HUOM! TÄRKEÄ TIEDOTE!

Tamus

Diamonds are a Girl's Best Friend
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
10 Heinäkuu 2007
Sijainti
Laihia
Mitsubishiharrastaja, Mitsubishi Club Finland ry:n jäsen tai jäsenyyttä harkitseva.

Toimintamme on hiipunut vuosi toisensa jälkeen ja harrastajat kadonneet toiminnasta. Foorumillamme kävijäliikenne on pienentynyt huomattavasti ja mainostajat osittain sen takia kaikonneet. Nykyisin tieto löytyy sekunneissa pitkin internetiä, joten foorumilta tiedon etsiminen on monen mielestä jo vanhanaikaista. Foorumilla tietoa kuitenkin löytyy valtavat määrät ja myös sellaista tietoa, jota ei vapaasti ole löydettävissä.

Jäsenmaksut ovat toimineet yhdistyksen tärkeimpänä tulonlähteenä ja nyt jäsenmäärän pudottua muutamassa vuodessa yli kolmannekseen, olemme siinä tilanteessa, että Mitsubishi Club Finland ry:n toiminnan jatkuminen on lähivuosina vakavasti uhattuna. Joudumme nyt jo karsimaan toiminnasta ja se myös lisää osaltaan jäsenkatoa. Jäsenmaksuilla katetaan juuri ja juuri yhdistyksen pyörittämiseen liittyvät kulut ja vanhoilla varoilla pyöritetään toistaiseksi toimintaa. Rahat kuitenkin loppuvat lähivuosina, jos ei jäsenmäärää saada nousemaan tai keksitä uusia tapoja rahoittaa toimintaa. Meillä on käsissämme lumipallo, jota ei kovin hevillä pysäytetä.
Yhdistystä pyörittää muutama aktiivinen jäsen ja uusia aktiiveja ei toimintaan enää löydy. Myös tästä syystä on erittäin todennäköistä, että yhdistyksen alasajo ja lopettaminen on edessä lähivuosien aikana. Jos kuitenkin saisimme toiminnan uuteen nosteeseen, on vielä mahdollisuus pelastaa yhdistyksemme. Vielä ei ole liian myöhäistä.

Jos siis sinussa on edes pieni palo ja halu mukaan toimintaan, niin olethan yhteydessä pikaisesti. Jo tulevana lauantaina 25.2.2023 pidetään Mitsubishi Club Finland ry:n sääntömääräinen vuosikokous, jossa päätetään mm uusi hallitus ja toimihenkilöt sekä tehdään suunnitelmat tulevaisuudesta. Tulevana viikonloppuna myös pidetään Mitsubishi Club Finland ry:n perinteinen Talvipäivät, jonne ovat kaikki jäsenet tervetulleita mukaan viettämään aikaa saman henkisten harrastajien kanssa.
Nyt on oikea hetki lähteä toimintaan mukaan ja pelastamaan tärkeä yhdistys loppumiselta. Lisätietoja jäsenyydestä, hallitustyöskentelystä, tulevasta kokouksesta/talvipäivistä saat allekirjoittaneelta tai muilta hallituksen jäseniltä sekä foorumilta.

Mitsubishi Club Finland ry:n hallitus
 

TuplaNokka

PunkkaRacingTeam
Liittynyt
1 Helmikuu 2015
En tiedä auttaako mutta olen vielä aktiivinen jäsen, tosin en ole club member enää mutta pystyisinkö jotenkin täältä Amerikasta käsin auttamaan? Olen koittanut foorumilla auttaa mitsu harrastajia omalla tietämyksellä ja osien saannissa täältä suomeen, jos jotain ideaa nii pistä viestiä, foorumin loppu ei kyllä kuullosta hyvältä itse täältä sain innostuksen mitsuihin n. 10 vuotta sitten ja sitä myöten hain mitsulle töihin ja edelleen mitsujen parissa
 

[elle]

@Nordschleife
Club Member
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
7 Heinäkuu 2010
Sijainti
Pietarsaari / Jakobstad / Jeppis ;-)
En tiedä auttaako mutta olen vielä aktiivinen jäsen, tosin en ole club member enää mutta pystyisinkö jotenkin täältä Amerikasta käsin auttamaan? Olen koittanut foorumilla auttaa mitsu harrastajia omalla tietämyksellä ja osien saannissa täältä suomeen, jos jotain ideaa nii pistä viestiä, foorumin loppu ei kyllä kuullosta hyvältä itse täältä sain innostuksen mitsuihin n. 10 vuotta sitten ja sitä myöten hain mitsulle töihin ja edelleen mitsujen parissa
Paras tapa auttaa tässä tilanteessa, on liittyä jäseneksi (eli maksava club member)

Kaikki maksaa.. ja myös foorumin ylläpito. Jäsenmaksu on tällä hetkellä 20€, eli vaikka epävarmoja aikoja ei taida olla kohtuuton hinta.

#pelastakaamitsuklubia
 

Tamus

Diamonds are a Girl's Best Friend
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
10 Heinäkuu 2007
Sijainti
Laihia
Rahahan se pitkälle ratkaisee. Jäsenten katoaminen ja sitäkautta mainostajien poistuminen vaikuttaa talouteen. Vähemmän rahaa->vähemmän tapahtumia->vähemmän jäseniä-> vähemmän rahaa jne. Jäsenmaksun maksamalla ja olemalla aktiivinen somessa, auttaa jo paljon.

Jos jokin toiminta kiinnostaa, niin rapakon takaa voisi vaikka lähettää somesisältöä esimerkiksi Instagramiin tai jotain muuta vastaavaa. Ihan kaikki, ihan kaikki pienikin toiminta on nyt tarpeen. Kerhon esilletuominen, jäsenten värvääminen yms.

Tämä ulostulo kerhon ongelmista on poikinut yhteistyöyhteydenottoja, joten valonpilkahdus on nähtävillä. Katsotaan mihin yhteistyökuviot johtavat.

nyt kuitenkin tarvitaan jäsenistön aktivoitumista, jotta saadaan pidettyä homma hengissä.
 

TuplaNokka

PunkkaRacingTeam
Liittynyt
1 Helmikuu 2015
Rahahan se pitkälle ratkaisee. Jäsenten katoaminen ja sitäkautta mainostajien poistuminen vaikuttaa talouteen. Vähemmän rahaa->vähemmän tapahtumia->vähemmän jäseniä-> vähemmän rahaa jne. Jäsenmaksun maksamalla ja olemalla aktiivinen somessa, auttaa jo paljon.

Jos jokin toiminta kiinnostaa, niin rapakon takaa voisi vaikka lähettää somesisältöä esimerkiksi Instagramiin tai jotain muuta vastaavaa. Ihan kaikki, ihan kaikki pienikin toiminta on nyt tarpeen. Kerhon esilletuominen, jäsenten värvääminen yms.

Tämä ulostulo kerhon ongelmista on poikinut yhteistyöyhteydenottoja, joten valonpilkahdus on nähtävillä. Katsotaan mihin yhteistyökuviot johtavat.

nyt kuitenkin tarvitaan jäsenistön aktivoitumista, jotta saadaan pidettyä homma hengissä.
voin seuraavasta palkasta koittaa ainakin itse liittyä, tässä just vaan 2:ta eclipseä rakennan mutta voin niistä laittaa vaikka hiukan projekti päivityksiä someen
 
Ylös Bottom