Hattuhyllyn verhoilua.

Heffu

Member
Liittynyt
15 Heinäkuu 2005
Sijainti
Forssa
Olisi siis tarkoituksena verhoilla tuota hattuhyllyä hieman uusiksi kontin puolelta, tarkoituksena saada kaiutinjohtoja piiloon. Mitenkään ylisiistiä lopputulosta en kuitenkaan tavoittele, vaan tarkoituksena oli alunperin siistiä epämääräiset roikkuvat johtohässäkät piiloon ;D

Mitä keinoja olettekäyttäneet johtojen piilottamiseen?
Itselläni olisi tarkoitus tuohon vakio harmaaseen laittaa hieman mustaa kangasta verhoiluksi johdotuksien päälle, mutta ongelmana on uuden verhoilun kiinnittäminen tuon vanhan päälle. Vinkit olisi enemmän kuin tervetulleita, sillä itselläni ei ole mitään kokemusta verhoilusta aiemmin. ::)
 

pexi

Evo V -98, V70 D4 AWD -14, Octavia TDi RS -15
Liittynyt
22 Huhtikuu 2003
Sijainti
Lohja
Vs: Hattuhyllyn verhoilua.

Kiinnitä johdot esim kuumaliimalla hattuhyllyyn ja sitten vaikka venyvä verhoiluhuopa kontaktiliimalla kiinni. Hyvin venyvää, siistiä huopaa on esim DLS:llä ja saman merkin spray kontaktiliimalla kiinni. Itse olen noita käyttänyt useampaan kohteeseen ja hyvin on pysyny.
 

wiketys

1.8 TD sw 7 hengen
Liittynyt
16 Lokakuu 2006
Sijainti
Liminka
Vs: Hattuhyllyn verhoilua.

Yhtyy hän edelliseen jos haluaa välttämättä verhoilla hattuhyllyn... Itse olen parin autoon tehnyt hattuhyllyn uusiksi siisti kuntoisesta vanerista (on ollut joskus aikaa) jonka olen aina petsannut ns. auton väriseksi ja ruiskuttanut pari kerrosta lakkaa päälle ja näteillä (oman mielen mukaan) ruuveilla/pulteilla/kupukantapulteilla kirinyt paikoilleen. Luonnollisesti kannattaa hieman laittaa pehmikettä "kovan" hattuhyllyn alle ettei kolise kovin hirveesti.

Verhoiluhan onnistuu aika helposti tuolla spray liimalla ja kangas päälle ajatuksen kanssa niin hyvä siitä tulee... :peukku
 

Territorial_

New Member
Liittynyt
4 Huhtikuu 2006
Sijainti
Imatra
Vs: Hattuhyllyn verhoilua.

oma näkemys lancerin hattuhyllystä. http://s91.photobucket.com/albums/k290/Territorial_/Hattuhylly/

tonne menee kätevästi johdot piiloon
 
Ylös Bottom