Hinausautoa odotellessa.....

T

teme

Guest
Noniin eli tässä hinausautoa odotellessa aattelin kirjotella tänne jotain  :)

Eilen kun illalla olin lähössä ajelulle niin käänsin virta-avaimesta ja klik-klik... ei mitään....

Ja sitten kadulla noin 3 tuntia johtoja säädellen ja kirosanoja ilmaan laukoen tulin siihen tulokseen että korjaamolle vain..

startti kai menny hajalle tai joku sähköprobleema.

toivon mukaan saavat korjattua lauantaihin mennessä, muuten jää miitit väliin :'( :'(
 
noi on kaikkein vittumaisia vikoja noi sähköviat... mullakin oli joskus kauan kauan sitten 205 peugeotti ja siitä hävis vilkut... ja voi v**tu mikä projekti... :mad: mittaa sieltä, mittaa täältä ja mitään ei löydy... hermot menee ennemmin kuin sähkövika löytyy! liikkeessäkään ne ei osannut tehdä sille mitään tai sitten eivät halunneet! mitä tästä opin? älä ikinä osta ranskalaista... parhaat ranskalaiset saat grilliltä ;D onneks mitsu pelaa! 8)
 
noniin, auto hinattu korjaamolle... ja kahden eri bussin kautta tultu töihin 2,5 tuntia myöhässä...

sitten vain odotellaan että saavatko eloa siihen...

mun tsägällä sieltä hajonnu joku miljoonia maksava osa :))
 
kai sä nyt katoit kaikki startin piuhat? ei siellä tarvii olla kuin solenoidin piuha löysällä niin ei syty....
 
ja startin toimivuuden voi tarkastaa laittamalla esim: käynnistyskaapelit starttiin ja kokeilemalla suoraan akkuun niin sillä ohitetaan kaikki muut siitä välistä :)
 
mulle kävi vähän aika sitten samantyyppnen juttu: lähdin ilta puol yhdeksän maissa käymään kaupassa, ei mitään ongelmia, tein ostokset, menin autoon ja käänsin avainta mitään ei tapahtunu, nortti huuleen ja tutkimaan manaten mitsu alinpaan helvettiin  :mad: tunti meni ihmetellessä eikä puhelinta tietenkään mukana, ei muuta ku kävellen himaan 3km, matkalla hokasin et huoltis oli vielä auki, joten sinne ja uus akku kantoon ja takas autolle, voin sanoa et oli pakkasen raiskaamat pulkannarut vähän hapoilla 1,5 kilsan kävelyn jälkeen  :p uus akku kiinni ja käyntiin eli mitä tästä opimme-> emme niin yhtään mitään  ;D
 
Mulla oli kans tossa startissa ongelmia, ei välillä käynnistyny. Avasin ja puhdistin sen, oli "hieman" paskanen ja sitte uuden solenoidin vaihdoin kanssa ja nytte toimii :)
 
ku olis joku talli tai rauhallinen piha mis vois tehä ni ois varmaan ite käyny hakee uuden tai rempannu vanhaa... mut prkl tossa kadulla vaan kaikenmaailman narkomaaneja ja juoppoja ni ei viiti tossa rempata...

ihme ettei kukaan soittanu poliiseja ku toissapäivänä oli koko ratin muovikatteet ja siit alta poissa ja miljoona sähköjohtoo roikku siin ja ovi auki... varmaan näytti et olisin pöllimäs sitä
 
Aivan.Kadulla on tietty vähä vittumaista ruvet tekee jotain suurempia fiksauksia..
 
Mä vaihtioin pyöran laakeri valtatien vieressa... hinausautoa tuntui sitten ihan kallista. Nyt ei enä...:)
 
"älä ikinä osta ranskalaista... parhaat ranskalaiset saat grilliltä onneks mitsu pelaa!"

Sanoo mies joka ajaa ruskealla öljypolttimella!!! ;D :mad: ;D
 
"älä ikinä osta ranskalaista... parhaat ranskalaiset saat grilliltä   onneks mitsu pelaa!"

Sanoo mies joka ajaa ruskealla öljypolttimella!!! ;D :mad: ;D

Asiaton kommentti muuten ...

Mikäli oikein asian tulkitsen ja tiedän auton johon tämä viittaa niin ko. mallin tyyppivika(ominaisuus) on öljynkulutus... mut tämä jääköön tähän tää asia :)
 
Jees eli nyt uus startti ja käy kuin unelma.. taas vähän aikaaa ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom