evoon tulpat?

mik41987

evo9, citroen xsara vts(ex)
Liittynyt
4 Marraskuu 2011
Sijainti
espoo
mitkä tulpat kannattas hommata?

mulla on tällä hetkellä briskin ER12s silver racing tulpat, ne ainakin penkityksessä alensi tehoja vakio tulppiin verattuna vaikka olevinaan tehotulpat :)
 
Vs: evoon tulpat?

mik41987 sanoi
mitkä tulpat kannattas hommata?

mulla on tällä hetkellä briskin ER12s silver racing tulpat, ne ainakin penkityksessä alensi tehoja vakio tulppiin verattuna vaikka olevinaan tehotulpat :)

Osta ne orkkis tulpat. Jos ajelet radalla niin sitten sama malli mutta asteen kylmemmät : NGK Racing R7438-8
 
Vs: evoon tulpat?

Kahdessa autossa ollut ongelmia Briskin tulpilla evoscan kommunikoinnissa. Briskeissä ei taida olla häiriönpoistovastusta, heti kun nousi ahdoille alkoi kommunikointi pätkiä mutta onneksi tulppien vaihto korjasi tilanteen. Itse käytän Denson IKH24 tulppaa mikä on pykälää kylmempi kuin vakio ja toiminut hyvin sekä itselläni että kavereilla. Yksi IKH24 setti olis muuten ylimääräisenä, laita privaa jos tarviit tollasia.
 
Vs: evoon tulpat?

Mulla ois tollaset 7 tulpat ylimääräsenä. Käytetyt kylläkin mut toimi ainaki omassa ex evossa. Jos jotain kiinnostaa ni voin myydä noi edullisesti. Tulpat Espoossa.
 
Vs: evoon tulpat?

BamBu^^ sanoi
Mulla ois tollaset 7 tulpat ylimääräsenä. Käytetyt kylläkin mut toimi ainaki omassa ex evossa. Jos jotain kiinnostaa ni voin myydä noi edullisesti. Tulpat Espoossa.
eivät käy ysiin kun on pidempi tulppa... tai käy muttei sopiva ;D
 
Vs: evoon tulpat?

Harri K sanoi
eivät käy ysiin kun on pidempi tulppa... tai käy muttei sopiva ;D

Que? Omasta ysistäni otin tulpat irti gapin pienennystä varten ja siellä oli juurikin tuollaiset NGK IR - ILFR7H:t alla. BPR6ES:t olivat lyhyemmät, mutta paksummat ja coilin liitin ei mahtunut päälle, näitä ovat kuulemma monet käyttäneet.
 
Vs: evoon tulpat?

works sanoi
Que? Omasta ysistäni otin tulpat irti gapin pienennystä varten ja siellä oli juurikin tuollaiset NGK IR - ILFR7H:t alla. BPR6ES:t olivat lyhyemmät, mutta paksummat ja coilin liitin ei mahtunut päälle, näitä ovat kuulemma monet käyttäneet.

BPR tulpissa on lyhyempi kierre kuin ILFR:ssä. BPR käy vanhempiin Evoihin, mutta ei ysiin. Vanhemmissakin BKR on parempi vaihtoehto.
 
Vs: evoon tulpat?

works sanoi
Que? Omasta ysistäni otin tulpat irti gapin pienennystä varten ja siellä oli juurikin tuollaiset NGK IR - ILFR7H:t alla. BPR6ES:t olivat lyhyemmät, mutta paksummat ja coilin liitin ei mahtunut päälle, näitä ovat kuulemma monet käyttäneet.
mä taas ymmärsin että bambu myi evo7 tulppaa...joka on ihan eri siis.
 
Takaisin
Ylös Bottom