Garveldeth
-98 2.5 V6 man.
- Liittynyt
- 3 Heinäkuu 2010
- Sijainti
- Joensuu
Tänne sitten ne spekulaatiot & kyssärit sun muut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Skydiver sanoiFarmaria suojatessa valuttelin teräketjuöljyä ovien ja kaarien saumoihin ennen kuin laittelin kotelosuoja-ainetta perään. Itse asiassa kävin lähestulkoon kaikki paikat läpi tällä tavalla kattoa myöten. Useimmat kotelosuoja-aineet eivät sellaisenaan tunkeudu saumoihin ohentamatta niin hyvin kuin teräketjuöljy ja siksi tein näin. Tapoja on monia, mutta tuolla tavalla tuli omasta mielestäni hyvää jälkeä.
Ei tarvi olla suljettu.Wolfie sanoiolen ymmärtänyt niin periaatteessa juu pitäis olla suljettu akku / geeliakku tjsp vastaava josta ei höyryjä tule.
Silti sille pitäis vissiin katsastusinssin mukaan rakentaa oma suljettu laatikko haponkestävästä tavarasta ja laatikolle tuuletus ulkoilmaan, ei matkustustilaan ja akku pitää sitoa paikoilleen niinkuin konehuoneessakin ettei katolleen parkkeratessa akku pääse putoilemaan.
ST sanoiEi tarvi olla suljettu.
Ja kaikista akuista tulee "höyryjä",mistä/miten paljon paljon,riippuu akkutyypistä.
Eikä todellakaan tarvi mitään erillistä laatikkoa yms,vain tukevan&asiallisen kiinnityksen sulakkeineen+johtoineen,ja putken ulos jotakautta höyryt kulkevat.
Onhan pemareissa yms muissakin akkuja kontissa jo vakiona,eikä nekään sen erikoisemmin kiinni ole.
Itse siirsin viimeksi viime vkloppuna:
http://www.paskanmyivat.com/KippoII/photos/akkukontissa.html
madu sanoiVarsin tyylikkääksi kyllä muodostumassa tämä Galantti! Edelleen mielestäni todella loistavan näköinen toi 8G kori ja mitä kaverin VR-4 ei oikein vakuuta premiumillaan ajometelin vuoksi, vaimennukset varmasti vaikuttavat todella paljon.
J.Niemi sanoiSullehan tuo poikkituki meni. ;D
Nyt vasta yhisti.
Garveldeth sanoiKiitän ja kumarran Ajometeli tulee kyllä tulevaisuudessa hieman nousemaan, kun tavoitteena on tekaista pakoputkiston takaosasta 2 osainen, yksi ulostulo molemmille puolille. Tosin siinäkin tavoiteena olisi sellaisen kompromissi matalan mörinän ja ja perusauton väliltä. Saa nähä sitten kuinka sekin suunnitelma tulee kusemaan Tuo pakoputkisto on vielä hieman vieraampi käsite mutta ku näin järkeilee jotta jos yhteen pakoputken loppuosaan tulee 1 vaimennin ja vielä sellainen pieni päätevaimennin, eli tuplaputkeen 2 varsinaista vaimenninta ja 2 päätevaimenninta, ja vakiona siellä on vain 1 loppuvaimennin. Niin melun pitäisi pysyä KAIT kohtuullisissa lukemissa. Tavoite tosiaan siis olisi jotta sitä ääntä lähtisi sitten hieman reilummin kun polkee ja matka-ajossa kabiini ei kuulostaisi miltään pienlentokoneelta. :
Skydiver sanoiEiköhän suunnittelemallasi vaimenninsetillä meteli pysy kurissa, jos vain saat kaikki sinne mahtumaan. Ahdasta on, mutta kaikkihan on tehtävissä. Itse tein/teetin aikanaan omani näin:
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=10123.msg69017#msg69017
Mukava seurailla projektin etenemistä, joten tsemppiä jatkoon! eukku
Garveldeth sanoiSilloin kun auto oli vasta pääoman säästövaiheessa ja tuli visioitua asioita hyvissä ajoin etukäteen ja suunniteltuakin hieman, toimi juuri tämä kyseinen ylläoleva rojekti innoittajana ja apuna monessa asiassa. ;D Tarkoitus ei ole mitenkään matkia, mutta helpottaa suunnittelua kummasti kun on päässä visio minkälainen mistäkin pitäisi tulla ja sitten kun näkee hieman konkreettisesti kun joku toinen on tehnyt välillä hyvinkin lähelle samanlaisen toteutuksen. Ei tarvitse jokaista osa-aluetta lähteä ite kokeilemaan ja lopuksi todeta jotta "eihän se sinne mahdu ollenkaan" tai jotain muuta vastaavaa
Mr mmc sanoimisä kävit nollaamassa? mun pitäs kans käydä nollaamassa tuo TDn SRS valo...
Garveldeth sanoiEnsin yritin käydä Auto-Elmo nimisessä firmassa, mutta niiden testeri ei päässyt läpi ja sitten menin toiseen naapuri lafkaan nimeltä Auto France, ja siellä onnistui.
Garveldeth sanoiEi ne miuta ois puolella vuodella päästäny, sen verran köttelöä porukkaa joutui vuoden(kin) miehiksi. ;D
Garveldeth sanoiSitten onko kellään tietoa nuista motonetin jarrujen tiivistesarjoista? Antaa tämmäöisiä vaihtoehtoja:
Jarrupääs korj s Mitsub ø23.81 23-7170 2,0 E54/55 93-> (ei ABS) korjaussarja [1992 - 2002] 44.50 €
Jarrusat tiivs Pajero 91- 23-6877 E8/EA 93->00 Eteen 2,4/2,5 ø43mm (?ja STW?) [1992 - 2000] 25.90 €
Tuo ylempi ilmeisesti ei käy 2,5 litraseen? Ja siis varsinainen kysymys on siis onko joku korjaillut jarrujansa nimenomaan tuolla alemmalla setillä? Samalla tietysti kun/jos nuita tiivisteitä vaihtelee niin avaa sen männän ja hoonailee sen kuntoon niin kestää pidempään kunnossa.