rokkijumala
Member
- Liittynyt
- 9 Marraskuu 2017
- Sijainti
- Espoo
Noniin rojekti alkaa olemana siinä pisteessä että pitäisi auto konttorilla näyttää kohtapuoliin. Ikinä en ole autoa muutoskatsastanut ennen eli ihan neitsytmatkalle lähdetään.
Trafin ohjeethan on sinänsä ihan selkeitä mutta miten nämä mallisarjatodistelut menee näiden JDM:mien kanssa?
Tämä mun VR-4 GTO taitaa olla mallisarjan Z16A tehokkaimmilla jarruilla, tosin mulla taitaa lapussa lukea 206kW (280hp), ja onhan noita 3000gt versioita euroopassa jopa 400hp versio Beckenbauer. Onko nyt siis niin että voin vaan mennä konttorille teholapun kanssa missä tehot jää alle 20% isommiksi tuosta beckenbauerista?
Itse lohkohan mulla on myös 4 pulttinen eli vaihdettu. Sinänsä moottorikoodihan pysyi samana että täytyyköhän sitä nyt muutoskatsastaa?
Trafin ohjeethan on sinänsä ihan selkeitä mutta miten nämä mallisarjatodistelut menee näiden JDM:mien kanssa?
Tämä mun VR-4 GTO taitaa olla mallisarjan Z16A tehokkaimmilla jarruilla, tosin mulla taitaa lapussa lukea 206kW (280hp), ja onhan noita 3000gt versioita euroopassa jopa 400hp versio Beckenbauer. Onko nyt siis niin että voin vaan mennä konttorille teholapun kanssa missä tehot jää alle 20% isommiksi tuosta beckenbauerista?
Itse lohkohan mulla on myös 4 pulttinen eli vaihdettu. Sinänsä moottorikoodihan pysyi samana että täytyyköhän sitä nyt muutoskatsastaa?