galant -95 osat

B

bilis3

Guest
??? mistä vois löytää sopuhintaan osia Galant 2.0 glsi automaattiin vuosimallia -95, kun merkkiliike tuntuis olevan se vaihtoehto mistä löytyy, mutta maksaa niin hiton paljon osat. Mulla meni juuri vaihteistosta turbiini uusittavaksi ja lisäksi kaikkee muita pikkukikkeitä sieltä laatikon sisältä. Kävin merkkiliikkeessä kysymässä uuden laatikon hintaa.. 9030¤!!! eihän kukaan tuommosta summaa maksa yhdestä varaosasta!? jos jollain olis joku vinkki mistä kysyä noita osia, niin olisin oikein kiitollinen.
 
katso linkeistä, sieltä löytyy Ruotsin purkamoiden osa haku. Ruotsissa on laajempi tarjonta ja alhaisemmat hinnat.
 
mulla on tuon -86 tdi:n automaatti ja turbiini jouten, josko siitä voisi hyödyntää osia uudempaan, eikös sekin ole 4-vaihteinen ?
 
??? mistä vois löytää sopuhintaan osia Galant 2.0 glsi automaattiin vuosimallia -95, kun merkkiliike tuntuis olevan se vaihtoehto mistä löytyy, mutta maksaa niin hiton paljon osat. Mulla meni juuri vaihteistosta turbiini uusittavaksi ja lisäksi kaikkee muita pikkukikkeitä sieltä laatikon sisältä. Kävin merkkiliikkeessä kysymässä uuden laatikon hintaa.. 9030¤!!! eihän kukaan tuommosta summaa maksa yhdestä varaosasta!? jos jollain olis joku vinkki mistä kysyä noita osia, niin olisin oikein kiitollinen.

Kysyitkö vaihteiston korjauksen hintaa?
 
joo.. siis se on just nyt purettuna pajalla.. "uus" laatikko ei ole vaihtoehto, ellei se sitten ole kohtuuhintaan.. lähinnä noita osia mä haluisin jostain saada, tarvii kattoo noista linkeistä, jos vaikka löytyis joku sopivan hintanen paikka rajan takaa
 
eli nyt loota on purettu. seuraavia osia tarvitsee laittaa uusiksi:

automaattivaihteiston suodatin
kaikki kitkalevyt+välilevyt
öljypumppu
turbiini
täydellinen tiivistesarja
moottorin kumityyny
öljyt 6l

autotalo Megan hinta kyseiselle tavaramäärälle on n. 3600€ ja turusta löysin yhden firman mistä saa osat 1900€:lla paitsi turbiini on tehdaskorjattu. töiden hinnaksi tulee 600€ kun kaverin tuttu tekee sen. kommentoikaa onko miten järkeviä hintoja, tai olisiko jostain mahdollista saada halvemmalla.. kohta alkaa hakkaa päätä seinään, kun alkaa masentuu :(
 
no nyt on sitten osat tilauksessa.. mutta kyllä toi ison turhan loven teki lompakkoo :-[ jos nyt kauheen hyvä säkä käy, niin on jo viikonloppuna uudet kilkkeet lyöty lootan sisään, ja pääsee taas pistää cruisaten :D
 
Takaisin
Ylös Bottom