Gdi carisman jakopään koppa?

mc662

Member
Liittynyt
28 Marraskuu 2017
Probleema olis, miten ihmeessä '98 gdi carisman jakopään kopan alaosan saa irti? Reilu 1 1/2 tuntia oon ähertänyt enkä ole keksinyt millä se lähtee.
Pitääkö kenties ohjaustehostin irrottaa vai mikä on niksi.
Koneen korvan oon irrottanut muttei kone laskenut kuin reilu 2 cm.
Neuvoa kaivataan....

Kiitos.
 
Tulihan se alaosa kopasta pois ku otti oluen neuvoa antavaksi.

Mutt mites ton koneen saa tiputettua alemmaksi?
Yläpultti ja mutterit on irroitettu, pitääkö koneen päädystä myös irrottaa laturin kiinnike ja se tukilevy johon koneen korva tulee kiinni?
Aika hiton moinen homma vaihtaa tähän vesipumppu/ jakopää ja tasurit, ei oo näin työlästä autoa ennen tullu vastaan.
 
En oo näin hankalaa huolletavaa mossea ennen omistanut, jossei naurattais nii itkisin.
Tälläsii nää kait on nää japonais/puukenkä ingen'nöörien yhteis suunnittelemat kulkuneuvot...
 
Eipä nuo nyt niin hankalia ole, eka kertaa ku tekee niin toki saattaa tuntua siltä. Kokeileppas kuule italialaisia välillä ;)
 
Takaisin
Ylös Bottom