Galantin osto

D

dnamikkojo

Guest
kyseessähän olisi 89-92 GTi galant tai 4x4 galant. Onko herkkiä ruostumaan, onko ongelmia ruisku laitteiston kanssa, entä kaikki sähkö laitteet esim. sähkö alusta, lasit ym onko ongelmia tiedossa. Muita tyyppi vikoja. Olisin kiitollinen jos joku asiasta tietävä voisi vastailla kysymyksiini mielellään sähköpostilla.
 
Kyllä olisi parempi, jo asiantietäjä vastaisi suoraan tänne. Muutkin oppivat samalla ;)
 
No itellä ei oo tost gt-i:stä kokemusta, mut yleisesti ei galantit oo ruosteessa, itellä oli just 400tkm ajettu hb galantti palasina maalausta varten, ruostetäpliä löyty muutama, mut ei mitää pahaa..ja itellä ei oo ollu ongelmia sähköjen kanssa, tietty tekniikkaan on tullu jotain pieniä, Mut niinhä kaikis vanhois autois on..
 
gti:n sähkö-ongelmat (jos niistä nyt voi edes puhua) liittyvät yleensä antureihin tai ECUun. ECU kannattaa huollattaa ennalta ehkäisevästi, antureita ei oikein kannata vaihdella turhaan. Kampi-akselin asennon tunnistin on mennyt muutamasta autosta ja se on siitä kurja, että se jättää tielle ja uusi anturi on tosi arvokas...

Sähkölaitteet on ainakin kaverin autossa toiminut hyvin. Sähkö alustaa ei muistaakseni kukaan ole kiitellyt, eipä silti, ei niitä monessa autossa olekaan....
sähköalustan kun jättää pois, niin hyvin menee.

Mutta kokonaisuutena luotettava peli, foorumeita kun lukee niin enemmän sähkövikoja uudemmissa "autoissa" on..........

jos jotain miinusta pitää dynamicista sanoa, niin kulutus on aika kova, varaosien hinnat pistää joskus persiilleen ja suorituskyky ei kesällä ole gti:n tasoa. Lisäksi nelikossa tavaratila on aika vaatimaton.

plussa puolelle taas ajaton korimalli, hyvät varusteet, lyömätön, TOIMIVA neliveto (vrt. uudet muka- nelivetoiset autot, volvo, honda, vw) ja sitä mukaa suorituskyky ja ajettavuus talvella, (ajettavuus myös kesällä)

Jos olisin itse ostamassa dynamicia nyt, ostaisin turbo tekniikkaisen, nekään ei ole enää pahan hintaisia, tosin hyvän , huolletun yksilö löytäminen vaatii asiantuntemusta.
 
Takaisin
Ylös Bottom