Jacks Transmissions, voimansiirtoon liittyvää asiaa

-JPA-

Member
Liittynyt
30 Lokakuu 2013
Vs: Jacks Transmissions, voimansiirtoon liittyvää asiaa

Aika karua tekstiä:

"99% of the time when a customer has a whining T-Case it is due to either low fluid or the wrong fluid!"

"Filling through the factory fill hole:
This is very dangerous and we DO NOT recommend it as it will fool you into thinking it’s full!"
 

dani

Galant VR4 6G
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
21 Elokuu 2006
Sijainti
Vantaa
Vs: Jacks Transmissions, voimansiirtoon liittyvää asiaa

En ehkä ihan täysin kyllä ymmärrä tota pointtia, tietty jos tekee meiningillä "kaadan purkista kunnes tulee ulos", mittaamatta paljon sitä tavaraa meni niin vituikshan se menee. Ei kai kukaan oikeasti tee niin?

Omassa autossa alusta asti tehnyt aina niin että tyhjennys, ja täyttö "ruiskulla" niin että on mitattu valmiiks tavaran oikea määrä. Kyllä se sieltä täyttöreiästä menee vaikka vähän sotkuista onkin.
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Jacks Transmissions, voimansiirtoon liittyvää asiaa

-JPA- sanoi
"Filling through the factory fill hole:
This is very dangerous and we DO NOT recommend it as it will fool you into thinking it’s full!"

tuossa on se vaarana kun siellä on lautaspyörät niin lähellä että se pitää hiljalleen täyttää ja varmistua että se todellakin on täynnä. Voi jäädä vajaaksi muuten.
Ylitäyttöön voi laittaa huoletta kyllä (jos pystyy) kun se ruuttaa yläpuolel olevasta huohottimesta pois tavarat (varsinki jos sattuu ajaa lähelle 200kmh, kilpurista tuttu ilmiö)
 

-JPA-

Member
Liittynyt
30 Lokakuu 2013
Vs: Jacks Transmissions, voimansiirtoon liittyvää asiaa

dani sanoi
En ehkä ihan täysin kyllä ymmärrä tota pointtia, tietty jos tekee meiningillä "kaadan purkista kunnes tulee ulos", mittaamatta paljon sitä tavaraa meni niin vituikshan se menee. Ei kai kukaan oikeasti tee niin?
Miten luulet merkkihuollon toimivan? Jokainen minuutti lasketaan, ei varmasti käytetä yhtään ylimääräistä aikaa.

Omassa autossa on ollut jokaisen huollon jälkeen moottoriöljyn taso 2..3 cm yli öljytikun ylärajan.
Todennäköisesti valutettaan kiirellä öljyt pois ja laitetaan ohjeen mukainen täyttö.
 

dani

Galant VR4 6G
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
21 Elokuu 2006
Sijainti
Vantaa
Vs: Jacks Transmissions, voimansiirtoon liittyvää asiaa

-JPA- sanoi
Miten luulet merkkihuollon toimivan? Jokainen minuutti lasketaan, ei varmasti käytetä yhtään ylimääräistä aikaa.

Omassa autossa on ollut jokaisen huollon jälkeen moottoriöljyn taso 2..3 cm yli öljytikun ylärajan.
Todennäköisesti valutettaan kiirellä öljyt pois ja laitetaan ohjeen mukainen täyttö.

Kyllähän se noinkin voi olla..merkkihuollot tuskin lukee netistä "ohjeita" eli kannattaa siis kiertää kaukaa ne.
 

dani

Galant VR4 6G
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
21 Elokuu 2006
Sijainti
Vantaa
Vs: Jacks Transmissions, voimansiirtoon liittyvää asiaa

Harri K sanoi
tuossa on se vaarana kun siellä on lautaspyörät niin lähellä että se pitää hiljalleen täyttää ja varmistua että se todellakin on täynnä. Voi jäädä vajaaksi muuten.
Ylitäyttöön voi laittaa huoletta kyllä (jos pystyy) kun se ruuttaa yläpuolel olevasta huohottimesta pois tavarat (varsinki jos sattuu ajaa lähelle 200kmh, kilpurista tuttu ilmiö)

Hiljalleen kyllä joutuu laittelee ja skidisti ylitäyttöä :peukku.
 
Ylös Bottom