Jäähdyttimen korkki?

cirre

New Member
Liittynyt
16 Lokakuu 2006
Mahtaisiko kukaan tietää 3 evon jäähdyttimen korkin varaosanumeroa tai että käykö uudempien evojen korkki? Veholta ei apuja heru jos ei mene varaosanumerot mukana kyselemään ja ajattelin nyt kerrankin yrittää suomesta ostaa tuohon osia.
 
Vs: Jäähdyttimen korkki?

No tuota, viimeksi kun kävin motonetistä etsimässä niin eipä löytynyt ainakaan hyllystä tuota pienellä venttiilillä olevaa, lähin oli muistaakseni toyotan tai hondan ja se ei kovin kauan kestänyt.Pitänee käydä uudelleen kyselemässä josko löytyisi oikea.
 
Vs: Jäähdyttimen korkki?

Älä ikinä osta tarvikekorkkia - samaa myydään ties kuinka moneen malliin vaikka oikeasti niissä voi olla pieniä eroja. Itse melkein räjäytin letkun Toyotassa tarvikekorkilla joka ei päässytkään aukeamaan.

Uudempien Evojen korkki on erilainen, itse asiassa esimerkiksi nelosen ja vitosenkin korkit ovat eri numerolla... Kannattaa hommata ihan suosiolla oikea ja sopiva. Varaosanumeroa en valitettavasti tiedä.
 
Vs: Jäähdyttimen korkki?

No niin nyt selvisi varaosanumero jos joku tulevaisuudessa tarvitsee: MR481216
 
Vs: Jäähdyttimen korkki?

Evo III varaosakirja kertoo juuri tuon HarriKoon numeron,mutta onhan numero voinut muuttua tai korvautua MR-numeroon...
 
Vs: Jäähdyttimen korkki?

Ja tuollainen MR481216 korkki taitaa olla samitsulla myynnissäkin...

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=10520.0
 
Vs: Jäähdyttimen korkki?

Kappas vaan... :) muistelinkin että joku Evon korkki on mutta en ehtinyt vielä tarkistaa... Tosin näytti olevan MR481217...?
 
Vs: Jäähdyttimen korkki?

"MR481216 Jäähd. korkki EAxA"
"MR481217 Jäähd. korkki CN9A"

;)

Eli jälkimmäinen on EVO 4 korkki. Huomasin itse vasta että sellainenkin olisi ollut kun olin jo tilannut liikkeen kautta uuuden.
 
Vs: Jäähdyttimen korkki?

Kappas vaan jälleen... :) Onkohan EA-Galantin korkki sitten sama kuin Evo III:n...? No joka tapauksessa tuo HarriKoon ja minun laittama numero on ainakin oikea,ainakin alunperin... Tässä muista enää ulkoa omia korkkejaan kun pari muutakin osaa on... :)
 
Vs: Jäähdyttimen korkki?

Ainakin tuo MR481216 on kokolailla samanlainen kuin alkuperäinenkin korkki oli. Hyvin sopi paikoilleen ja ehkäpä lämmötkin pysyy paremmin kurissa ehjällä korkilla...
 
Vs: Jäähdyttimen korkki?

evo 5:seen tarvis jäähdyttimen korkkia tilailla, jos jollain on ylimääräinen niin vois lähettää mulle :)
Tai jos sais korkin numeron, niin sekin kelpais.!
 
Takaisin
Ylös Bottom