Grandis pohjapanssari

vesax

New Member
Liittynyt
28 Elokuu 2005
Sijainti
Hki
Onko Diesel Grandiksessa pohjapanssari?... aattelin et onko jäänyt huoltoon helmikuussa... ku vaihdoin nytten öljyjä ni ei ollutkaan mitään palasta.... ja ei ollut edes repeämiä...

Nyt tarvin tiedon et onko siellä mitään vai näkyykö öljypohja alta...
 
Vs: Grandis pohjapanssari

Käytin grandista kesällä huoltokampanjassa, jossa vaihtoivat jonkun suojalevyn alustasta. Muistaakseni tiedotteessa luki, että dieseleistä noi voidaan poistaa kokonaan
 
Vs: Grandis pohjapanssari

Ripper: Niin minäkin käytin, mut muistaakseni mulla ei lukenut et saattavat poistaa pohjapanssarin...

Ois voinut itsellä pitää sen jos olisi tajunnut ottaa sen etukäteen pois

Ois mukavaa olla öljypohjan kohdalla jotain lisäsuojaa.. kait siihen pitää jotain lisätä et siihen eka ottaa ja sitten vasta hajoo jos hajoo öljypohja
 
Vs: Grandis pohjapanssari

Kyseisessä kampanjassa bensa-malleihin vaihdetaan takaäänenvaimentajan lämpösuojapelti, dieseleissä sama pelti otetaan pois. Moottorin alta ei vaihdeta/oteta mitään.
Liekkö näissä olemassakaan pohjapanssaria, ainakaan vakiona... joku muovisuoja voi olla mallista riippuen.
 
Vs: Grandis pohjapanssari

Ei ainakaan mulla ole minkäänlaista muovi härpäkettä siinä öljypohjan kohdalla ja kyseessähän on bensa malli.
 
Vs: Grandis pohjapanssari

uge sanoi
Kyseisessä kampanjassa bensa-malleihin vaihdetaan takaäänenvaimentajan lämpösuojapelti, dieseleissä sama pelti otetaan pois. Moottorin alta ei vaihdeta/oteta mitään.
Liekkö näissä olemassakaan pohjapanssaria, ainakaan vakiona... joku muovisuoja voi olla mallista riippuen.

Pohjapanssari voi käsittääkseni mukaan olla muovinen/metallinen. Muistelisin että minulla on ollut muovinen, kun ensimmäisellä öljynvaihtokerralla ottivat kokonaan pohjapanssarin irti, vaikka siinä on sellainen pieni luukku....
 
Vs: Grandis pohjapanssari

calle sanoi
Ei ainakaan mulla ole minkäänlaista muovi härpäkettä siinä öljypohjan kohdalla ja kyseessähän on bensa malli.

Aika monella merkillä on pohjapanssari vain diesel autossa... mutta bensa autoihin eivät ole laittaneet...
 
Takaisin
Ylös Bottom