Grandikseen etumaskinsuojus

Koppis

Grandis 2.4 Intense AT
Liittynyt
24 Syyskuu 2006
Tietääkö kukaan, löytyykö Grandiksen etumaskiin tai eturitilään suojusta, jolla koneen saisi pysymään lämpimämpänä pakkasella. Vesax taisi jossain aiheessa mainita sellaisesta. Grandiksen lisävarustesista en sellaista löytänyt ja pahvilaatikon palaa en viitsisi laittaa keulalle.
 
Vs: Grandikseen etumaskinsuojus

Jos sulla on tuo 2,4 bensa Grandis, niin mihin sinä suojaa tarvit. Eikö muka pysy koneen lämmöt normaalissa pakkasella? Minä en tiedä yhtään Mitsun bensa konetta, jossa ei lämmöt pysy normaalissa todella kovissakaan pakkasissa ellei termostaatti ole sökö. ???
 
Vs: Grandikseen etumaskinsuojus

Lueskelin esitteet (varsinainen ja lisävarusteet) tossa läpi ja niissä ei ollu ollenkaan noita suojia,
jos jostain niin lähimmästä mitsumyymälästä kantsis ehkä kysyä...

Eipä oo kylläkään tarvinnu edes miettiä tollasta, kyllä lämpöjä piisaa kylmemmälläkin :)
 
Vs: Grandikseen etumaskinsuojus

Kyllä niitä löytyy. Minä sain diesel grandiksen mukana suojat, auto on huomattavan lämpimämpi kovalla pakkasella.
Onko muilla kuskin jalkatila viileä? Ei oikein puhalla kunnolla kaasujalkaan, muuten kyllä tarkenee hyvin täällä lapissa. :peukku
 
Vs: Grandikseen etumaskinsuojus

KimeX...
Mun mielestä huonoon kohtaan on asennettu se jalkatilan puhalluskohta... Meinaa kyl välil varpaat olla kylmät....

Skodassa ei ollut tätä ongelmaa :)

Bensa versiossa ei tule mitään maskisuojaa, ainoastaan Dieseliin sen saa vakiovarusteena... Ja on minun mielestä kyl tarpeellinen varuste.
 
Vs: Grandikseen etumaskinsuojus

Tilausnumerolla 773001 on saatavana maskipeitto Grandikseen.
 
Vs: Grandikseen etumaskinsuojus

Voi olla aika hintavakin :)

uge: tiedätkö hintaa?
 
Vs: Grandikseen etumaskinsuojus

www.mitsubishi.fi >Grandis>Varusteet>Lisävarustehinnasto>Maskipeitto>61€ 8)
 
Vs: Grandikseen etumaskinsuojus

Mites en huomannut sitä lisävarusteista. No ei ole ensimmäinen kerta kun ei ehdi tutustuun kunnolla asioihin. Kyselin siksi, että bensaversio on kyllä lämmin sisältä, mutta kun tulee pirun lyhyttä ajoa välillä, niin auto lämpenee hitaammin ja tuntuu, että on "ryyppy" päällä koko ajan. Eikä muuten koneen lämmötkään maantiellä nouse normaaleihin. Termostaatti?
 
Vs: Grandikseen etumaskinsuojus

Vanha ketju, mutta mahtaako löytyä 2004 Gradikseen suojusta? 2005-> löytyy helposti.
 
Vs: Grandikseen etumaskinsuojus

Jos viitsii itse askarrella niin yhden tehdastekoisen maskisuojan hinnalla saa etolasta paksuudesta riippuen vaikka kuinka ison palan solumuovia..

Rullan leveys oli niin iso että touraniin kun leikkelin sopivat palat niin jäi vielä kahteen autoon riittävästi tavaraa, enkä ostanut kuin metrin pätkän. 3mm paksu tais olla 6€/m ja oisko 6mm ollu 11€/m
 
Vs: Grandikseen etumaskinsuojus

Retkipatjasta tulee hyvät ja sateenkestävät suojat. Kiinnitin ohuella rautalangalla- malli Hankkja - ja hyvin toimii. Jätin ne rautalangat valmiiksi maskiin kesäksi niin olipa helppo pujottaa suojat paikalleen vaikka oli pakkasta. Nippuside on myöskin toimiva kuten todettu on.
 
Takaisin
Ylös Bottom