Galant dynamic-4 4ws poistaminen

T. Kiili

Mr. Cyborg
Liittynyt
28 Helmikuu 2004
Sijainti
kotka
Dynamiitti työn alla ja 4ws saisi lähteä. Tarkoitus olisi toteuttaa siisti poistoratkaisu jotta on mahdollista vielä joskus palauttaa takaisin jos nyt siihen tarvetta tai halua tulee.

Ajatus olisi tehdä ohjaussylinterin väliin uniballeilla jäykkä tanko jossa sen verran säädettävyyttä että saa myös pyöränkulmat säädettyä tarkasti poiston jälkeen, ajatuksia?

Pumpun poistaminen ja sokean levyn tekeminen. Tuskin pumpun poistaminen aiheuttaa mitään ongelmia? Eräässä topicissa luin jotta akseli oli katkaistu rälläkällä joten ei liene huolta jos poistan vain pumpun.

Onko tiedossa katsastusteknisiä esteitä näillä suunnitelmilla?

Takakelkka, perä ym tavarat on jo poissa autosta mutta nyt mietitään vain ratkaisuja joilla yksinkertaistaa autoa ja korvailla puslia koska tehoa on tarkoitus laittaa hivenen lisää.
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Galant dynamic-4 4ws poistaminen

Uniball ratkaisu
http://www.3sx.com/store/comersus_viewItemBundle.asp?idProduct=28895

Letkut ja putket pois ja takamurikan päältä pumppu pois ja tilalle levy.
Edestä ohjausakselista haaroituksien tulppaus.
 

T. Kiili

Mr. Cyborg
Liittynyt
28 Helmikuu 2004
Sijainti
kotka
Vs: Galant dynamic-4 4ws poistaminen

Kiitos loistavasta linkistä, tuossahan oli juuri se mitä haettiinkin! :peukku
 

Kalle-koo

New Member
Liittynyt
23 Maaliskuu 2011
Sijainti
Helsinki
Vs: Galant dynamic-4 4ws poistaminen

Katsastukseen itsellä riitti printti tuosta myynti-ilmoituksesta,
tai oikeastaan ninjaperformancen vastaavasta, tulee halvemmalla kotiin ;)
 

korsma

Galant GTi Dyn-4, Sigma 24v
Liittynyt
6 Toukokuu 2003
Sijainti
Lappi
Vs: Galant dynamic-4 4ws poistaminen

Eikös ole käytännössä toimiva, vaikka ne takapyöräohjauksen 4 putkea painaisi lyttyyn ja hitsaa umpeen takalattian kulmassa? Lattialla könyämistä ei kaipaisi taas yhtään lisää ja etuhammastangosta tulppaaminen lienee vähän hankala paikka.
 
Ylös Bottom