Vs: Imupuolen "koeponnistus"?
En tiedä miten noissa legnumeissa mutta ainakin olen itse noissa yhdenahtimen autoissa tehnyt seuraavaa.
Ottaa turbosta ahtoputken irti ja tulppaa jollain sopivalla palikalla, joku sopiva esim spraypullo/tjsp, jotta saat klemmarilla tiukaksi.
Seuraavana ottaa imusarjaan menevän ahtoputken irti.
Seuraavaksi olen katkaissut jostain sisuskumin niin että venttiili ja noin 20cm kumia jää venttiilin molemmille puolille.
Seuraavaksi olen kierittänyt jollain palikalla tuon toisen 20cm ruttuun niin että tulee tiivisliitos.
Toisen pää sisuskumista olen hivuttanut tuon imusaarjaan menevän ahtoletkun päälle ja kiristänyt sen klemmarilla.
Sitten ei muuta kuin kompurakäyntiin ja mitarillinen rengaantäyttölaite venttiiliin kiinni ja alkaa painamaan ilmaa tuonne ahtoputkistoon, voit koeponnistaa putkiston niin pitkälle kuin tarvetta on.
Itse evo3:sen tapauksessa kokeilin 2bariin asti ja kiristysten jälkeen hyvin piti
eukku