Sijainti
Espoo
Vs: Evon sisusta!

pexi sanoi
Tossa meikäläisen vitosen konttoria

Toi soihtu on tärkeä olla ;D

Tolla ralliartin mittaripaneelilla tulee ihan siistin näköinen, mutta vähän huonosti luettavaan paikkaan jää.

evo_sisusta_foorumi.jpg
 
K

kirppu1990

Guest
Vs: Evon sisusta!

Mulla on maailman tyhmimmin sijoiteltu mittarit ja kaikki. Mitsun orkkis mittarisetti olisi helmeä saada ja laittaa kiinni. Plx on coolerin pesunapin paikalla ja ahtomittarimörökölli a-pilarissa (sekin pitäisi vaihtaa johonkin oikeeseen kun tuo on niin järkyttävä). Pexiltä voisi jekuttaa idean ja laittaa timerin myös tonne tuhkakupin paikalle :p

Musta kattoverhoilu ja pilarit olisi myös mietinnän alla. Toki kaikkea on suunnitelmissa, toteutus on vaan sitten "neva hööd" ;D
 

Liitetiedostot

  • evo4_sisusta.jpg
    evo4_sisusta.jpg
    209.3 KB · Lukukerrat 521

pexi

Evo V -98, V70 D4 AWD -14, Octavia TDi RS -15
Liittynyt
22 Huhtikuu 2003
Sijainti
Lohja
Vs: Evon sisusta!

MakeM sanoi
Toi soihtu on tärkeä olla ;D

Jep ;D.
En oo löytäny siihen paikalle sopivaa, hyvää fikkaria, niin olkoon toi.

kirppu1990 sanoi
Pexiltä voisi jekuttaa idean ja laittaa timerin myös tonne tuhkakupin paikalle :p
Musta kattoverhoilu ja pilarit olisi myös mietinnän alla. Toki kaikkea on suunnitelmissa, toteutus on vaan sitten "neva hööd" ;D

Ideaa saa toki lainata, vaikkakin mulla tuolla paikalla on ahtopaineensäädin, timeri oli ensimmäisenä poistolistalla, kun auto aikoinaan tuli talouteen...
Toi kattoverhoilun tuunaaminen on helppo homma, paitsi aurinkolipat. Tai ei ne vaikeet oo sellaselle, jolla on voimassa oleva ompelukoneenajokortti, mulla ei ole tuota ajo-oikeutta ollut ala-asteen jälkeen, niin tuon kohdan ulkoistin verhoomo Priman Lasselle.
 
K

kirppu1990

Guest
Vs: Evon sisusta!

pexi sanoi
Toi kattoverhoilun tuunaaminen on helppo homma, paitsi aurinkolipat. Tai ei ne vaikeet oo sellaselle, jolla on voimassa oleva ompelukoneenajokortti, mulla ei ole tuota ajo-oikeutta ollut ala-asteen jälkeen, niin tuon kohdan ulkoistin verhoomo Priman Lasselle.

Perskuta. Miunni ompeluajokortti on tainnu männä jo vanhaks. Mitähä ne tuumais jossai ala-asteella ku menis kansliaan kysyy sen uudelleen suorittamista ;D
 

pexi

Evo V -98, V70 D4 AWD -14, Octavia TDi RS -15
Liittynyt
22 Huhtikuu 2003
Sijainti
Lohja
Vs: Evon sisusta!

Sano et sä tulit ajokortin kakkosvaiheeseen. ;D
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Vs: Evon sisusta!

Mun pitäs löytää ovi pahvit lanceriin... Kelpaisi sellaiset vialliset... Pitäs rokki koneita rakentaa niin siksi ;)
 

Maestro

Evo V Black, Evo V Green, Evo IV, Airtrek TURBO R
Club Member
Liittynyt
23 Joulukuu 2010
Sijainti
Pori
Vs: Evon sisusta!

Mr mmc sanoi
Mun pitäs löytää ovi pahvit lanceriin... Kelpaisi sellaiset vialliset... Pitäs rokki koneita rakentaa niin siksi ;)
Miksei paikallaan olevat käy, turha sitä autoa muille on säästellä ja jättää "orkkis" mahdollisuutta.
 

hegepro

Evolution IV
Liittynyt
18 Huhtikuu 2014
Vs: Evon sisusta!

Millasia rokkikonepahveja oot suunnitellu, pidätkö mitää projektipäiväkirjaa? Mielenkiinnolla entisenä autohifiharrastajana vois seurata!
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Vs: Evon sisusta!

Tässä vanha kuva sisustasta. Ei oo enää tämmönen. Harmi et Onedrivessä ei ollu muita kuvia sisältä ja et virrat ei oo päällä.
 

Liitetiedostot

  • sisusta.JPG
    sisusta.JPG
    184.3 KB · Lukukerrat 341

cubeqtio

Mr. Cube
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
28 Tammikuu 2009
Vs: Evon sisusta!

Basbarduu sanoi
Tässä vanha kuva sisustasta. Ei oo enää tämmönen. Harmi et Onedrivessä ei ollu muita kuvia sisältä ja et virrat ei oo päällä.

Mulla sama setti paitsi että tuo ahtopainemittari mulla HKS 60mm.
 
Ylös Bottom