Hydr nostaja työkalu

Hyvin toimii.

Tästä linkistä saa kuvan ja voi leikata 1.5mm pellistä töökalun.

Tervehdys

Vanha ketju, mutta kysästäänpä kuiteskin. Toimiiko tämä työkalu 6G74 koneessa? Miten tuo toimenpide tapahtuu käytännössä? Onkos kokemusta mitkä nostajat kannattaa hommata, kolbenschmidtit saisin järkevällä hinnalla... Vanhojen kunnostus taitaa olla haasteellinen homma, ainakin mitä vanhoja keskusteluja oon katellut.

Tervehdys Vanha ketju, mutta kysästäänpä kuiteskin. Toimiiko tämä työkalu 6G74 koneessa? Miten tuo toimenpide tapahtuu käytännössä? Onkos kokemusta mitkä nostajat kannattaa hommata, kolbenschmidtit saisin järkevällä hinnalla... Vanhojen kunnostus taitaa olla haasteellinen homma, ainakin mitä vanhoja keskusteluja oon katellut.
Tervehdys

Vanha ketju, mutta kysästäänpä kuiteskin. Toimiiko tämä työkalu 6G74 koneessa? Miten tuo toimenpide tapahtuu käytännössä? Onkos kokemusta mitkä nostajat kannattaa hommata, kolbenschmidtit saisin järkevällä hinnalla... Vanhojen kunnostus taitaa olla haasteellinen homma, ainakin mitä vanhoja keskusteluja oon katellut.

Youtubesta löytyy varmasti videoita miten tota työkalua käytetään tos 4g93 koneessa toimi ainakin komeesti.

Leikkasin tosiaan rälläkällä pellistä ton piirustuksen mukaan.

Siitä en osaa sanoo toimiiko tossa koneessa, pitää jonkun muun vastata siihen.

Tossa näkyy aika selkeesti ainakin:

Viimeksi muokattu
Takaisin
Ylös Bottom