Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
plodi sanoiTimanttitiskille.. Eteenhän joutuu vaihtamaan koko navan, semmonen uus ois täältä löytynytkin mut ei taakse laakereita.. :-\
Sáu sanoiMää pahville privallakin tuosta camskillin setistä sanoin, itsellä kohta puoliin lähtee tilaus sinne, niin ehkä sumplitaan jtn kimppatilausta ;D
pahvi sanoiTämmönen täältä löyty joten ajattelin ihan kysästä, kun oikeasta takapyörästä kuuluu joku laahaus ääni niin olisiko jollakin tiedossa mistä saisin sopivan takapyörän laakeri sarjan 3000gt tt 92 (suomesta) käykö tohon jonkun muun auton laakerit?
miikka sanoiKannattaako sitä laakeria alkaa vaihtamaan "jonkun laahausäänen" takia - jos et siis ole edes varma onko laakerissa vikaa? Laakeri harvemmin pitää laahaavaa ääntä, se on joko väljä tai sitten vaurioituneet laakeripinnat jurnuttaa niin ettei äänestä voi erehtyä.
Prässiä kysyy laakerin vaihtoon, ainakin helpottaa, mutta siihen asti tuon purkaa kyllä "kotiolosuhteissa" kunhan varaa jonkun heittovasaran tuohon irroitukseen.ST sanoiNyt tuollaisen rakenteen vaihtaneena, huomaa kyllä heti jos lakru mennyt. Kulma ilmaan, huomaa heti välyksen kun rengasta heiluttaa jos on laakeri, on sen verran aataminaikuinen/heikko rakenne. Ja kotikonsteine tuota ei vaihda.
jaa..iha kyl landel autotallissa vasaran ja ulosvetimen kanssa dynyyn vaihdoin. Viilapenkki apuna tais olla myös. Ei vaikee mielestäni, tosin tonnariin tehny kanssa jo aiemmin jne...ST sanoiNyt tuollaisen rakenteen vaihtaneena, huomaa kyllä heti jos lakru mennyt. Kulma ilmaan, huomaa heti välyksen kun rengasta heiluttaa jos on laakeri, on sen verran aataminaikuinen/heikko rakenne. Ja kotikonsteine tuota ei vaihda.
samitsu sanoiMinkäslaisia menetelmiä kukakin on abs-kehän irrotukseen ja asennukseen käytellyt...?
Kuumailmapuhaltimella lämpöö koska se laajenee nopeestikin kun on messinkiä. Tässä tapauksessa siis (gto/e39)samitsu sanoiMinkäslaisia menetelmiä kukakin on abs-kehän irrotukseen ja asennukseen käytellyt...?
Kyllä se ihan rautaa on vaikka keltapassivoitu olikin.Harri K sanoiKuumailmapuhaltimella lämpöö koska se laajenee nopeestikin kun on messinkiä. Tässä tapauksessa siis (gto/e39)
juu voi olla tosiaan, mut lämpee nopeesti hyvällä puhaltimella ja lähtii sitte irti ihan helposti ehjänä.ST sanoiKyllä se ihan rautaa on vaikka keltapassivoitu olikin.
Ja prässillä.
Samitsu, tuo ei ole perinteinen abs-kehä, vaan enemmänkin kuin ratas akselilla.
Ulosvetolevyllä prässillä ei myöskään ongelmia vaikkei lämmitettykään irtiotettaessa.Harri K sanoijuu voi olla tosiaan, mut lämpee nopeesti hyvällä puhaltimella ja lähtii sitte irti ihan helposti ehjänä.
ST sanoiUlosvetolevyllä prässillä ei myöskään ongelmia vaikkei lämmitettykään irtiotettaessa.
jos huomasit niin kyse oli aiemmin pystyykö kotikonstein vaihtamaan...ei ole prässiä jokaisella, ulosvetäjä helpommin löytynee =)ST sanoiUlosvetolevyllä prässillä ei myöskään ongelmia vaikkei lämmitettykään irtiotettaessa.
ST sanoiSamitsu, tuo ei ole perinteinen abs-kehä, vaan enemmänkin kuin ratas akselilla.
samitsu sanoiNo kyllähän se nyt ihan varmasti abs-kehä on ja lähinnä nuo erilaiset irrotuskokemukset kiinnostavat eli nimenomaan onko kuumennettu vai ei ja miten ja millä tavalla on vedetty pois yms...? Esimerkiksi just sitä ajattelin että jos sovite kärsii ilman kuumennusta tai hajoaa vaikka... Ihan vaan sen takia aattelin kun ne muutamat mitä olen laitellut niin ovat olleet ihan sikatiukassa vaikkakin ovat aina onnistuneet tavalla tai toisella...![]()
![]()
samitsu sanoiMinkäslaisia menetelmiä kukakin on abs-kehän irrotukseen ja asennukseen käytellyt...?
pahvi sanoiTämmönen täältä löyty joten ajattelin ihan kysästä, kun oikeasta takapyörästä kuuluu joku laahaus ääni niin olisiko jollakin tiedossa mistä saisin sopivan takapyörän laakeri sarjan 3000gt tt 92 (suomesta) käykö tohon jonkun muun auton laakerit?