Jäseneksi

T

temetsu

Guest
Tulipahan vain mieleen, että voiko mitsu clubiin liittyä kuka vain ja onko teillä pääsyvaatimuksia esim. auton ulkonäön puoleen. Ja entä onko siinä jäsenyydessä mitään etuja.
 
Jäseneksi voi liittyä kuka vain. Edes mitsun omistaminen ei ole edellytys.

Eipä mitään virallisia etuja ole. Ainoa "etu" on, että pääseen tutkailemaan tämän foorumin jäsen alueita.
 
ONHAN! Ville huijaa.

Esim. ratapäiville ei ole tulevaisuudessa asiaa jos ei kuulu kerhoon. Samoin jo tehdyt kimppatilaukset (joista käsittääkseni tilaajat hyötyivät alennuksen muodossa), tehdään kerhon jäsenten kesken.

Ja alennuksista on jo neuvoteltu kerhon yhteistyökumppaneiksi halukkaiden firmojen kanssa, mitään ei tosin ole vielä lyöty lukkoon, siksi niistä ei ole vielä kauheasti huudeltu.

Ja tärkeimmät: liittymällä jäseneksi pääset itse kertomaan mielipiteesi kerhon asioihin, eli pääset itse vaikuttamaan myös jäsenetuihin. Ja tuet mm. tämän foorumin olemassa oloa (ei tämäkään ilmaista meille ole)....
 
virallisia tai ei, etuja kuitenkin :D

ja vaikka kimppatilauksia voi toki tehdä kuka vaan, mutta ainakin edellinen tehtiin jäsenten kesken ja luulen, että seuraavatkin....
 
Pelkkä etuhan on jo jäsenyys, saa sanoa et on MITSUBISHICLUBFINLAND:n jäsen ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom