IV valot

nelonen

New Member
Liittynyt
11 Joulukuu 2008
joo haulla vois löytyä.. en nyt löytäny itse.. mutta kuitenkin asiaan. Eli pitäis IV laittaa etuvalot ja korkeudensäätökatkaisian jotka hommaan vehosta niin sattuisko jollain olemaan jotain kytkentä kaavioo korkeuden säätöä varten vai muistaako joku ulkoa eli lähinnä se kiinnostaa että onko jatkuva virta yhdessä johdossa ja katkaisiassa on eri vastuksen maapuolella vai miten? kun on tullu touhuttua ennen vain amerikkalaisten/eurooppalaisten autojen parissa niin muistaisin vain et japseissa käytetään vähän eritavalla maadoitusta ja plussaa..
 

pexi

Evo V -98, V70 D4 AWD -14, Octavia TDi RS -15
Liittynyt
22 Huhtikuu 2003
Sijainti
Lohja
Vs: IV valot

Musta maa (31), sininen lähivalo + (56b) ja vihreä signaali (G).
 

Tunari-82

Active Member
Liittynyt
14 Maaliskuu 2005
Vs: IV valot

Potikasta löytyy kaksi pinniä joista toiseen tuli virta ja siitä toisesta johto korkeudensäätömoottorin singnaaliin ja tämä sama singnaali johto pitää vetää väliltä vastuksen kautta maihin,ite käytin 2.2 kilo ohmin vastusta,mutta saattaa olla että pitäs olla vähän isompi kun ei säädy enää 1>0 käännettäessä.
Mikäli et omista sitä liitintä joka tulee siihen korkeudensäätö potikkaan,niin johdot saa liiteltyä sinne yksi kerrallaan vag autoihin tarkoitetuilla johdoilla,joita käyttävät kun asentavat jälkikäteen vakionopeuden säätimiä.
Kutistesukka vaan päälle ja tuikata johto paikalleen.
Umpioiden päässä voi käyttää niitä pieniä lattaliittimiä,niinkuin esim jossain autokaiuttimissa.
 

nelonen

New Member
Liittynyt
11 Joulukuu 2008
Vs: IV valot

liittimet pitäis saada kans veholta parilla kymppii.. täytyy katsoa jos töissä olis sopivia liittimi niin vois ne itsekin sit tehdä. Mut kiitos nyt noista tiedoista, ihmetellään lisää jos savu nousee :D
 

Tunari-82

Active Member
Liittynyt
14 Maaliskuu 2005
Vs: IV valot

Ja minä pesen käteni koko hommasta, jos savu nousee ;D
Vai saa niihin liittimiäkin uutena,laitteles osanumerot näytille jos semmoset ostat.
Purkaamot ei suostuneet myimään niitä liittimiä/palaa johtoa pelkästään vaan olisi pitänyt ostaa koko johtosarja :-\
Palionkos muuten makso se korkeuden säätimen potikka,tääläpäin kustansi muistaakseni 80e paikkeilla :nykii
 

nelonen

New Member
Liittynyt
11 Joulukuu 2008
Vs: IV valot

veholta n.40€ johtosarja. siitä en tiedä mitä siihen sisältyy ja varaosa numeroa en tiedä kun kaveri hommaa ne. Mut pistän varaosa numeroa sit kun saan ne käteen.
 

nokonzok

Active Member
Liittynyt
31 Lokakuu 2005
Sijainti
Espoo
Vs: IV valot

VR-4 puolella on infoa, että 02-05 Passatin säätömoottorit käy suoraan Legnumin umpioihin. Onko jollain VARMAA FAKTATIETOA, että nämä kävisivät myös Lancerin umpioihin?
 

[jo

New Member
Liittynyt
7 Kesäkuu 2008
Sijainti
Turku
Vs: IV valot

Mistäs sais tohon kirkkaat etuvilkut? Oon meinaa sit ettiny :nykii
 

Tunari-82

Active Member
Liittynyt
14 Maaliskuu 2005
Vs: IV valot

Tuolta firmasta tilasin omaani kirkkaat lokasuojan vilkut,oli ihan hyvä laatuiset ja toimitus oli nopea.
http://cgi.ebay.co.uk/MITSUBISHI-LANCER-EVO-4-5-FRONT-INDICATORS-CLEAR-NEW_W0QQitemZ300285389588QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item300285389588&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1301|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318
 

[jo

New Member
Liittynyt
7 Kesäkuu 2008
Sijainti
Turku
Vs: IV valot

Oon ettiny motoneteist sun muista eikä löydy. Ei ainakaan turunseudun voi olla et jossain muual on.
 

nelonen

New Member
Liittynyt
11 Joulukuu 2008
Vs: IV valot

Eli niitä valojen korkeudensäätö johtosarjaa ei sitten saanutkaan veholta vaan ne jäi jälkitoimitukseen eli ei tule koskaan tai sit kestää hyvin kauan. Niitä on jo yks kaveri odottanut pari kuukautta eikä näy.. Nopeampaa on siis tehdä itse
 
Ylös Bottom