Helmalevikkeet '85 Galantiin

M

Makke

Guest
Onko kellään kokemusta mitkä helmalevikkeet sopisivat. Jos oikein ymmärsin, niin esim. Palinilla ei ole tuohon koriin ei niin mitään.
Eikös se ole E15 koppa? Siis tuo etuveto 1985!
Noloa tunnustaa, ettei edes oman autonsa faktoja tunne riittävän hyvin, mutta opiskellaan, opiskellan...
 
RalliArt:in korisarjan levikkeet käy. Ne on aikoinaan juuri siihen malliin tehty. Se on eri asia löytääkö mistään. Joskus yritin metsästään puskurien kaveriksi mutta ei löytynyt.

Jos tarkkoja ollaan niin tuo E15 on auton tyyppi. Koppa on YF41
 
... mutta E1 tai E15 autoistahan me aina puhutaan kun tarkoitetaan se näköistä Galanttia...

Pelkkää E1 ilmaisua tulisi kuitenkin välttää, sillä ainoastaan E11 (1600), E14 (1800 diesel) ja E15 (2000) ovat samalla YF41 korilla. Kun taas E16 elikkä Sapporo on YF42 korilla.

Totuushan kyllä on, että tuo korityypin tietäminen on nippelitietoa ja on selkeampää puhua auton tyypistä, koska se on useimpien tiedossa.
 
niin, totta E15 on vaan se yhden tyypin E1, E16 autoja ei valitettavasti kerhossa vielä ole. Selkeintä ehkä olis jos tietäis aina oman autonsa tyypin, eli E-sarjalaisten tapauksessa sen toisenkin numeron -E1x.

Mutta luulen, että useimmat ovat aina ymmärtäneet sen E1 viittauksen tarkoittavan juuri sen mallin Galanttia...
 
palataas takaisin aiheeseen: kuinka paljon pitempi E1x helma on verrattuna E3X helmaan? mun mielestä ne E3x gti-dynamic helmat on siistit, saisko niitä jatkettua?

(vanhanaikainen kun olen, pidän tosiaan niitä E3x vakio helmalevikkeitä juuri OIKEAN levikkeen mallisina, näistä uusista helmoista, joita jokaisessa gti-lehdessä esitellyssä "autossa" on, ei aina tiedä onko ne ajettu kiville vai onko ne tarkoituksella sen näköiset kuin ovat ;D)

maku asia sanoi koira kun....
 
ite kun rakentaa saa sellaset kun haluaa eikä ole joka pojalla eihän kaikkiin malleihin edes tehä pitää käytää yleismallin helmoja joissa on monesti sellanen pääty pala et voi tehdä sen pituset kun tarvii ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom