I'm back!

micco

Nissan 300ZXTT, Subaru Justy
Liittynyt
20 Helmikuu 2003
Sijainti
Tampere
Jees! Kolmen viikon itäblokin kiertue on onnellisesti päättynyt.
Matkareitti oli siis suomi-venäjä-ukraina-romania-bulgaria-makedonia-kosovo-albania-monte negro-bosnia hertzegovina-kroatia-slovenia-itävalta-slovakia-tsekki-saksa-suomi.
Rostokista tultiin hankoon paatilla mutta Camryn mittariin tuli silti vähän yli 9000 km. Moottoriöljyä kului noin 7 litraa. Ylinopeussakkoja tuli kaksi (emmää mut kaverit), molemmat Ukrainassa (yhteensä vajaa 20e).
Kuolleita ihmisiä huilasi tiellä kaksi (molemmat venäjällä)
kuolleita koiria joitakin kymmeniä. Kaljaa suomeen tuotiin noin 140 litraa (pääasiassa tsekkiläistä tietenkin), viinaa joitakin litroja. Maailmankuva avartui noin 63%. Hauskaa oli!
 
Joo on tossa meitin rajalla kauhee elintasokuilu. Itse oon ollu venäjällä neljä kertaa joku 4 viikkoo ja se saa riittää mulle.
 
-89 olin 8kk töissä siällä venäjänmaalla kun oli vielä nuori ja nätti, nyt on enää "ja" ni taitaa olla parempi ettei mene ensinkään ::)
 
-89 olin 8kk töissä siällä venäjänmaalla kun oli vielä nuori ja nätti, nyt on enää "ja" ni taitaa olla parempi ettei mene ensinkään  ::)


hmm.."nuori ja nätti"...mitähä oot siel ollu tekemäs ;D



zoukkina sit ota tää ;)
 
Joo on tossa meitin rajalla kauhee elintasokuilu. Itse oon ollu venäjällä neljä kertaa joku 4 viikkoo ja se saa riittää mulle.


Venäjähän on vielä oikein mukava paikka mutta kokeilepas Albaniaa joka on muuten Euroopan köyhin maa. 250 km:n matka pohjoiskärjen halki kesti meillä noin 8 tuntia eli keskinopeus oli 30 km/h!
Suosittelen maastoautoa ja satelliittinavigaattoria. Iso plussa puhkeamattomista renkaista, luotilaseista ja kevyestä panssaroinnista.
 
Takaisin
Ylös Bottom