AnatoliMarkov
New Member
- Liittynyt
- 29 Joulukuu 2013
Galant on taas ruvennu vittuilemaan, tai eihän sitä koskaan kunnolla sit kuntoon saatukkaan. Eli sellasia ongelmia olisi että kiihdyttäessä auto on todella laiska ja voimaton ennen 2500 kierrosta ja siitä ylöspäin, nykii/pätkii myös kummallisesti ennen tätä kierroslukemaa ja tämän jälkeen kiihtyy ihan mukavasti. Tyhjäkäynti ei myöskään oikeen pelaa, seilaa siinä 900-450 välissä aika voimakkaasti. Check engine valo rupeaa palamaan jos autolla ajaa yli 60-80 vähä matkaa mutta menee pois jos buuttaa auton kesken ajon ja käynnistää uudelleen, mutta tulee takaisin n. 5-10 päästä. Tyhjäkäynnillä CE-valo ei pala. Ja CE-valo menee myös pois jos siirtyy taajama nopeuksiin.
Sytytystä on säädetty tämän sivuston ohjeiden mukaisesti (http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=19196.0) Mutta jos tähtää tohon T-keskikohtaan sytytyksessä, auto käy todella matalalla tyhjäkäynnillä ilman seilaamista mutta kiihdytys on aivan nolla ja nykii/pätkii vielä pahemmin. Auto ei liiku tällöin mihinkään. Auto kokoajan käytössä joten on pakko ollut siirtää sytytystä yliasteikon jotta pääsee liikkumaan, tästä ilmeisesti johtuu myös tämä tyhjäkäynti seilaaminen koska sytytys on päin vittua. Tyhjäkäynti ruuvia on myös säädetty koska mitsua tuntematon tuttava korjaaja halusi korjata jumiutuvan kaasupolkimeni joten ruuvasi sitä kireämmälle, nyt en oikeastaan tiedä missä kohdassa sen pitäisi olla tai voiko se vaikuttaa kiihdyttämiseen? Meneekö kaasuläpän asentoanturi sekaisin? Vikakoodit olen lukenut mutta OK:ta vilkuttaa kokoajan vaikka juuri on palanut CE-valo? Ymmärtääkseni auto pitää sammuttaa ennen kuin vikakoodit voi lukea, CE-valo morsettaa vikakoodit yhdistämällä ykkösen ja nelosen obd paikasta.
Sytytystä on säädetty tämän sivuston ohjeiden mukaisesti (http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=19196.0) Mutta jos tähtää tohon T-keskikohtaan sytytyksessä, auto käy todella matalalla tyhjäkäynnillä ilman seilaamista mutta kiihdytys on aivan nolla ja nykii/pätkii vielä pahemmin. Auto ei liiku tällöin mihinkään. Auto kokoajan käytössä joten on pakko ollut siirtää sytytystä yliasteikon jotta pääsee liikkumaan, tästä ilmeisesti johtuu myös tämä tyhjäkäynti seilaaminen koska sytytys on päin vittua. Tyhjäkäynti ruuvia on myös säädetty koska mitsua tuntematon tuttava korjaaja halusi korjata jumiutuvan kaasupolkimeni joten ruuvasi sitä kireämmälle, nyt en oikeastaan tiedä missä kohdassa sen pitäisi olla tai voiko se vaikuttaa kiihdyttämiseen? Meneekö kaasuläpän asentoanturi sekaisin? Vikakoodit olen lukenut mutta OK:ta vilkuttaa kokoajan vaikka juuri on palanut CE-valo? Ymmärtääkseni auto pitää sammuttaa ennen kuin vikakoodit voi lukea, CE-valo morsettaa vikakoodit yhdistämällä ykkösen ja nelosen obd paikasta.