H3 xenonit?

nostokurki

A121 Galant Sigma 1600GL
Liittynyt
5 Marraskuu 2005
Onko kukaan löytänyt aikuisten oikeasti H3 lamppuihin sopivia xenoneita?

Yleensähän noissa xenon-sarjoissa polttimoiden johdot lähtevät suoraan taaksepäin, ja aika harvaan lisäpitkään/sumariin nämä sopivat kun H3 halogeenissa johto lähtee sivulle, ja polttimon kiinnitys tapahtuu klipsillä joka peittää takaosan.

Itsellä olisi paritkin Hella lisäpitkät, joissa on D-hyväksyntä, mutta sopivia xenon sarjoja ei tunnu löytyvän mistään...
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: H3 xenonit?

Sähköläpivienti tms "kumitutti" jonka kautta tuot ne piuhat sieltä umpion takaa suoraan läpi... näin tehny traktoreissa mihin oon lisäilly xenobeita...
 

nostokurki

A121 Galant Sigma 1600GL
Liittynyt
5 Marraskuu 2005
Vs: H3 xenonit?

Harri K sanoi
Sähköläpivienti tms "kumitutti" jonka kautta tuot ne piuhat sieltä umpion takaa suoraan läpi... näin tehny traktoreissa mihin oon lisäilly xenobeita...

mutta kun se polttimo kiinnitetään umpioon polttimon takaa menevällä raudalla, siinähän se ongelma on. Kun johdot tulee polttimon takaa, ei se rauta sovi paikoilleen, hiffaatko?

Tuossa vielä kuva selvennykseksi, miten johtojen PITÄISI polttimosta tulla:
h3Lw_hyper_wh.jpg


kun xenoneissa johdot tulevat näin:
hid_xenon_lamp__h3_single_beam_.jpg
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: H3 xenonit?

Öö..en tajua. Ihan on jokaisee traktorii käyny mitä olen asentanu. Niis umpiois on ollu rautalanka joka painaa polttimoa ja xenonit oon tilannu H3 kannalla joka on leveempi kuin sun kuvassa. Se johtohan mahtuu tulee ihan normaalisti sieltä kyllä...
 
Ylös Bottom