Galant 2l 1998 mykät ruiskut

migal

New Member
Liittynyt
12 Elokuu 2023
Eli ostin harrastuksena normi Galant 2l vm 1998 manuaali ja pari vuotta oli seissy ja lähti käyntiin todella hyvin ja ajettiin trailerille ja alas ja siireltiin muutama kerta ja sitten meni mykäksi koko pirssi, eli starttaa mutta ei käynnisty , jakopää uusittu nyt ja mikään ei ollut pielessä ja samalla kampiakselin asentotunnistin sekä nokan asentotunnistin ja ruiskun boksi käyvästä autosta mutta apua ei ollut ja bensapumppu uusittiin eikä mitään apua , kokeiltu vaihtaa kaasuläpän asentotunnistin ja ilmamassa kotelo , ja ei apua , sulakkeet tarkistettu moneen kertaan ja ei vikaa , no poltoainepumppu pyörii ja paluuletkusta sylkee bensaa ja kun käynnistinsumua ruiskuttaa imukanavaan niin auto hörähtää käymään , ja ruiskuilta kun mittaa niin tulee vain hentoinen virta , eli onko jossain joku ruiskun rele muualla kuin sulakerasiassa konehuoneessa tai joku polttoaineen paineanturi mikä vois olla viallinen , myös koneen lämpöanturi vaihdettu ja virtalukko tuntuis tiviille ja ajettu 250000 eli onko kellään tullut vastaan moista , ja eikös ajonesto vaikuta vain polttoainepumppuun ja vielä että moottorin vikavalo jää palamaan kun virran kytkee päälle , eli normaalisti se sammuu kun virta on hetken päällä . Kiitos näin etukäteen .
 
Viimeksi muokattu
On kokeiltu toisella boksilla ja nyt paikallaan oma joka ei tosiaan ole kärähtänyt , mutta ei elämää ruiskuilla .
 
Takaisin
Ylös Bottom