Eiköhän siitä parisataa pitäisi irrota coolerin kanssa. Tuossa linkissä missä oli juttua takaveto-Galantin virityksestä saatiin irti peräti 228 hv, mutta siinä ruisku taitaa tosiaan olla hieman erilainen. Tiedä sitten miten paljon se vaikuttaa.
Tämän tason jälkeen turbo on pakko vaihtaa kompressoriltaan isompaan ja sen jälkeen alkaa olla syytä katsella nelipisteruiskun imusarjaa, suuttimia ja ohjelmoitavaa ecua. Niillä pitäisikin sitten taas hyvällä suunnittelulla irrota mukavasti lisää potkua.
Hyvä puoli asiassa on, että kone kestää hyvin tuollaisilla tehoilla. Enemmän (yli 250 hv) viritettäessä männät kannattaa vaihtaa, mutta muuten ei pitäisi olla ongelmia kestävyyden kanssa.
Tammikuun 2004 Retro Cars lehdessä (saa tilattua ainakin Alfameriltä) pitäisi olla esiteltynä toistakymmentä Lancer Turboa 8-venttiilisellä 4G63 koneella. Kyseinen artikkeli on tehty Lancer Registerin dynopäivänä ja ymmärtääkseni siinä on teholukemat ja kuvausta tehdyistä muutoksista autokohtaisesti. En kyllä ole vielä nähnyt lehteä, joten en voi sanoa varmasti. Sen tiedän, että paras suoritus oli yli 300 hp, mutta siinä oli jo tehty aika tavalla muutoksia. Uskoisin, että noita juttuja voi soveltaa myös etuvetoisiin vaikka ruiskussa ja joissain muissa laitteissa vähän eroja onkin.